Nuoret naisetko ei muka voi olla ilkeitä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031421268144_uu.shtml
Täällä on monesti saanut kuulla miten minä muka liioittelen sitä, että minua haukutaan rumaksi ja minulle nauretaan. Jos lähes ikäiseni nuoret naiset voivat olla ilkeitä pienelle lapselle niin miten he eivät sitten voisi olla ilkeitä miehelle, joka on heidän kanssaan saman ikäinen? En varmasti ole ainoa mies jolle on käynyt niin, että nuoret naiset arvostelevat ulkonäköä ikävään sävyyn, varmasti arvostelevat myös toisten naisten ulkonäköä. Mielestäni on varsin hupaisaa, että miehiä pidetään jotenkin superpinnallisina vaikka näitä nuorten naisten suorittamia pinnallisia arvosteluja ja kommentteja saa niin moni ihminen osakseen päivittäin. Ihan käsittämättömäksi homma menee kyllä siinä vaiheessa kun pientä lasta aletaan arvostelemaan ulkonäön perusteella. Sillä pojalla olisi varmaan pitänyt olla ananas, pumpatut lihakset ja pari family-tatuointia, vaatteet tietty viimeisen päälle ja mahdollisimman kalliit. Tuntuu aina yhtä pahalle kun toisten ulkonäköön puututaan tai joku ihminen arvioidaan hyväksi tai huonoksi tyypiksi ulkonäön perusteella. Miksi kukaan ei saa enää olla oma itsensä ihan rauhassa?
Terveisin Naispelko22
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset tai no tytöt on ilkeimpiä otuksia mitä maa päällään kantaa ja kieroja.
Dat is drue
Nuoret naiset tai no tytöt on ilkeimpiä otuksia mitä maa päällään kantaa ja kieroja.