Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko arvostuksesi Oltermanni-juustoa kohtaan laskenut sen jälkeen, kun siitä tuli kaikkien halpuutusten yms. kampanjoiden sisäänvetotuote?

Vierailija
15.03.2016 |

Yleisin hinta lienee nykyään 4:95/kg.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei? Samalta se mun mielestä edelleen maistuu. Eikai kukaan sitä siks osta, että on kalliimpaa "parempaa" juustoa? :D

Vierailija
2/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulkkijuustoa, en ymmärrä mikä siinä ennen maksoi. Tai toki se hinta pyydetään mitä tollot maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Tosi erikoinen kysymys!

Vierailija
4/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan tyytyväinen, että on halvempaa, niin tulee ostettua useammin. Aiemmin ostin halpisjuustoja, mutta nyt aika usein Oltermannia.

Vierailija
5/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus on lähinnä parantunut. Nyt mautonta kumijuustoa voi ostaa kuta kuinkin sille kuuluvaan hintaan. Valitettavasti on mieheni lemppari, mä haluan maukkaampaa

Vierailija
6/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään arvostusta, joten ei se ole voinut laskeakaan. Mauttomampaa saa hakea.... eikä löydä. 

Vierailija
7/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään, että Oltermanni on mukana hintakilvassa. Olen jo vuosia ostanut Arlan Natura kermajuustoa. Se on pehmeämpää ja märempää eli ihanan tuoreen tuntuista, eikä sellaista kuivunutta kovaa rasvaa kuin Oltermanni.

Meillä päin ei Arlan juustoa tietenkään enää saa Prismoista. Ehkä Valiolla ja Prismalla on jokin keskinäinen yya-sopimus, josta molemmat hyötyvät. Onneksi Lidlistä Arlan juustoa saa.

Vierailija
8/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin wt-juusto!

Vierailija
9/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tiennytkään, että Oltermanni on mukana hintakilvassa. Olen jo vuosia ostanut Arlan Natura kermajuustoa. Se on pehmeämpää ja märempää eli ihanan tuoreen tuntuista, eikä sellaista kuivunutta kovaa rasvaa kuin Oltermanni.

Meillä päin ei Arlan juustoa tietenkään enää saa Prismoista. Ehkä Valiolla ja Prismalla on jokin keskinäinen yya-sopimus, josta molemmat hyötyvät. Onneksi Lidlistä Arlan juustoa saa.

Ehkä tämä vaihtelee paikkakunnittainkin. Keski-Suomessa myydään Arlan juustoa Prismassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi