Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko nettoatte lastenkirppiksellä myyjänä viikossa?

Vierailija
15.03.2016 |

Otin paikan 2 viikoksi lastentarvike hyllykirppikseltä. Nyt tietty kiinnostaa mikä on keskimääräinen myynti hommasta. Onko linjoilla mammoja jotka myy usein näin, mitä voi pitää hyvänä tuottona?
Mulla takana 4 pv ja saldo n. 100e. Myyntipäiviä jäljellä 6 kpl. Kulut paikkavuokra 55 e ja provikka 5%.
En ole kovin tyytyväinen tulokseen.
Onko vinkkejä miten myyntiin saa vauhtia? Vielä en haluais laittaa ale%.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa jo voittoa. Paljonko odotit tuottoa? Onko hinnoittelu kohdillaan?

Vierailija
2/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viimeksi ostanut kirpparilta mitään kun kaikki oli täysin ylihinnoiteltua. Ne pari juttua mitä edes harkitsin niin totesin että saan samaan hintaan tai jopa halvemmalla UUTENA esim. kauppojen poistomyynnistä.

Käyttämättömän/uudenveroisen voisin ostaa n. 1/2 hintaan ja oikeasti käytetyn tavaran hinta pitää olla jo huomattavasti alhaisempi että ostajaa kiinnostaa.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myy pelkästään lastenvaatteita ja -tarvikkeita, niin semmonen 150-200 euroa /viikko on ok. Joskus olen saanut  yli 400 euroakin viikossa, kun myynnissä ollut huippukuntoisia vauvajuttuja.

Vierailija
4/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myy pelkästään lastenvaatteita ja -tarvikkeita, niin semmonen 150-200 euroa /viikko on ok. Joskus olen saanut  yli 400 euroakin viikossa, kun myynnissä ollut huippukuntoisia vauvajuttuja.

Ihan jees tuotto.

Myyntipäiviä on vielä 8 eikä 6 kuten sanoin ekassa viestissä. Eli jos myynti olis vielä esim 10 e / päivä niin tuotto olis noin 120e. Kai se olis ihan jees?

Myyn sekalaista lastenvaatteita hintahaarukka 70 snt- 15 e. Pieni osa ns. merkkivaatteita

Millaisessa pöydistä katsotte tavaraa ja mistä painatte ohi? Mikä saa pysähtymään?

Vierailija
5/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikka on liian täynnä, niin jätän penkomatta. Samoin jos paikassa on pesemättömiä vaatteita, niin loppuu kyllä mielenkiinto siihen paikkaan. Tykkään siitä, että hyllynreunaan on teipattu lappu, josta näkyy minkä kokoista vaatetta pöydässä on. 

Vierailija
6/17 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain edellisen kerran lastenvaatteista (+vähän leluja ja kirjoja) 300e/vk

Vierailija
7/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain edellisen kerran lastenvaatteista (+vähän leluja ja kirjoja) 300e/vk

Hyvin myyty :)

5: teen laput hyllynreunaan

Ap

Vierailija
8/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viimeksi 150 euroa viikolta. Pöydän vuokra oli 35€ ja kävin siivoamassa joka päivä, välillä jopa 2 kertaa päivässä. Myin (ehjiä mutta) useamman vuoden vanhoja vaatteita joita en edes seuraavalle viitsinyt säilyttää, paremmat jäi vielä säästöön.

Mielestäni hyvä myynti kun muuten olisin vienyt kaikki vain keräykseen, ja tosiaan oli ns. muodista mennyttä vaatetta vain. Parempia vaatteita tykkään myydä fb-kirppiksillä. Koen vähemmäksi vaivaksi kuitenkin kuvailun ja postittelun kuin livekirpulla käynnin.

Ps. Ne kokolaput hyllyn reunassa selkeyttää tosi paljon. Suosittelen!

Vierailija
9/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen viikossa on jo hyvä tulos.

Vierailija
10/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa tavaraa. Vaatteita en ala edes penkomaan alahyllyltä. Vaatteet henkariin ja tavarat hyllyille

Vierailija
11/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon kirppiksillä, myyntikokemusta ei ole.

Kokolaput tosiaan helpottavat, voi suoraan jättää pinon rauhaan, jos on ihan väärää kokoa.

Itse etsin kaiken laatuisia vaatteita; paremmat kiinnostavat ja niistä maksan mielelläni, mutta paljon tulee ostettua myös "pikkuviallista" (pieni reikä/ tahra) piha- ja askarteluvaatteiksi. Sama varusteissa ja leluissa.

Paljonhan tuossa on myyjän näkökulmasta myös tuurista kiinni: jos pöydässäsi on esim vaan alle 74 cm vaatteita, ja sillä viikolla käy vaan ostajia, jotka etsivät yli 80 cm vaatteita, niin eipä se kauppa käy... Samoin, jos kaikissa naapuripöydissä on samaan aikaan juuri samaa kokoa myynnissä, niin tod näk ostajat valitsevat sieltäkin.

Tsemppiä myyntiin!

