Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi piilottelet kuukautissuojapakettia kaupan kassahihnalla?

Vierailija
15.03.2016 |

Näitä näkee silloin tällöin, piilotellaan sidepakettia muiden ostosten väliin tai taakse. Miksi näin??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: on olemassa naisia jotka pitävät kuukautisia niin intiiminä asiana, etteivät tahdo muiden näkevän näitä paketteja.

Villi veikkaus 2: Tiesit tämän vastauksen itsekin jo etukäteen.

Villi veikkaus 3: Haluat vielä sanoa, että on tyhmää piilotella kuukautissuojia koska kuukautiset ovat luonnollinen asia missä ei ole mitään hävettävää.

Villi veikkaus 4: Sinulla ei ole mitään muuta pointtia tässä topikissa kuin edellä mainitsemani.

Vierailija
2/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ostosten väliin tai taakse? Ite ainakin ladon kaikki ostokset siihen hihnalle kohtuu tiiviisti. Ei ole tarkoitus piilotella yhtään mitään vaan säästää tilaa, jotta seuraavakin pääsee latomaan omia ostoksiaan hihnalle. Miten se sidepaketti sitten pitäisi ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, kyllä siitä aina tehdään sellainen show että varmasti kaikki eri kassajonoissa olevat tietävät että TÄÄLLÄ OSTETAAN TAAS NIITÄ INTIIMITUOTTEITA SAATANA!!! XDXXDXD

Vierailija
4/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritän varastaa ne tietysti. Liian kalliita ja epää, kun eihän miehetkään joudu.

Vierailija
5/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄ? No en piilottele. En myöskään kondomeita. 

Vierailija
6/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hävettää ku ne haisee pahalle.

Vierailija
7/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lastaan ne aina ensimmäiseksi hihnalle, että saan ne pakattua nopeammin kassiin piiloon. Jos lastaisin viimeisenä, siinä ne köllis pidempään kassahihnalla muiden näkyvissä. :-)

Vierailija
8/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden ostosten väliin tai taakse? Ite ainakin ladon kaikki ostokset siihen hihnalle kohtuu tiiviisti. Ei ole tarkoitus piilotella yhtään mitään vaan säästää tilaa, jotta seuraavakin pääsee latomaan omia ostoksiaan hihnalle. Miten se sidepaketti sitten pitäisi ostaa?

Erikseen, höntti. Ensin hihnalle muut ostokset oikein sumppuun. Sitten pitelet sidepakettia kädessäsi. Ilmoitat kuuluvasti, että tämä tulee sitten vielä, mutta erikseen ja eri laskulle. Sitten asetat sen juhlavasti ihan hihnan toisesta päästä asti menemään kassalle niin että se paketti saa ajatella olevansa nähtävyys kun siinä nököttää menemään yksinäisenä kassahihnan halki.

Vierailija
9/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä lailla niitä piilotellaan? Eikös kassahihnalla kaikki tuotteet ole toisten takana tai sivussa?

Vierailija
10/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan, en usko.

Vierailija
11/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole eläessäni miettinyt mihin kohtaa kassahihnaa tamponipakettini laitan, ja joku vielä kyttää muiden hygieniatuotteita :'D

Vierailija
12/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Siihen minä ne lastaan samaan kasaan muiden ostosten kanssa miettimättä sen kummemmin. Mahtaa olla tylsä elämä, kun on analysoitava jotain toisten ihmisten siteiden piilottelua. :D

Vierailija
13/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aihettakin piilotella kun ap on siellä kyyläämässä... 

Vierailija
14/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos tuollaisen havaitsen, nappaan paketin sieltä ja huudahdan iloisesti "eipä tarvitse sinunkaan näitä ostaa jos hankit kuukupin". Sitten selitän, mikä kuukuppi minulle sopii parhaiten.

Vierailija
15/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla ollut töissä joskus ja kysymys kuuluu..

MIEHET miksi piilottelette kondomipaketteja :D laittavat pakkauksen "väärinpäin" liukuhihnalle ja sitten suojaavat sen jotenkin etteimuut näe.

Vierailija
16/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jos tuollaisen havaitsen, nappaan paketin sieltä ja huudahdan iloisesti "eipä tarvitse sinunkaan näitä ostaa jos hankit kuukupin". Sitten selitän, mikä kuukuppi minulle sopii parhaiten.

Mikä sinulle toi kuukupin mieleen, kun selvästi et itse sellaista käytä? Yliherkkyys?

Vierailija
17/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle toi kuukupin mieleen, kun selvästi et itse sellaista käytä? Yliherkkyys?

Käytänhän minä. En ole silti menettänyt huumorintajuani..

Vierailija
18/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Ikis etsii aina kieli pitkällä merkkejä naisten "heikkouksista" yrittäen saada nämä punastumaan vastapainoksi omalle salatulle ainaiselle hämmennykselleen. :D

Vierailija
19/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, että mistä ap on tälläisen toiminnan huomannut, jos kerran ne paketit on piilossa? Käyt siirtelemässä muiden ostoksia hihnalla kenties? "A-HA! Arvasin! Täällä on muromyslien ja talouspaperin välissä Tampax! Ja superia vielä, onko eka vuotopäivä menossa hhhhmh?"

Oikeesti. Mikä sua vaivaa? :D

Vierailija
20/21 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole eläessäni miettinyt mihin kohtaa kassahihnaa tamponipakettini laitan, ja joku vielä kyttää muiden hygieniatuotteita :'D

Onko tuollaisiakin ihmisiä, siis ihan oikeasti? Apua, kyllä olisi psykiatreille töitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän