Kuulostaako menkoilta vai raskaudelta
Nännit oli tosi kipeät, menkat myöhässä 2 päivää (päivän kun oli myöhässä niin testi negaa) ja kun alkoivat, niin vuoto oli jotenkin todella vähäistä ja vaaleanpaa kuin yleensä. Vuoto vähäistä muutenkin ja vuorokauden jälkeen jo loppumassa kokonaan. Nyt tasan 2vrk menkkojen alkamisesta eikä vuoda enää yhtään. Nännit ei ole enää niin kipeät, mikä kertoisikin mielestäni siitä, että menkat ne ihan oli.
Koskaan ei ole noin myöhässä menkat tullut. Lisäksi oli noiden 2 päivän aikana menkkakipua, mitä mulla ei normaalisti ole.
Pikkuhousunsuojalla pärjäsin tuon 2 päivää, jotain nyt on oudosti, mutta mikä? Keskenmenossakin luulisi vuotavan enemmän kuin menkkojen aikana. Testikin näytti negaa kun oli dpo 16 (dpo 15 yleensä alkaa menkat)
Kommentit (5)
Ootko sama tyyppi joka kyseli vetisestä menkkavuodosta eilen?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sama tyyppi joka kyseli vetisestä menkkavuodosta eilen?
Kyllä olen
Kaikkinensa niin oudot menkat ettei ole tosikaan. Ensin normaalista poiketen myöhässä ja sitten kaikki tämä muu. Normaalisti alkaa max päivän myöhässä, mutta useimmin alkaa aikaisemmin kuin olen ajatellut
Ja normaalisti menkkojen jälkeen alkaa kuiva kausi, mutta nyt alapää oli ihan litimärkä
Kuulostaa siltä, että tee raskaustesti, tai käy lääkärissä.
Ei me täällä av:lla tiedetä.
Nostan