Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti

Vierailija
13.03.2016 |

Mikä vikana kun liuskatestit ja apteekin testit näyttää kontrolliviivaa haaleamman plussan? Kuitenkin digissä viikot noussut normaalisti... Viikkoja pitäisi olla 5+0-5+5. Digi näytti keskiviikkona 2-3.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo

Vierailija
2/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lasket raskausviikkoja, digi viikkoja hedelmöittymisestä. Lue ohjeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä lasket raskausviikkoja, digi viikkoja hedelmöittymisestä. Lue ohjeet

Olen lukenutkin ja sanoinkin että digissä viikot nousee oikein. Lue aloitusviesti.

Ap

Vierailija
4/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä liuskatesteissä on jotain vikaa, mulla näytti vielä puolessa välissä raskautta tosi hailakkaa plussaa. :D

Vierailija
5/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä liuskatesteissä on jotain vikaa, mulla näytti vielä puolessa välissä raskautta tosi hailakkaa plussaa. :D

Oikeesti? Oi nyt vähän helpotti :)

Vierailija
6/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Oi nyt vähän helpotti :)

Joo, apteekin testi, rfsu ja raskauskeijun liuskatestit kaikki näitä "huonoja". Monesti tututkin valitelleet ettei ota edes testistä selvää kun alussa näkyy juuri ja juuri viiva. Toki ne on halvempia ja jos ymmärtää tulkita sen tosi hailakan viivan plussaksi niin ihan hyviä käyttää, useimmiten vaan aiheuttavat hämmennystä joka johtaa siihen että kumminkin haetaan se " kallis" digitesti :)

Vierailija
7/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onneksi olkoon! Olettaen että on onnittelun paikka ja raskaus sekä vauva myönteisiä asioita :)

Vierailija
8/8 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja onneksi olkoon! Olettaen että on onnittelun paikka ja raskaus sekä vauva myönteisiä asioita :)

Kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi