Lidlin työntekijät! Entiset sekä nykyiset
Oon tässä nyt mietiskelly aikalailla että onko miten nykyään noi lidlin työntekijöiden olosuhteet.. Eli jos täällä on jotain nykysiä työntekijöitä tai joitain jotka tietää että onko siinä ketjussa hyvät työskennellä niin kiva olisi saada kuulla kokemuksista. Kertokaa ihmeessä ken tietää^^ Tää ois itelle henk.kohtasesti aika ajankohtanen niin siks kauheen mielelläni kuulisin.
Kommentit (20)
Riippuu paljolti muista työntekijöistä millainen ilmapiiri kaupassa on.
Olin töissä 2010-2014, irtisanouduin uuden työpaikan takia.
Ekat kolme vuotta oli mukavia, palasin pidemmän sairasloman jälkeen töihin niin esimies oli vaihtunut ja uusia työntekijöitä oli ehtinyt tulla. Ilmapiiri meni niin hirveäksi, että oli pakko vaihtaa työpaikkaa kiusaamisen takia.
Lidlissä on mukavaa vaihtelevat työtehtävät :)
Oihh kiitos vastauksista! Ja lisää kuulen mieluusti jos on kertoa ja valaista mut juuri kauheesti mietityttää esim toi työilmapiiri, toki toimipaikkakohtaista varmasti osakseen mut tiiä sitten onko nykyään yleistä kiusanteko ja kärkkäät työkaverit ketjun kaupoissa..
Meillä ainakin todella huono ilmapiiri ollut heti alusta asti. Esimiehet eivät kunnioita ollenkaan ja puhuvat paskaa seläntakana. En voi suositella. Tämä tietenkin vain paikkakohtaista, jossain muussa lidlissä voisi olla parempi ilmapiiri. Haen koko ajan uutta työtä, sillä tällä menolla sairastun.
Noniin en ihmettele lainkaan, sitä itsekin suoraan sanoen pelkään ettei valmiiksi jo epävakaa henkinen tila tule kestämään painostavaa ja negatiivista työilmapiiriä. Ja valitettavasti ollessani taannoin Lidlillä haastattelussa niin tarkkailin siellä olevia työntekijöitä ohimennen, vaikuttivat siltä miten porukka Lidlin työntekijöitä asiakkaan näkökulmasta on kuvaillut, not so good...
Lisää vaan lisää vaan kertokaa tää autta kauheesti^^
Vaihtelee todella paljon. Paikoittain ilmapiiri ja johtaminen on jotain aivan sairasta. Paikoittain todella mukavia työyhteisöjä. Kokemusta varastosta, toimistosta ja myymälästä. Ei sovi kaikille. Jos tykkäät olla työpaikan ideanikkari ja ehdottaa pomolle uusia käytäntöjä, jätä väliin :)
Kertokaas lidlin työntekijät että mitä tapahtuu paistopisteen tuotteille päivän päättyessä? Meneekö kaikki roskiin? Eikö osan voisi myydä seuraavana päivänä alennuksessa?
Meillä on taas todella hyvä ilmapiiri ja työhaastattelussa ihan korostettiin, että eivät hyväksy työpaikkakiusaajia tai vastaavaa. Mahtavaa toimintaa! Olen viihtynyt hyvin. Palkkakin oli reilusti parempi kuin toisen ketjun vastaavassa työssä. Mä olen tyytyväinen ja onnellinen ainakin toistaiseksi :).
Lidlissä pärjää jos työ ei ahdista ja on positiivinen persoona. Näkeehän sen eron ketjujen välillä... Lidlissä aktiivisia, hyväkuntoisia nuoria ihmisiä. Muissa sitten vähän mitä sattuu.. huonosta hyvään.
Jos olet valmis ajoittain todella hektiseen työhön, niin sitten Lidliin vain! Meillä kaikki tekee kaikkea, joten työ on monipuolisempaa kuin pelkkää kassalla istumista.
Omassa myymälässäni meillä on aivan loistava työporukka esimiehiä myöten, mutta näin ei ole ollut aina. Riippuu siis ihan myymälästä. Palkka on ihan ok, oikeastaan liikaakin opiskelijalle. Ylitöihin voi joutua jäämään joskus, ja extravuoroja on täällä PK-seudulla tarjolla melko usein, siis muissa myymälöissä.
Työn mielekkyys riippuu paljon omasta asenteestasi, mutta myös asiakkaista. Suurin osa on mukavia ja kohteliaita, sitten on haastavia tapauksia ja todellisia vittupäitä. Siihenkin tottuu. :)
Jos edellämainitut ei kuulosta omaan korvaasi pahalta, niin remmiin vaan! :)
Paljonko se palkka sitten on? Tiedän ettei kaupan alalla missään firmassa rikastu mutta lidlissä se on ilmeisesti vähän enemmän kuitenkin kuin muilla? Entä saako paljon tunteja vai onko se käytännössä opiskelijoiden jne osa-aikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas lidlin työntekijät että mitä tapahtuu paistopisteen tuotteille päivän päättyessä? Meneekö kaikki roskiin? Eikö osan voisi myydä seuraavana päivänä alennuksessa?
Eiköhän ne roskikseen mene. Kun taitaa tuolla elintarvikelainsäädännölläkin olla sananen sanottavana tuosta paistopistetuotteiden myyntiajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne roskikseen mene. Kun taitaa tuolla elintarvikelainsäädännölläkin olla sananen sanottavana tuosta paistopistetuotteiden myyntiajasta.
Pieni osa vaan menee roskiin, loput eläinten ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se palkka sitten on? Tiedän ettei kaupan alalla missään firmassa rikastu mutta lidlissä se on ilmeisesti vähän enemmän kuitenkin kuin muilla? Entä saako paljon tunteja vai onko se käytännössä opiskelijoiden jne osa-aikatyötä.
Mulla on 15h/vko, olen opiskelija. Olen talossa ollut 5 vuotta, palkka n. 12,5€/h.
Tuntien saamisesta pitää keskustella esimiehen kanssa, täysin myymäläkohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15h/vko, olen opiskelija. Olen talossa ollut 5 vuotta, palkka n. 12,5€/h.
Tuntien saamisesta pitää keskustella esimiehen kanssa, täysin myymäläkohtaista.
Kiitoksia. Eihän tuo pahalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntien saamisesta pitää keskustella esimiehen kanssa, täysin myymäläkohtaista.Kiitoksia. Eihän tuo pahalta kuulosta.
Ja palkkahan tosiaan vaihtelee esim. kokemuksesta riippuen.
Asiakkaat ei lainkaan minua pelota, laidasta laitaan persoonien kanssa olen jo saanut ollakin tekemisissä asiakaspalvelijana. Ja työn hektisyys sopii myös mun persoonaan, mutta nähtävästi tosiaan tämä huonon maineen leviäminen ei ainakaan enää koske jokaista Lidlin kauppaa.
Täällä nyt ihan anonyymisti asiasta jaetaan mielipiteitä ja kokemuksia, ja erittäin mielelläni kuulen vieläkin lisää, mutta jos joku haluaa kertoa erityisesti Helsingin Herttoniemen Lidlin toiminnasta kulissien takana niin otan palautteen vastaan kernaasti.
Superisti kiitoksia vastauksista jälleen^^
Päivän päätteeksi suurin osa paistopisteen tuotteista päätyy poistopisteeseen, joita sitten annetaan sioille yms.
Osan paiston tuotteista laitetaan seuraavalle päivälle alennettuun hintaan myyntiin, mutta ei kuitenkaan suuria määriä.
Eikö ketään joka osais kertooooo?? ;__;