Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaisille!

Vierailija
15.03.2016 |

Kiinnostuisitko introvertistä miehestä? Oletko itse introvertti ja missä sinuun voisi tutustua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introverttinainen :-) ehkä kiinnostuisin introverttimiehestä, tai sitten en, riippuen luonteestasi noin muuten.

Tule nykäisemään mua hihasta baarista!

Vierailija
2/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun. Ei missään, en käy paljon kodin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse introvertti ja samanlainen mies kävisi oikein hyvin, kunhan puhuu edes joskus. Minut löytää parhaiten kotoa.

Vierailija
4/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen introverttinainen :-) ehkä kiinnostuisin introverttimiehestä, tai sitten en, riippuen luonteestasi noin muuten.

Mutta en käy baareissa  :/

Ap

Vierailija
5/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse introvertti ja samanlainen mies kävisi oikein hyvin, kunhan puhuu edes joskus. Minut löytää parhaiten kotoa.

Olen puhelias tutuille ihmisille ja varsinkin kahden kesken. Vaikea lähteä etsimään introverttinaisia kotoa.

Ap

Vierailija
6/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot wannabe intro.

Vierailija
7/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu, ei missään

Vierailija
8/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot wannabe intro.

Not. Missään ei muuten tule edes käytyä ihmisten ilmoilla paitsi tanssimassa :) Vai ei introt harrasta mitään kavereidensa kanssa?

Vierailija
9/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puhelias tutuille ihmisille ja varsinkin kahden kesken. Vaikea lähteä etsimään introverttinaisia kotoa.

Ap

Sama, tuttujen kanssa olen suorastaan puhelias. Mutta kun en oikein käy missään, niin vastasin rehellisesti :) en odotakaan että kukaan tulisi kotoa hakemaan.

Vierailija
10/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä! OkCupid on oikea osoite, siellä on mielenkiintoista porukkaa ja myös introja.