Top 3: inhokkiketjusi AV:lla?
Ei tarvii olla etusivun ketjuja juuri nyt, vaan yleisemminkin voi vastata.
1. Mies 29+1 miettii
2. Miksi feministit..?
3. Jännämies/alfauros-jutut
Kommentit (26)
Axl-ketjut. Jankataan jankkaamisen ilosta.
1. ssss-ketjut
2. kaikki ammattivalittajaan liittyvä
3. Miksi miehet... - ketjut
1. Iltapäivälehtien linkit ilman ketjun aloittajan omaa näkökantaa
2. Ammattivalittaja
3. Ammattivalittaja
1. Kaikki ne joissa aloittaja yrittää rivien välistä nostaa itseään jalustalle ja uskotella olevansa parempi kuin muut koska....
2. Voisko joku laskee mun päivän kalorit
3. Mielipide päivän syömisistäni
1. kaikki suoli24 paskaviemäristä kopioidut loppuun hoetut mantrat: jännämiehet, alfat, ikäerot ja naisten halventaminen
2. wt sitä ja tätä. pitää olla vakavasti kehitysvammainen, jos tämä on mielestäsi hauskaa ja tasokasta keskustelua.
3. Itä-Helsinki sitä ja tätä sekä erityisesti tämä no go zonella toistuvasti vieraileva urpo
4. muut idioottimaiset yritykset lanseerata jotain itsekeksittyä termiä laajempaan käyttöön
5. eilen kaupassa/tänään naapurissa/työkaveri sitä ja tätä jne. get a life?!
1. mamujankkausketjut (onneksi nää on vähentyneet)
2. jännämies-alfauros-atm-miesasiamies-naiset on pilanneet maailman -bullshitti
3. Axl-ketjut
Ai eikö joku pidä minun ketjuistani?
Sikaiida eestä, sikaiida takaa, sikaiida kuolee, sikaiida makaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Oot onnekas jos löydät yhden, joka tykkää. Vielä onnekkaampi oot jos se on joku muu kuin sun oma mutsi. 😃 Sori nyt vaan.
1. Mies 29+1 miettii
2. Lompakkoloinen-jankkaaja
3. Axlin mediayrityksen mobilisoimat Axlin puolustusketjut
1. Talvi yllätti autoilijat jankkaus. Maaseutu vs. Helsinki
2. 10 aloitusta samasta aiheesta etusivulla (tai niillä seuraavillakin sivuilla)
3. Aiheet, joihin saa vastauksen nopeammin itse googlettamalla kuin odottamalla että joku vastaa ketjuun. Esim. Mitä maksaa mennä junalla Helsingistä Turkuun ymv.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Oot onnekas jos löydät yhden, joka tykkää. Vielä onnekkaampi oot jos se on joku muu kuin sun oma mutsi. 😃 Sori nyt vaan.
Mä tykkään hänen ketjuistaan. Omaperäinen tyyppi ja hyvä kirjoittaja. En ymmärrä häneen kohdistunutta vihaa täällä.
1) Mikä on sopiva paino tähän pituuteen
2) Onko kuvan naisella/miehellä hyvä kroppa
3) Kuinka monta kaloria syöt päivässä tms.
Ihan oikeesti, kuinka huono voi aikuisen ihmisen itsetunto olla? :o
1. Röihin, eicäää!
2. Lompakkoloinen
3. ssss
Ärsyttää todella, että tietystä neurologisesta syndroomasta ei voi täällä keskustella asiallisesti H:n ketjujen takia. Tosin onneksi fiksut ihmiset tietävätkin paremmin, ja onneksi ylläpito poistelee ketjuja. Ketjut eivät palvele ketään. Olen tavannut kymmeniä as-ihmisiä, ja H edustaa heitä vähän kuin Tuksu edustaisi neurologisesti tyypillisiä.
Autismin kirjosta vähän tietäville: isosta osasta as-ihmisistä ei päällepäin huomaa mitään, varsinkin jos tunnetaan pinnallisesti. On parisuhde ja lapsia, kyetään töihin ja uraan. Asiantuntijaroolissa monesti mahdollisuus menestyä hyvin. Aikuisille as-henkilöille itselleen on tärkeää tietoisuus ja arjen järjesteleminen sopivaksi.
En lue ketjuja, joissa otsikossa on kielioppivirheitä tai esiintyy sanat: sfääri ja jankkaaminen.
Miksi naiset/Naiset vaan/Naiset aina - juu pojat, me tajuttiin jo. Ette saa pesää ja siksi istutte tietokoneen ääressä katkerana kirjoittelemassa anonyymina naisista. Miksi ette tee sitä keskenänne jossain ylilaudalla?
1. Mamu-/matu-ketjut
2. Pelastaisitko tulipalosta mielummin koirasi vai vieraan lapsen? -ketju
3. Huonot provot
Oletko nussinut julkkista- ketjut. Puolet vastaajista nussineet Loirin ja Axlin kanssa ja muutama sitten jotain Ö-luokan näyttelijää tai roudaria tai basistia.
1. haukkumisketjut (julkkisten/bloggaajien jne.)
2. uhriutumisketjut
3. jätä se sika, ansaitset parempaa -ketjut (osittain sama kuin uhriutumisketjut)