Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 € neljästä parranajoterästä

Vierailija
15.03.2016 |

***tu että mä vihaan monopoleja ja sitä byrokratian viidakkoa ja niitä uriinsa jämähtäneitä äänestäjiä jotka tän kaiken mahdollistaa. En siks että terät makso paljon, vaan siks miten tyhmää se on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö.... mikset osta perinteistä hyölää? Siis mikä käyttää niitä "ranteidenviiltelyteriä". 10kpl teräpaketti hintaan 2€. Suomesta. Netistä vielä halvemmalla.

Vierailija
2/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on todella typerää. Netistä varmaan sais halvemmalla. Mutta pääpointti onkin just siinä tyhmyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaveitsi ja sen käytön opettelu on suositeltavaa. Ei ole paluuta höylään enää, ja partaveitsi kestää loppuelämän.

Vierailija
4/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta 1850-luvun ratkaisut, ja joo, varmasti indokiinasta saa tukulla halvemmalla (kunhan eka täyttää Suomen tulliin kaksataa lomaketta) mutta vähentääkö se sen tyhmyyttä, etten voi marketista ostaa kohtuuteriä? No ei todellakaan. Kuten sanoin, ei mua se hinta ****ttanut, vaan sen tyhmyys. Mutta kiitos teillekin tyhmille vastauksista.

AP

Vierailija
5/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta 1850-luvun ratkaisut, ja joo, varmasti indokiinasta saa tukulla halvemmalla (kunhan eka täyttää Suomen tulliin kaksataa lomaketta) mutta vähentääkö se sen tyhmyyttä, etten voi marketista ostaa kohtuuteriä? No ei todellakaan. Kuten sanoin, ei mua se hinta ****ttanut, vaan sen tyhmyys. Mutta kiitos teillekin tyhmille vastauksista.

AP

Jo aloitusviesti parranajoterämonopoleineen oli niin tyhmä, että ihme kun sait vastauksia ollenkaan.

Vierailija
6/6 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jo aloitusviesti parranajoterämonopoleineen oli niin tyhmä, että ihme kun sait vastauksia ollenkaan.

Sentäs en ole niin tyhmä että sanon toista tyhmäksi ilman perusteluita.

Tyhmä.

AP