Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein yövieraasi?

Vierailija
13.03.2016 |

Jaa tähän tarinasi tökeröstä yövieraasta!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kauhutarinoita ei ole, mutta useita ajattelemattomia vieraita on ollut. Yksi kaveri on aina vailla ties mitä koska "unohtaa" ottaa yökylään mukaan. Oikeasti ei jaksa pakata mukaan tarpeeksi. On lainattava kasvorasvaa, yöpaitaa, villapaitaa ym. Ei sinällään paha, mutta rasittavaa.

Sitten näitä vieraita jotka eivät viitsi olla sen verta vieraskoreita että siivoaisivat edes vähän omia jälkiään. Ei viedä tiskejä altaaseen, nenäliinat työnnetään parhaillaan sohvan väliin ja vieraslakanat revitään sohvalta pois ja heitetään nurkkaan. :-/ En oleta että vieraan on siivottava jälkensä niin ettei käyntiä edes huomaisi, mutta kyllä hyviin käytöstapoihin kuuluu tietynlainen siisteys.

Vierailija
22/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana ollut sisko tuli yökylään katraansa kanssa. Olin silloin yksin kotona 5-viikkoisen vauvani kanssa. Olin tehnyt heille pedit isoon vierashuoneeseen, ja illalla juttelimme olihuoneessa niitä näitä. Kerroin, että aiomme nimetä tyttäreni *Auroraksi*. Sisko suuttui aivan silmittömästi ja raivosi, että aikoo antaa lapselleen nimeksi Aurora. Riita ei jäänyt sanaharkaksi, vaan sisko ilmoitti nukkuvansa meidän isossa jenkkisängyssä, ja minä saisin nukkua kolmen lapsen kanssa vierashuoneessa. Lukittautui makkariimme, eikä tullut ennen aamua ulos lasten pyynnöistä huolimatta. Oli hajottanut yhden koristetyynynkin. Anteeksipyyntöä ei ole kuulunut, vaikka tapahtuneesta on jo 4 vuotta aikaa. Ei ole tainnut selittää lapsilleenkaan.

Hyi helvetti mikä sisko sulla. Kusipää suorastaan.

Vierailija
24/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriperhe juhannuksena. Eivät tehneet muuta kuin sotkeneet, söivät, makasivat ja dokasivat. Ja kehuivat kuinka ollaan ihanan vieraanvaraisia että oli kun olis hotellissa asunut. Kyllä joo munkin mielestäni. Itsellänikin oli vähän kankkunen ja oisin kaivannut lepoa enkä vain toisten passaamista. Ja inhotti kun eivät vetäneet vessaa pelkän pissalla käynnin jälkeen ja äiti sanoi kuuluvalla äänellä ettei vessan jälkeen tarvitse pestä käsiä jos kävi vain pissalla. Kovasti olisivat tulossa uudelleen mutta meille ei oikein sovi.

Vierailija
25/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyöpeli seuraa tätä ketjua.

Vierailija
26/37 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhein, mutta ärsyttävin oli "kaveri" joka yökyläillessään varasti minulta rahaa. Olin tuolloin vähissä rahoissa, joten 50e ei tosiaan ollut mikään pikkuraha. 

Kauheimpia yövieraita ovat olleet ne, joiden on pakko harrastaa seksiä seinän toisella puolella. Yök. 

Vierailija
27/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
28/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu työkaverini tuli kutsumatta yökylään. Syynä oli asuntoni kätevä sijainti. En vielä tuolloin osannut kieltäytyä ehdotuksista, jotka esitettiin tarpeeksi päättäväisesti.

Illallista kokatessamme ja syödessämme joimme pari lasillista viiniä. Kaveri kuitenkin osasi käyttää asuntoni pohjaratkaisua hyväkseen niin, että hän tyhjensi toisen viinipullon keittiön kaapista minun huomaamattani. Hän ei halunnut saunaan, joten lämmitin sen itselleni päästäkseni hetkeksi rauhaan. Saunassa ollessani hän oli tehnyt useita omituisia kännipuheluita minun puhelimellani minun tutuilleni, joista yksi katosi elämästäni kokonaan tuon tempun jälkeen. Hän ei viihtynyt kauan sohvalla nukkumassa, vaan kiipesi minun viereeni ja alkoi lähennellä minua, koska "kukaan ei ole täysin hetero". Sain hänet takaisin sohvalle ja nukuin itse toinen silmä auki. Aamulla kaveri heräsi krapulassa ja alkoi kinuta autokyytiä ex-miehensä luokse parinsadan kilometrin päähän. Lähti sitten bussilla johonkin suuntaan, ehkäpä exänsä uutta parisuhdetta piristämään.

Vierailija
29/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään lauantain pikkutunneilla sain itkuisen puhelun eräältä mieheltä, jonka kanssa olin yrittänyt seurustella pari vuotta aiemmin. En tunnistanut numeroa, mutta vastasin silti. Hän selitti, että hän ei voinut mennä kotiinsa eikä mihinkään hotelliinkaan pääsisi tuohon aikaan yöstä (en tiedä, pääseekö niihin, mutta uskoin tuon). Hän oli jo alaovella, ja unenpöpperössä säälin häntä niin, että avasin ovet ja vein sohvalle tyynyn ja peiton. Hän käveli suoraan ovelta sänkyyni ja nukahti. Otin häneltä märät kengät pois ja menin itse sohvalle nukkumaan.

Yritin puoliltapäivin saada miestä hereille, koska kuorsaus ja ähinä otti minua jo päähän. Kun istahdin kahvimukin kanssa sängyn laidalle, hän heräsi ja löi minua. Koska mukin sisältö oli päätynyt sänkyyn, hän meni keittiöön, kaatoi itselleen uuden satsin ja moitiskeli minua siitä, että talossa ei ollut sokeria. Sitten hän käveli ulos sanomatta mitään ja minä jäin lakanapyykille ja patjaa kuivattelemaan.

Kuulin miehestä seuraavan kerran noin kolmen kuukauden kuluttua, kun hän ei taaskaan voinut mennä kotiinsa. Tällä kertaa minulle selvisi se, että hänellä oli tapana riidellä vaimonsa kanssa yöelämässä ja vaimo ehti aina livahtaa ensimmäisenä kotiin panemaan oven takalukkoon. Mies soitteli minulle muutaman kuukauden välein vuosikausia, aina samalla asialla. Ei kuitenkaan päässyt yövieraaksi toista kertaa.

Vierailija
30/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
32/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolituttu työkaverini tuli kutsumatta yökylään. Syynä oli asuntoni kätevä sijainti. En vielä tuolloin osannut kieltäytyä ehdotuksista, jotka esitettiin tarpeeksi päättäväisesti.

Illallista kokatessamme ja syödessämme joimme pari lasillista viiniä. Kaveri kuitenkin osasi käyttää asuntoni pohjaratkaisua hyväkseen niin, että hän tyhjensi toisen viinipullon keittiön kaapista minun huomaamattani. Hän ei halunnut saunaan, joten lämmitin sen itselleni päästäkseni hetkeksi rauhaan. Saunassa ollessani hän oli tehnyt useita omituisia kännipuheluita minun puhelimellani minun tutuilleni, joista yksi katosi elämästäni kokonaan tuon tempun jälkeen. Hän ei viihtynyt kauan sohvalla nukkumassa, vaan kiipesi minun viereeni ja alkoi lähennellä minua, koska "kukaan ei ole täysin hetero". Sain hänet takaisin sohvalle ja nukuin itse toinen silmä auki. Aamulla kaveri heräsi krapulassa ja alkoi kinuta autokyytiä ex-miehensä luokse parinsadan kilometrin päähän. Lähti sitten bussilla johonkin suuntaan, ehkäpä exänsä uutta parisuhdetta piristämään.

Tästä jäi paha mieli. Törkeyden huippu, miten kellään aikuisella(?) ihmisellä on pokkaa tehdä noin? :(

Vierailija
33/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä jäi paha mieli. Törkeyden huippu, miten kellään aikuisella(?) ihmisellä on pokkaa tehdä noin? :(

Tuolla ihmisellä oli pokkaa kaikenlaiseen. Tuon tempun tehdessään hän oli noin 35-vuotias.

Nuo kännipuhelut olivat kyllä omaa luokkaansa. En tiedä, mitä hän oli sanonut tuolle kadonneelle miehelle, mutta yhdelle työkaverillemme hän oli kehunut, että X on juuri saunassa ja kohta heteka natisee. Oli siinä selittämistä pitkäksi aikaa.

Vierailija
34/37 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään lauantain pikkutunneilla sain itkuisen puhelun eräältä mieheltä, jonka kanssa olin yrittänyt seurustella pari vuotta aiemmin. En tunnistanut numeroa, mutta vastasin silti. Hän selitti, että hän ei voinut mennä kotiinsa eikä mihinkään hotelliinkaan pääsisi tuohon aikaan yöstä (en tiedä, pääseekö niihin, mutta uskoin tuon).

Kyllä, hotelliin pääsee yöllä. Eli sua kusetettiin.

Vierailija
35/37 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään lauantain pikkutunneilla sain itkuisen puhelun eräältä mieheltä, jonka kanssa olin yrittänyt seurustella pari vuotta aiemmin. En tunnistanut numeroa, mutta vastasin silti. Hän selitti, että hän ei voinut mennä kotiinsa eikä mihinkään hotelliinkaan pääsisi tuohon aikaan yöstä (en tiedä, pääseekö niihin, mutta uskoin tuon).

Kyllä, hotelliin pääsee yöllä. Eli sua kusetettiin.

Pääseekö myös parin promillen humalatilassa?

Vierailija
36/37 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies oli ensimmäistä kertaa luonani yötä. Näpräsi puhelintaan yli puoli tuntia yhtä soittoa, vaikka huomautin asiasta. Sitten pyysi iltapalaa ja söi 5 leipäpalaa. Keskellä yötä heräsin siihen, että näpräsi taas puhelintaan valot päällä. Kuulemma ei saanut unta. Lähti sitten keskellä yötä omaan kotiinsa, jos saisi siellä paremmin unta. Jostain syystä en halunnut tämän jälkeen enää nähdä.

Vierailija
37/37 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jäänyt baariin  yksin kaverin saatua migreenikohtauksen  ja samaan pöytään tuli tuttavani, minua  vähän vanhempi nainen jonka on jotenkin todella yksinkertainen ja ilm. lievästi kehitysvammainen.. koska baarissa oli tylsää, lähdimme luokseni katsomaan leffaa ja tämä nainen jäi yöksi sohvalleni.

aamulla kun heräsin, ulko-ovi oli sepposen selällään ja vessanpytyn rengas  täysin menkkaveren peitossa .x

en ymmärrä, miten on istunut siinä kun sellaisen sotkun saanut aikaan ja miksi se ovi piti jättää auki...! :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan