Ysärin tissikurkistuspaidat on näköjään taas muodissa
Hehe, olin jo unohtanut nämä, mulla oli tällainen valkoinen. Mites mammoilla?
http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/topit-puserot/pusero…
P.S. Tällaiset vajaalahkeiset bootcut-housut on jotain aivan hirveää, niitä ei sentään ysärillä ollut, ellei käyttänyt liian pieniä housuja:
Kommentit (17)
Herra siunaa, noi housut on kyllä ihan järkyttävät! Itse olin sen verran nuori 90-luvulla ettei ollut tissejä eikä siten tissikurkistuspaitaakaan. Ei toi paita silti niin paha ole, mutta housut - ei jatkoon.
Onneksi on sen verran jo ikää ettei tartte jokaista trendiä kokeilla! Tuon tissiluukkupaidan voisin vaikka ottaakin mutta housuja en ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sen verran jo ikää ettei tartte jokaista trendiä kokeilla! Tuon tissiluukkupaidan voisin vaikka ottaakin mutta housuja en ikinä.
Ei hätää, mulle kelpaat vaikka ilman housuja *muisk*
Sopii vain hoikille timmeille mimmeille!
Mulla oli tuollainen paita luumun värisenä. Löytyy edelleen kaapista, vois ottaa käyttöön. :)
T: mamma, joka ei hävitä mitään
Eikös tissikurkistuspaidat olleet enemmän millennium-huuman ajan vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain hoikille timmeille mimmeille!
Mä taas harmittelin kamalasti, kun olin niin hoikka ja pienirintainen, ettei siitä aukosta ollut oikein mitään iloa.
(T: mamma, joka ei hävitä mitään)
Vierailija kirjoitti:
Joo, taisi olla juurikin sitä aikaa. Itseasiassa mulla oli juuri milleniumina tuollainen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen paita luumun värisenä. Löytyy edelleen kaapista, vois ottaa käyttöön. :)
Arvaa ärsyttääkö kun edelliskesänä siivosin varastosta kaikki vanhat vaatteet roskiin, juuri ne joista olin varma ettei ikinä tule enää tarvitsemaan. Kuten tuollainen tissikurkistustoppi, nyöripaita ja mokkahame oli siellä joukossa.
Enää ei puutu muodista kuin ne paksupohjaiset kengät, niitä on tallella! :D
Vierailija kirjoitti:
Oikein mahdollista, nyt kun tarkemmin ajattelen. Hento muistikuva tuosta vuodelta -99.
- ap
Saadaaks me kurkkaa :/ Ette kuitenkaan anna kurkata :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa ärsyttääkö kun edelliskesänä siivosin varastosta kaikki vanhat vaatteet roskiin, juuri ne joista olin varma ettei ikinä tule enää tarvitsemaan. Kuten tuollainen tissikurkistustoppi, nyöripaita ja mokkahame oli siellä joukossa.
Enää ei puutu muodista kuin ne paksupohjaiset kengät, niitä on tallella! :D
Voi voi sua. :D Multa kengätkin edelleen löytyy! :D
Eiiii :D Nuo paidat oli niin mauttomia, etten edes silloin teininä/nuorena aikuisena pikkuangsteissani suostunut vilkaisemaankaan niihin päin.
Nuo housut taas pitäisi upottaa suohon, hyi.
Nyt on myös näkynyt niitä yli polven meneviä pitkiä sukkia. Muistan että mulka oli sellaiset joskus 94-95, sellaisen babydoll mekon kanssa.
Ihan riittävästi olleet viime aikoina käytössä ne toisenlaiset tissikurkistuspaidat (imetyspaidat), nyt saa kyllä nämä patalaput pysyä piilossa.
kurkkivat tissit on seksikkäitä