Vierailija
12/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä pöytä omasta mielestäni (osa on nyt toistoa, mutta kokosin tähän nyt asiat joita ostajana arvostan):

- Ehdottomasti vain siistiä ja puhdasta myyntiin! Jos ekana käsiin osuu ihan lumppua, niin ei tee kyllä mieli enempiä penkoa.

- Tosiaan kohtuulliset hinnat, esim. ihan perusbodyt, potkarit jne sisävaatteet olen ostanut yleensä maks 2e hintaan, jostain erikoisemmista voi sitten maksaa muutamankin euron. Monesti jos ekana käsiin osuvat tuntuvat ihan ylihinnoitelluilta niin skippaan koko pöydän, koska oletan saman linjan jatkuvan.

- Siisteimmät, kivoimmat jne houkuttelevimmat tuotteet kannattaa asetella siististi henkariin ja näkyvimmälle paikalle "tyrkylle", itselleni houkuttelevimpia ovat värikkäät/kuosilliset mutta ei liian haalistuneet vaatteet.

- Ja ei tosiaan liikaa tavaraa kerralla! Sekin tekee pöydän tutkimisen ikäväksi.

- Sitä perusvaatetta voi laittaa alahyllyllekin, mutta silloin ehdottomasti lajiteltuna esim. laatikoihin joihin selkeästi merkitty sisältö, esim. "Koot 56-62cm - Hinnat maks. 2e" tai "Tästä laatikosta kaikki bodyt 50snt/kpl" tyyliset laput houkuttelisi penkomaan tarkemmin. Ja laatikko ehdottomasti siksi, että sen voi nostaa korkeammalle eikä tarvitse kykkiä lattianrajassa. Etenkin noita pienimpiä ostavat kun ovat usein itse raskaana, etenkin ison vatsan kanssa tekee vähän pahaa..

- Koreja voi toki hyödyntää muutenkin, esim. ylähyllylle saa helposti monitoimikoreihin lajiteltua esim sukat ja sukkahousut, huivit ja päähineet jne pikkujutut niin pysyy pöytä helpommin siistinä ja ostajan on helppo hahmottaa mitä on tarjolla.

- Sukkia, kuolalappuja, raapimatumppuja tms voi hyvin myydä myös setteinä, mutta silloin ehdottomasti pakkaus kyllin väljään läpinäkyvään pussiin jotta sisältöä voi tarkastella. Paras olisi minigrip-tyylinen pussi jonka saa halutessaan aukikin.

- Ja tosi hyvä vinkki on myös tuo, että pöydän yhteydessä on selkeä lappu siitä, minkä kokoista vaatetta pöydästä löytyy :)

Vierailija
13/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-150 on itsellä ollut myynti viikossa. Itse ostan vain tosi siistiä ja uudehkoa tavaraa. Mieluiten merkkejä. Yllättävän paljon näkee kirppiksillä vanhoja vaatteita. Eli laatikoita ei todellakaan kannata hillota missään varastossa. Käyttämätön vaatekin jää myymättä, jos mallista ja kuosista näkee, että se on vanha. Moni kirppis antaakin ohjeissaan neuvon myydä max. 5v vanhoja lastenvaatteita.

Vierailija
14/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viimeks kuudelta myyntipäivältä karvan alle 700€! Eikä ollu mitään kallista, osa vaatteista jotain pompia. Yks kalliimpi tuote oli 25€. Muuten ihan tyyliin Lindexiä ja popia 0,5-5€. Vaatteita 50-86 noin suunnilleen.

Silitin ja järkkäsin koon mukaan. Kävin paikalla päivittäin siistimässä ja viemässä täydennystä. Sitä sai todella viedäkin :D yhtään tahroista tai reikäistä vaatetta en laittanut myyntiin. Jos vähänkin kulahtanut oli hintana joku 20 senttii. Hinnat tarpeeks alas niin menee kaupaks.

Tää onkin kyllä tosi suosittu lastentarvikekirppis. Niissä varmaan on eroja myös.

Vierailija
15/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee...20-200€ on ollu viikon myynti. Yleensä kirpparilla myyn ns.perusvaatteita, kalleimmat merkkivaatteet netissä. Viimeisimmäksi meni siistiä tyttövaatteita 130-140cm tosi hyviä kaupaksi,, sillin tuo vähän yli 200€. Tuota kokoa itse ainakaan en usein siistinä käytettynä löydä, kysyntää siis on

Vierailija
16/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikka on liian täynnä, niin jätän penkomatta. Samoin jos paikassa on pesemättömiä vaatteita, niin loppuu kyllä mielenkiinto siihen paikkaan. Tykkään siitä, että hyllynreunaan on teipattu lappu, josta näkyy minkä kokoista vaatetta pöydässä on. 

Samoin vaatteissa ja kengissä oltava koko näkyvissä, en käy penkomaan joka saumaa. Homeenhajuisen pöydän kierrän kaukaa.

Vierailija
17/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelu on tärkeää. Uusi tai uuden veroinen ei voi olla kauppahintainen. Ei lähellekään. Vanhalle vanhan hinta, mutta pitää olla ehjää jä puhasta. 20 sentistä 10 euroon on aika normaali hinnoittelu perusvaatteille. Ulkoiluvaatteet erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan