jos nainen usein imit miestäsi miksi erositte?
eli tarkemmin: voiko mies olla kiinnostumatta naisesta seksuaalisesti vaikka nainen antaisi usein (kerrn viikossa loppun asti suikkarit) kun sanotaan että mies psyy kintereillä varmasti jos tälläistä tekee!
Kommentit (22)
Ihan sama ottaako suihin kuinka hyvin tahansa jos ei halua ottaa myös perseeseensä
Annoin exälleni ihan kaikkeni. Ei ollut mitään mihin en olisi hänen takiaan suostunut. Lähdin, kun mies ei arvostanut tarpeeksi ja kohteli kuin kasaa sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ottaako suihin kuinka hyvin tahansa jos ei halua ottaa myös perseeseensä
Tämä, huono perseseksi voittaa heittämällä hyvän suikkarin.
Mies yritti iskeä muita naisia silti, vaikka otin melkein joka pv suihin/oli seksiä joka pv.. :( ei näköjään riittänyt...
Ex otti usein ja hyvin suihin, tykkäsikin siitä, mutta kun se oli narsisti niin siinä ei kuulkaa kauneus, äly ja suikkari riitä. Pakko oli pelastaa itsensä ja etsiä toinen muija.
eihän narsistit omalta kullaltaan ota? oon luullu että muita vikittelevät? oma on vain se hyvä mies.
onko parempi otta ekal tapaamiskerral suih ja sit kattoo miten menee muissa asioisssa vai toisinpäin ja vasta aviossa eka kerran?
Koska mikään määrä imemistä omalta naiselta ei ollut riittävästi, vaan oli pakko saada valloittaa myös muita. Vaikka eivät edes imeneet..
Imin exääni niin, että hänen kullinsa oli jatkuvasti ryppyinen kuin rusina. Erosin, kun hän oli luuseri. Ei tienannut tarpeeksi enkä saanut ostella kivoja juttuja kaupoista. Siis mä rakastan shoppailua enkä kestä siitä jatkuvasti nipottavia miehiä.
Erottiin koska mies ei jaksanut sitä imemistä tai mitään muutakaan seksiä. En jaksanut tuhlata elämääni seksittömässä suhteessa.
Imin miestä usein ja sain suunainteja mut sit halusin nuolla pillua niin erohan siinä tuli :/
6858 kirjoitti:
eihän narsistit omalta kullaltaan ota? oon luullu että muita vikittelevät? oma on vain se hyvä mies.
onko parempi otta ekal tapaamiskerral suih ja sit kattoo miten menee muissa asioisssa vai toisinpäin ja vasta aviossa eka kerran?
Kyllä otti minulta(kin) ja nieli. Toimiva seksi on ainakin mun mielestä yksi parisuhteen tukipilari, joten varmasti kannattaa tuoda kaikki pöytään ennen avioliittoa. Meilläkin kaikki alkoi juuri suuseksistä. Molemmille.
Ei pelkkä seksi kauaa suhdetta pidä kasassa jos mikään muu ei toimi. Vaikka koko ajan tytsä olis kulli suussa
Kerran viikossa suikkari ole "usein".
Minut kyllä jätettiin jatkuvasta laadukkaan ja monipuolisen seksin tarjonnasta huolimatta. Mies ei kuulemma halunnut vakavaa suhdetta, oli kyllä viikon päästä uuden kanssa.
On olemassa myös suhteita, joissa seksi on se ainoa mikä oikeasti toimii. Hyvä seksi myös aika hienosti peittää sen, ettei ole oikeasti mitään muuta yhteistä kuin paneminen. 10 vuotta olin sellaisessa suhteessa ja muserruin sydänsuruun kun mies tajusi tämän ensin ja jätti kun minä vielä luulin, että ollaan täydellinen pari. Nyt siitä suhteesta on ikävä mahtavaa seksiä. Paljon muita yhteisiä tunnekokemuksia ei paljon mieleen jäänytkään.
Kenenkään alapäätä ala imemään, jotain itsekunnioitusta täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään alapäätä ala imemään, jotain itsekunnioitusta täytyy olla.
Mun itsekunnioitus vaan nousee kun nuolen naiselle kunnon orgasmin. Mutta kukin tavallaan.
Ulkosuomalainen kirjoitti:
Ex otti usein ja hyvin suihin, tykkäsikin siitä, mutta kun se oli narsisti niin siinä ei kuulkaa kauneus, äly ja suikkari riitä. Pakko oli pelastaa itsensä ja etsiä toinen muija.
Joo, täysin samaa mieltä. Ei kai nyt pelkkä imutus riitä parisuhteen peruspilareiksi, jos muija on muuten täys, sanonko mä.
Suurin osa eroista on naisten alullepanemia. Eli vastaus - ehkäpä se nainen kyllästyi imemään, jos mies ei tarpeeksi usein ja hyvin nuollut.
Ei taida olla ainakaan miehen tekemää eroaloitetta päivittäin suikkaria antavasta naisesta. Se olisi vähän niinkun vastaisi Jaajon miljönäärikysymykseen telkkarissa, että "En halua miljonääriksi".