Mitä sinulle on sanottu ulkonäöstä/ viehättävyydestä jota et ikinä unohda vaikka pitäisi pystyä unohtaa
Sellainen mitä sanoja ei ole uskonut olevan yhtään mitään mutta sinä sait siitä "ikuiset traumat".
Kommentit (55)
"Sun nenänreiät on ihan ku kolmiot ylösalasin."
Lukiossa oma paras ystäväni käänsi yhtäkkiä kelkkansa ja muuttui koulukiusaajakseni. Syynä tietenkin pojat. Kun meillä oli konva, niin huusi perääni todella halveksivasti "päärynä!" Sain häneltä muutenkin kamalaa kohtelua, hakkasi mahaan vessan seinää vasten jne.
Olen sen jälkeen vihannut kaikki nämä vuodet takamustani, vaikka se kaikkien kehujen mukaan on tosi hieno ja pyöreä, miehet siitä on aina tykänneet. MInä vaan en saa sitä huutelua pois mielestäni. Olen sentään jo yli 40.
pikkutytölle: "olet niin laiha ettei sulla pysy vaatteet päällä"
Tää on pelkästään positiivinen lausahdus;
En oo keneltäkään koskaan kuullut mitään vastaavaa :D eräs henkilö sanoi niin vilpittömästi joskus hetken katseltuaan että "sä oot kaunis niinkuin keisari" :D :D
"Sun naama menee hirveen näköseksi, tommoseksi ryppyiseksi kun palelet!" "Sulla on paksut pohkeet" "Sun sieraimet värisee puheen mukana *pilkkanaurua*"
Ja kaikki nämä kommentit yhden ja saman kaverin suusta. Terveisiä vaan Tuijalle.
"Äiti, miksi tuolla sedällä on pippelikarvoja naamassa?"
20 v sisko koulukiusatulle, epävarmalle 12-vuotiaalle: sulla on jännän karvainen vatsa!
Menin lukioaikana kerran kouluun ilman meikkiä ja heti kyseltiin olenko sairas. Okei olin toki eri näköinen kuin meikillä mutta silti tuntui pahalta...
Kerran baarissa mies, josta en iskuyrityksistä huolimatta kiinnostunut, sanoi minulle ettei minussa muuta hyvää olekaan kuin tissit.
Erään toisen kerran baarissa menin juttelemaan kivan näköiselle miehelle. Hänen ainoa kommenttinsa oli, että voin mennä etsimään jonkun muun PITKÄN miehen. Tämä vissiin siis sen takia, että olen pitkä nainen (179cm). Btw, mies oli itsekin pitkä, joten en ihan tajua tuota hänen kommenttiaan.
"Et oo enää niin läski ja ruma kuin ennen", pari vuotta sitten kuultu. "läskiperse -2001" " lauta-2001" "oot paremman näköinen kuin silloin nuorena" sulla on tollaset synnyttäjälanteet, tota on hoettu. Nyt raskausaikana: oot kyllä levinnyt tasaisesti. Sulla on naama aivan turvoksissa. Olisit nyt vähän laihemman vaimon ottanut..... Oon päättänyt itse, etten ikinä ikinä sano kellekään mitään ulkonäöstä, korkeintaan jonkun pienen kehun.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa oma paras ystäväni käänsi yhtäkkiä kelkkansa ja muuttui koulukiusaajakseni. Syynä tietenkin pojat. Kun meillä oli konva, niin huusi perääni todella halveksivasti "päärynä!" Sain häneltä muutenkin kamalaa kohtelua, hakkasi mahaan vessan seinää vasten jne.
Olen sen jälkeen vihannut kaikki nämä vuodet takamustani, vaikka se kaikkien kehujen mukaan on tosi hieno ja pyöreä, miehet siitä on aina tykänneet. MInä vaan en saa sitä huutelua pois mielestäni. Olen sentään jo yli 40.
Olen mies jolla on isorintakehä ja rintalihakset ja aina ollut pienet manboobsit. Vaikka naiset kehuvat ja tykkäävät erityisesti vahvasta rintakehästäni silti koen epävarmuutta kun joskus teininä joku niitä kommentoi. Ja olen aikuinen mies kohta neljäkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
20 v sisko koulukiusatulle, epävarmalle 12-vuotiaalle: sulla on jännän karvainen vatsa!
Alle 15-vuotiaalle ei pitäisi ikinä, koskaan sanoa mitään. Mutta juuri siinä iässä kaverit ovat armottomia.
Olin 16v ja tosi läheinen 20 vuotiaan miehen kanssa. Kun tavattiin siitä tuli nopeasti kuin veli mulle. En koskaan tuntenut vetoa sitä kohtaan eikä sekään mua kohtaan, mutta silti sen sanat on jäänyt mun mieleen jostain syystä tosi tarkkaan. Se sanoi esim. että mulla on tuhmat kasvot ja se jäi häiritsemään. Oon aika baby face edelleen ja aina kuvitellut näyttäväni tosi kiltiltä vaaleensinisten silmieni kanssa. Toinen mitä toi mies joskus sanoi oli "Mun makuun oot liian iso, mutta jotkut tykkää pyöreemmistä". Tuohon aikaan olin 172/58/70G ja mahaakaan ei ollut. Olen miettinyt myöhemmin, että oon sen mallinen, että näytän aina pyöreeltä vaikka miten vähän painaisinkin.
Että minulla on iso nenä. Näenhän sen nyt kuvistakin että nenäni ei ole iso mutta pitkään luulin niin.
Lapsena isälläni oli toinen nainen (tummahiuksinen) ja muistan kerran kuinka äitini huusi hänelle minun läsnäollessani että "oot varmaan onnellinen sitten kun saat xxx:n kanssa kauniita tummia lapsia". Itse olen kalpea punapää. Olen kyllä päässyt tuon asian yli ja olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mutta edelleen ihmettelen miten äitini saattoi sanoi niin pahasti lapsen kuullen.
Tuo ei ollut kylläkään ainoa törkeä asia mitä äitini on minusta lapsena sanonut, mutta ainoa ulkonäköön viittaava kuitenkin.
koulussa menin teroittamaan kynää ja takaani kuului hihitystä sekä kuiskaus " Tiinalla on iso perse"
silloinen paras ystävä kommentoi kuvaani, että minulla näkyy joka kuvassa valtavat nenänreiät !
Synnytyksestä oli ehkä pari viikkoa, eräs sukulaismies tuli kovaan ääneen päivittelemään, että olenko varma, ettei sinne jääny toista, kun sun maha pömpöttää tolleen. Samoin isoäitini muistaa aina muistuttaa miten olen lihonut, taisinpa kerran tällaisen kommentin aikaan olla raskaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen apinan näköinen
Minulle on myös sanottu noin. Ilmeisesti kasvoni ovat kuin kameleontti, koska toisaalta minulle on sanottu, että olen hyvin kaunis.
"onpa sulla finninen takapuoli"