Onko mahdollisuutta saada seksiä, jos on hyvin kauniit kasvot mutta iso palovamma "siellä suunnalla" ?
Eli toinen reisi palanut ja ylettyy ihan kriittisiin paikkoihin. Pari tapausta on osunut kohdalle joiden kanssa oli tarkoitus mennä sänkyyn, mutta hämmentyivät niin kovin nähdessään reiteni ja varsinkin sen yläosan ettei siitä tullut mitään. Kauniit kasvot mainitsen siksi, että se tuntuu olevan ainoa hyvä puoleni. Olen 19-vuotias.
Kommentit (32)
Kannattaa varmaan ottaa puheeksi etukäteen. Tuskin haittaa miehiä mutta saattaa säikäyttää.
no ei se varmaan kiva oo nuolla jos tussu on ns retale :/
Ihan varmasti! Kannattaa kuitenkin kertoa tuosta palovammasta etukäteen.
Olet tainnut touhuta keskenkasvuisten kanssa, mikä ei tietenkään yllätä kun sinunkin ikäsi huomioi. Sano etukäteen, että sinulla on palovamma. Ei se ketään henkisesti aikuista haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksua miestä ei haittaa. Ne, jotka perääntyvät sen takia, ovat pösilöitä.
Fiksua miestä nimenomaan haittaa. Jyystärikarju kyllä nussii, mitäpä hän mistään välittäisi jos reikä on edessä...
Fiksua miestä ei haittaa se arven ulkonäkö, vaan se herättää kysymyksiä saako siihen koskea, sattuuko siihen jne ja seksifiilis menee ohi.
Ei kaikki ihmiset ole noin pinnallisia.
Jollekin, joka pitää sinusta juuri tuollaisenaan eikä anna moisten pikkuvikojen häiritä, asia ei varmastikaan ole ongelma :) vaikea kuvitella, että edes suurimmalla osalla tuo olisi este seksin harrastamiselle. Tosi ikävää, että noin on nyt käynyt. Ehkä iän myötäkin löytyy niitä ymmärtäväisempiä tapauksia. Ihmisiä on tietysti erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksua miestä nimenomaan haittaa. Jyystärikarju kyllä nussii, mitäpä hän mistään välittäisi jos reikä on edessä...
Fiksua miestä ei haittaa se arven ulkonäkö, vaan se herättää kysymyksiä saako siihen koskea, sattuuko siihen jne ja seksifiilis menee ohi.
Ei, vaan fiksu mies KYSYY saako siihen koskea ja sattuuko siihen. Jos vastaus on että ei satu, seksifiilis pysyy todennäköisesti ihan ennallaan.
Freddy Krueger -pillu? Kuulostaa seksikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen hyvä pointti tämä, että ehkä hyvä katsoa, koskea, ja jutella palovamma lävitse ekaa kertaa ihan erikseen eikä sellaisessa tilanteessa, jossa ollaan rupeamassa sekstaamaan.
8, ei ole siellä asti. Tämän tyyppinen mutta n.20cm kertaa 20cm
http://www.healthmedblog.com/art_img/view-2507-img5-22201.jpg
mutta punaisempi ja selässä samanlainen.
11, taisin kuulla tuon "vitsin" ekaluokalla, onnittelen kypsyydestäsi.
Ap
14, kotitalo paloi kun olin teini. Kukaan ei kuollut joten helpolla selvittiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
8, ei ole siellä asti. Tämän tyyppinen mutta n.20cm kertaa 20cm
http://www.healthmedblog.com/art_img/view-2507-img5-22201.jpg
mutta punaisempi ja selässä samanlainen.
11, taisin kuulla tuon "vitsin" ekaluokalla, onnittelen kypsyydestäsi.
Ap
Höh, eihän tuo ole edes paha. Ihme tolloihin olet törmännyt.
Tosiaan kannattaa kertoa vammasta etukäteen, fiksu ymmärtää.
Kerro etukäteen. Itse oon pyörätuolissa ja oon kertonut siitä etukäteen. Eipä oo miehiä haitannut.
Meillä oli kasiluokalla kaksi samannimistä tyttöä, vaikka nyt "Henna" nimisiä. Kerran kun järjestettiin koulun tanssiaisia niin yhdeltä pojalta kysyttiin, että onko minun luokkani järjestetty liikuntasalin ohjelman lähelle, niin vastaus oli "Joo, kunhan mun ei tarvi istua sen läskihirviön vieressä" viitaten minuun.
Mutta siis itse kysymykseen, toisia haittaa ja toisia ei, kun olet noinkin nuori ja ilmeisesti nätti niin en usko kauhean monen kieltäytyvän.
Ei haittaa yhtään. En kyllä harrasta yhden yön juttuja, joten niistä en osaa sanoa, mutta tuskin aikuista ihmistä haittaa.
m26
Voin harrastaa seksiä kanssasi AP.
Mutta oletko itse ikärasisti?
T: kolmekymppinen mies