Pariskunnan naisella puska, mies posliini?
Mitä ajattelet jos on noinpäin, että mies pitää häpyalueen kokonaan posliinina, naisella taas on luomu pehko ja kainalot? Herääkö naisesta tai miehestä jotain outoja ajatuksia?
Kommentit (15)
Miten ap on päässyt tarkastamaan pariskunnan molempien osapuolten genitaalikarvoituksen? Ja miksi se ylipäätään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap on päässyt tarkastamaan pariskunnan molempien osapuolten genitaalikarvoituksen? Ja miksi se ylipäätään kiinnostaa?
Olen ollut kaveriporukoiden kanssa mökkisaunomassa ja joskus mies on sanonut, että se ja se oli posliini kun taas sen miehen naiselle ihan hirvee turri alapäässä.
No kyllä minä pidän kaikkia ihokarvojaan inhoavaa miesystävääni outona.
Eeeewww. Posliini aikuisella on aina iljettävä.
Mun mies tykkää sheivata mutta hän ei välitä jos minulla on puska. Minulla on ihan älyttömän herkkä iho ja sheivauksen jälkeen kutittaa ihan helvetisti, tulee näppyjä ja näyttää muutenkin hirveältä. Muuta ongelmaa ei minulla sheivaamisen kanssa ole. Onko kenelläkään vinkkejä kutisevaan ja punoittavaan ihoon?
Kyrpä näyttää isommalta ilman sitä puskaa. Jommalle kummalle on siitä varmaan iloa... Pillu ei näytä kuin raa'alta kanan nahalta ilman karvoja.
Kainalot tosin aika omituinen juttu. Ehkä mies tykkää karvaisista naisista.
Meillä noin koska mä en karvasta kalua suuhuni ota ja mies itse pyysi mua kasvattamaan karvat.
Mua kiinnostaa miten ihmeessä tällaista päätyy edes pohtimaan. Aika paljon tullut saunottua, ja sekasaunottua, mutta ei kyllä koskaan ole tullut mietittyä muiden karvoituksesta mitään saati, että olisi tullut vertailtua ja pohdittua pariskuntien keskinäistä karvoituksen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa miten ihmeessä tällaista päätyy edes pohtimaan. Aika paljon tullut saunottua, ja sekasaunottua, mutta ei kyllä koskaan ole tullut mietittyä muiden karvoituksesta mitään saati, että olisi tullut vertailtua ja pohdittua pariskuntien keskinäistä karvoituksen määrää.
Ei kai se sangen yleistä ole, että mies on näin
http://36.media.tumblr.com/tumblr_m4rzh7YcJf1r29enro1_500.jpg
ja nainen näin.
http://41.media.tumblr.com/3b036de68202ff7c884c0a29369ffa3e/tumblr_nwoy…
Joten kun sellaisen näkee niin jää miettineeksi, oliko tuossa jotain erikoista vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Kyrpä näyttää isommalta ilman sitä puskaa. Jommalle kummalle on siitä varmaan iloa... Pillu ei näytä kuin raa'alta kanan nahalta ilman karvoja.
Kainalot tosin aika omituinen juttu. Ehkä mies tykkää karvaisista naisista.
Jos sulla jää sellasia näppyjä ja nyppyjä, kokeile kuorintaa ja kosteutusta.
Ei täällä ainakaan ole kanannahkaa vaan sileä iho, niinkun vaikka poskessa.
Meillä menee niin, että kumpaakaan ei kiinnosta millainen toisen karvoitus on, joten se on milloin mitäkin. Siihen ei tule kiinnitettyä huomiota.
Nainen tykkää ajellusta ;)