Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sainkohan unessa merkin ammatinvalinnasta?

Vierailija
15.03.2016 |

Laitoin jonkun hiuksiin värjäystä siinä ja olin todella iloinen! Olen monesti ajatellut että olisi kiva olla kampaaja, mutta oon ajatellut että mun pitäisi/kannattaisi tehdä jotain "älyllisempää" koska olen kuitenkin ollut hyvä koulussa. Lisäksi olen allerginen joillekin meikkiaineille ja saan esim. tiskaamisesta helposti ihottumaa, joten olen ajatellut että olen herkkä kemikaaleille. Mutta toisaalta, nythän on kovasti tulossa luomuvärjäystä ja uusia tuotteita, jos siellä koulussa pärjäisi sen aikaa, niin sitten voisi suuntautua joksikin ei-allergiseksi parturi-kampaajaksi!
Mitä av on mieltä unestani :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä koet saavasi parhaat ajatukset nukkuessasi, niin anna mennä vaan.

Vierailija
2/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla niille luomutuotteille voi allergisoitua. Joten jos jo nyt saat herkästi ihottumaa käsiin on täysin järjetöntä hakeutua opiskelemaan kampaajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme nähdä unta, jos on usein ajatellut kampaajan ammattia. Unet on vain omia ajatuksia ja tunteita eikä mitään enteitä tai merkkejä.

Vierailija
4/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kolmoselle. Unet EIVÄT ennusta tulevaa. Unohda uni-symboliikka, se on taikauskoa.

Sen sijaan unesta voit ehkä päätellä haikailevasi ko. ammattiin. Mutta olen samaa mieltä kakkosen kanssa, että riski allergisoitua on iso. Luomutuotteet aiheuttavat kyllä nekin allergiaa, muista että luonnossa on ehkä ne vahvimmat myrkyt.... 

Vierailija
5/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään merkkien perusteella ammattia valita. Toki, jos sinulla on haave kampaajan ammatista muutenkin, niin sitten voit käyttää untakin vahvistuksena sille, että uskallat toteuttaa haaveesi.

Ei nuo allergiat välttämättä kampaajan ammattia estä kyllä. Käsineet kädessähän ne aineet levitetään. Itse olin kampaajana 15 vuotta, vaikka on lapsesta asti ollut monia hengitystie- ja ihoallergioita. Enkä vaihtanut ammattia lopultakaan allergioiden takia vaan koska selkä alkoi vihoitella niin pahasti että piti istumatyöhön vaihtaa.

Vierailija
6/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en siis tarkoittanut että maailmankaikkeuden luoja on nyt päättänyt mulle ammatin ja kertoo siitä unessa, vaan että alitajuntani yrittää työntää mua kohti ratkaisua, joka voisi olla tää. Nythän on yhteishaun viimeinen päivä huomenna, joten asia on pyörinyt mielessä. Ap

Vierailija
7/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintaa nimenomaan pitää ohjata se oma motivaatio, se, mistä saa iloa. Ei se, mikä toisi kenties joidenkin ihmisten silmissä arvostusta, tai mihin kuvittelee sen oman ällinsä riittävän. Työn tuoma ilo ja tyydytys on ne asiat joiden vuoksi töissä jaksaa käydä. Useimmat työt ovat kuitenkin ennen pitkää pelkkää rutiinia, mikä on hyväkin asia. Jää enemmän energiaa omaan elämään.

Vierailija
8/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään lateksittomia ja puuvillavuorellisia kumikäsineitä, kun tiskaat. Saat muuten ryppyiset kädetkin! Ammatinvalintaasi en ota kantaa.

En tiskaa ilman käsineitä

Vierailija
9/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka unessa voi antaa "merkkejä", on oma alitajunta. Jos olet edes alitajuisesti pohtinut kampaajan ammattia, olet siis siitä kiinnostunut.