Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa-aika ilotytön pohdintaa.

Vierailija
13.03.2016 |

Kaikkea olen kokenut,mutta kyllä tänään oli paras. Pariskunta tuli luokseni ja nainen halusi katsella kun pissasin miehen kasvoille. Ja sen jälkeen mies runkkasi eli ei edes halunnut naimista. Maksoivat 300e tosta. Helppoa rahaa. Mutta kaikki miehet on hippusen sairaita. Kaikki haluaa anaalia ja suurin osa sitäkin että laittaa sormen peppuun. Omat vaimot eivät muka suostu. Ja se suuhun päästäminen on niiden unelmien täyttymys. 50e extraa ja teen senkin. Et semmosta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin entisenä osa-aikailotyttönä (n. vuoden ajan muutama keikka kuukaudessa) on kyllä vähän vaikea kuvitella tuollaisia asiakkaita - ei sillä, etteikö ihmisillä fetissejä varmasti olisi, eikä siinä mitään, itse en vain kohdannut niitä.

Valitsin kylläkin asiakkaat hyvin tarkkaan viestittelemällä jonkin aikaa ja tapaamalla asiallisimman oloiset. Eivät he olleet outoja tai sairaita, vaan ihan tavallisia miehiä, jotka halusivat tavallista seksiä naisen kanssa, jonka kanssa voi myös keskustella. Ja heille oli myös tärkeää varmistaa, että minä en kokenut kohtaamisia epämukaviksi.

Minusta se homma ei ainakaan tehnyt yhtään kyynistä tai vienyt luottamusta ihmisiin (toki siltä kannalta vei, että monilla varmasti oli parisuhde, ei kuitenkaan selkeästi kaikilla). Mutta asiakaskuntia on monenlaisia.

Vierailija
22/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ammatti se on tuokin. Repesin. Osa-aika ilotyttö." - Jos olisin kyynisempi, niin otaksuisin tuon ammattikunnan kasvavan lähivuosina suomessakin. Esimerkiksi siksi, että kun nuorien opiskelijoiden tuka leikataan, mutta jollain olisi heidänkin elettävä ja maksaa vaikka vuokra... Olen mielelläni tässä ennustuksesani väärässä.  "

''"Toivottavasti olet ennustuksessasi oikeassa. Näkisin mielelläni pientä hintakilpailua seksityöläisten keskuudessa. Ja koska ihanneseksikumppanini on nuori "naapurintyttö", niin tavallisten, nättien opiskelijaneitosten huutava rahantarve on musiikkia korvilleni. Saa vihdoin oikein kunnolla sitä, mikä jäi omassa nuoruudessa saamatta. :D - semiaktiivisesti seksipalveluista maksava mies"

No ensimmäisen lainauksen kirjoittaneena miehenä suosittelen sinun hankkivan itsellesi nuken. - Ei nuorten naisten tai miesten, tyttöjen tai poikien  -minkään maalaisten- minusta pitäisi koskaan ajautua siihen pisteeseen, että on tai ovat pakotettuja hankkimaan toimeentulonsa ja tai rahoittaakseen opiskelunsa itseään myymällä.   Saattaa toki olla niitäkin jotka oikeasti nauttivatt, kun voivat "harrastaa" seksiä rahaa vastaan saaden samalla vaikka pientä seikkailua mutta uskon ja tai luulen, että se joukko on vain hyvin pieni vähemmistö. Useimmat valitsisivat jonkin muun toimen jos se olisi mahdollista. Harva haaveilee taspainoisesta perhe-elämästä ja tai urasta osa-aikaisena saati kokoaikaiena ilotyttönä.       

Suomessa toimeentulon saa viime kädessä sossun luukulta, ja jos joku nainen omasta tahdostaan päättää minulle seksiä myydä saadakseen paremman toimeentulon, niin minä en näe asiassa mitään ongelmaa. Sinäkö miehenä olet jokin auktoriteetti päättämään kyseisten naisten puolesta mitä he haluavat tai eivät halua tehdä? Ou pliis... Harva haaveilee urasta kokoaikaisena tai osa-aikaisena siivoojanakaan, mutta moni opiskelija ottaisi senkin työn kiljuen vastaan, jos vain saisi. Usko mitä haluat, mutta älä viitsi jakaa neuvoja toisille pelkän uskosi varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on omituista että ilotyttö - jonka olettaisin siis työnsä perusteella olevan melko avarakatseinen, ei vain seksijutuissa vaan muutenkin, kaikista konservatiivisimmat ja tiukkapipoisimmat tuskin kyseistä alaa ensimmäisenä kokeilee - pitää "sairaana" tai edes omituisena anaaliseksiä saatika jotain sormen laittamista pyllyyn.

Vierailija
24/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kokoaikaisen ja osa-aikaisen ilotytön työpäivä tai viikko poikkeaa toisistaan? Onko kokoaikainen n.40h viikossa päiväduunia ja osa-aikaisena sitten vaihtelevasti viikonloppu ja iltapainotteisesti? Ei varmaan mitään sunnuntailisiä saa kukaan...?

Vierailija
25/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Suomessa toimeentulon saa viime kädessä sossun luukulta

Hahahahahahahahaha!

Vierailija
26/31 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelukaveri myi itseään myös opiskeluaikoina, törmäs entiseen asikkaaseen työpaikallaan, oli kai tunnistanut, muttei siitä mitään kuulunut jälkeenpäin.

Vierailija
27/31 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun opiskelukaveri myi itseään myös opiskeluaikoina, törmäs entiseen asikkaaseen työpaikallaan, oli kai tunnistanut, muttei siitä mitään kuulunut jälkeenpäin.

Varmasti ovat naureskelleen sille keskenään duunissa. Käyvät varmasti yhdessä huorissa.

Vierailija
28/31 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm joo, en lähtisi arvostelemaan ketään sairaaksi, jos tykkää peppuseksistä tai edes pissasta. Miksi edes mainostat täällä noita asioita?

Hyvin yleistä oman kokemuksen mukaan tuntuu olevan jalka sekä pissaleikit. Harmitonta.

Vierailija
29/31 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ilotyttöjä yhtään häiritse se määrä papilloomaviruksia, joiden tarttumiseen altistutte? Osa-aikaisessakin seksin myynnissä akteja eri ihmisten kanssa on usein kuitenkin aika paljon enemmän kuin tavallisen naisen aktiivisessakaan seksielämässä. Väitetään, että kohdunkaulansyövät ovat hyvin ehkäistävissä, kun käy säännöllisesti papa-kokeessa, mutta kyseinen syöpä on kyllä viime aikoina yleistynyt.

Vierailija
30/31 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ammatti se on tuokin. Repesin. Osa-aika ilotyttö." - Jos olisin kyynisempi, niin otaksuisin tuon ammattikunnan kasvavan lähivuosina suomessakin. Esimerkiksi siksi, että kun nuorien opiskelijoiden tuka leikataan, mutta jollain olisi heidänkin elettävä ja maksaa vaikka vuokra... Olen mielelläni tässä ennustuksesani väärässä.  

no millä ne poikaopiskelijat ovat aina eläneet ja elävät jatkossakin? Tuo nyt on ehkä tyhmin kommentti ikinä.

Vierailija
31/31 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ovat naureskelleen sille keskenään duunissa. Käyvät varmasti yhdessä huorissa.

Eli et tunne henkilöitä, mutta tiedät heidän naureskelevan selän takana varmasti ja käyvän huorissa varmasti. Miesvihaisen varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän