Vaimo hankki silikonit: jess aivan mahtavaa!!!
Kolmen lapsen jälkeen vaimon rinnat olivat roikkuvat ja sellaiset aika tyhjät mutta ei ne ikinä minua haitanneet. Viime kesänä sai päähänsä hankkia silikonit. Nyt on vaimolla on taas nuoren naisen terhakat ja pyöreät tissit. Suosittelen AV mammoille samaa.
Kommentit (25)
ja sitten heräsit pieruiseen asuntoosi
2/5. Pisteet aiheesta, silarit herättävät aina keskustelua.
Fakta on että hoidan synnyttäneen naisen mahdollisuudet saada laadukas mies paranee hurjasti jos hankkii silikonit. Lihavan ei kannata.
En kyllä ikinä mene mihinkään leikkaukseen vapaaehtoisesti. Pakollisia on ollut muutama ja nekin ooli tarpeeksi hirveitä. Toisaalta minulla ei olisi varaa ottaa viikkojen ajan palkatonta sairauslomaa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että hoidan synnyttäneen naisen mahdollisuudet saada laadukas mies paranee hurjasti jos hankkii silikonit. Lihavan ei kannata.
Jos mies on ollut laadukas alusta alkaen, ei silikoneita edes tarvita olipa rinnat millaiset tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä mene mihinkään leikkaukseen vapaaehtoisesti. Pakollisia on ollut muutama ja nekin ooli tarpeeksi hirveitä. Toisaalta minulla ei olisi varaa ottaa viikkojen ajan palkatonta sairauslomaa.
Onhan sulla varmaan kesäloma?
En todellakaan halua vierasta esinettä vartaloni sisälle. En myöskään halua leikkaukseen koska pienikin leikkaus on riski. En myöskään halua arpia ihooni. Niin enkä ole nähnyt kauniita silikoonirintoja. Ihme pampuloita. Yhdellä tosin oli roikkuvat missä se pallo siellä päässä. Kyllä aidot rinnat ovat paljon kauniimmat.
Vierailija kirjoitti:
Ai että (teko)tissien perusteella valitseva mies on oikein laadukas?
Varmasti näin ajattelevia on paljon, vaikka tämä olisi provo. Nykyajan pinnallisuus surettaa minua. Nämä tarpeet jopa kirurgiseen käsittelyyn ulkonäön vuoksi koetaan ihan aidosti tarpeellisiksi, ja koska näistä on tullut massojen saatavilla oleva asia, moni ei pidä jotain leikkausta edes kovin isona asiana. Kauneuden vuoksihan on kärsittävä. Onhan tätä ennenkin ollut, tuo sanontakin on vanha. Olisin vain kuvitellut että suunta on toinen kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, paina töitä kesä putkeen, pidä lomaa lokakuussa kolme viikkoa leikkauksen vuoksi ja koeta toipua työkuntoon. Juu, kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, paina töitä kesä putkeen, pidä lomaa lokakuussa kolme viikkoa leikkauksen vuoksi ja koeta toipua työkuntoon. Juu, kiitos ei.
Tekosyitä ja selittelyn makua. Kyllä ne tissit hoituu kuntoon yhdellä Tallinnan-reissulla.
Se on vähän kuin Ladaan laittais puuratin, näyttää ehkä hyvältä mutta ei se kyyti siitä parane
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin Ladaan laittais puuratin, näyttää ehkä hyvältä mutta ei se kyyti siitä parane
Käsi ylös joka ei ole joskus kuullut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Erittäin kuvaava vertaus
*Käsi ylhäällä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, oli hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä töistä pois ellei nyt ole mikään valtavan raskas työ. Kuukaudesta kahteen täytyy olla harrastamatta kovaa. Sen jälkeen miehiä metsästämään!
Käy sääli naisia,joitten itsetunto ja elämänlaatu on kuppikoosta kiinni.Ystävä hankki syksyllä silikonit,se oli hänelle pitkäaikainen haave,on aina kriiseillyt pienistä rinnoistaan.En itsekään varsinaisesti fanita riipputissejäni,mutta siinähän nuo kulkevat mukana kuten muutkin ruumiinosat ja mies tykkää niistä.En ikinä antaisi tunkea vierasesineitä elimistööni,ottaa ties mitä terveysriskejä ja toipua pitkään leikkauksesta ihan vain siksi että olisi terhakat tissit.Sairas maailma,jos sellaista pidetään normaalina,siis että kaikkien pitäisi hankkia silikonit o.O
Näen aina silmissäni tulevaisuuden vanhustenosaston, jossa mummot ovat ruttuisia ja hauraita , mutta silikonit terhakkaasti peiton alla pystyssä.
Oletko sä ap jo varannut itsellesi kosmeettisia operaatioita? Nykyään miesten ulkonäkö on naisille yhtä tärkeää kuin naisten miehille. Ja puolisot ovat yleensä samantasoisia. Nyt kuulostaa siltä, että vaimosi on korottanut tasoaan ylemmäksi kuin sä. Oletko varma, että ei tarvitse olla huolissaan?
Onhan ne kiva. Kalliit vain.