Ellei mieheni pysty ilmaisemaan että haluaa seksiä, ei sitä enää tule saamaan
Nyt on tilanne se, että ellei mies selkeää aloitetta jossa ilmaisee ITSE haluavansa tee; seksi loppuu kokonaan.
Kommentit (77)
No mitenkäs tähän on ajauduttu? Itse lakkasin pyytämästä kun kyllästyin torjumisiin.
Nyt edetään sitten vaimon tahtiin ja seksikertojen välit alkaa olla viikkoja.
t. mies
Koska minulle ei tule tippaakaan haluttu olo, jos aloite on "haluatko munaa". Tai vielä epämääräisempi eli pyyntö juttelemaan jostain asiasta alakertaan sen jälkeen kun olen jo alasti ja menossa nukkumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitenkäs tähän on ajauduttu? Itse lakkasin pyytämästä kun kyllästyin torjumisiin.
t. mies
En ole ikinä torjunut. Meillä on vain ollut parisuhdeongelmia ja keskiviikkona mies läksytti mut toden teolla kotitöiden tekemättömyydestä, samana iltana jo halasin miestä (joka sanoi älä mutta halasin silti) ja silloin päätin lopettaa seksialoitteiden teon ja ylipäätään kaiken vihjailun ja puheen seksistä.
Nyt mies on kysellyt varovasti väleistäni ja ehkä alkanut jo ihmetellä, miksi käyttäydyn ihan mukavasti, mutta mitään seksuaalista vihjailua en harrasta kuten ennen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
En ole ikinä torjunut. Meillä on vain ollut parisuhdeongelmia ja keskiviikkona mies läksytti mut toden teolla kotitöiden tekemättömyydestä, samana iltana jo halasin miestä (joka sanoi älä mutta halasin silti) ja silloin päätin lopettaa seksialoitteiden teon ja ylipäätään kaiken vihjailun ja puheen seksistä.
Nyt mies on kysellyt varovasti väleistäni ja ehkä alkanut jo ihmetellä, miksi käyttäydyn ihan mukavasti, mutta mitään seksuaalista vihjailua en harrasta kuten ennen.
Ap
Sama tilanne täälläkin ap. Hyvin tehty! Tiedän tunteen kun toinen ei tee aloitetta ikinä. Kaunis hyvä kroppainen vaimo niin ei siltikään!! Mikä miehiä nykyään vaivaa. Raivostuttavaa.....
Jaahas, onkohan ap tehnyt samantyylisiä aloituksia ennenkin? Vaikuttaa taas tutulta nämä jutut.
No minä tiedän nyt mitä mies ajattelee, sitä että olen vielä vihainen tms vaikken sitä näytäkään, koska en osoita minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan, olen vain neutraali tai kaverillinen.
Mies on niin monta kertaa sanonut ettei seksi edes sinänsä ole hänelle tärkeää ainakaan säännöllisenä pitkässä suhteessa eikä se huvita, jos välit ovat viileät. Itse veikkaan että mies kyseli illalla mitä väleistämme ajattelen juuri siksi, että seksi oli mielessä, mutta joko ylpeyttään tai epävarmuuttaan ei halua sanoa että siksi kysyi. Ap
Mikä vaivaa. Masturbointi on helpompaa. Minä en enää halua miehen munaa, koska en saa yhdynnässä orgasmia,enkä halua sottaista spermaa sisääni enkä halua raskaaksi, ehkäisy jää naisen kontolle. Miehet ei edes hiero klitorista. Kivampi vaan masturboida ja fantasioida tuhmia asioita. Oikeastaan miestä ei tartte mihinkään, ehkä rapsutteluun ja hipsutteluun ja hellimiseen, siis että se on molemminpuolista. Laskutkin voi maksaa itse oman kulutuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, onkohan ap tehnyt samantyylisiä aloituksia ennenkin? Vaikuttaa taas tutulta nämä jutut.
Olen...vannon että tää on vika. En enää hoe mielessäni että mulla on huono itsetunto, ongelmaa voi lähestyä muutenkin. Edistystä sekin.
Kun mies kysyi väleistämme, aloin puhua vain siitä että nyt oikeaksi parannan kotitöissä, siivoamisessa, ruuanlaitossa ja lastenhoidossa ja hyväksyn että tämä elämä nyt vain on tämmöistä. Mies selvästi ihmetteli vastaustani, kun enhän suoraan sanonut väleistämme mitään. Vaan kun minäkin aikanaan lukuisia kertoja olisin halunnut puhua parisuhteesta, mies alkoi puhua kotitöistä. Ap
Ap on enemmän terapian kuin munan tarpeessa.
Etkö pysty ohjailemaan miestäsi kertomalla, että minkälaisista aloitteista sä tykkäisit? Mä en ainakaan ajattele aloitteita siitä vinkkelistä, että tuleeko niistä haluttu olo, vaan että mikä minusta tuntuu mukavalta :) Koska tykkään miehestäni niin sellaiset aloitteet, joissa molemmilla on kivaa ja/tai hyvä mieli ovat kivoja. Ei ne aina ole edes sellaisia aloitteita, että nyt sitten annat seksiä vaan sellasia, jotka johtaa seksiin jos molempia huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty ohjailemaan miestäsi kertomalla, että minkälaisista aloitteista sä tykkäisit? Mä en ainakaan ajattele aloitteita siitä vinkkelistä, että tuleeko niistä haluttu olo, vaan että mikä minusta tuntuu mukavalta :) Koska tykkään miehestäni niin sellaiset aloitteet, joissa molemmilla on kivaa ja/tai hyvä mieli ovat kivoja. Ei ne aina ole edes sellaisia aloitteita, että nyt sitten annat seksiä vaan sellasia, jotka johtaa seksiin jos molempia huvittaa.
Minä-en-aio-puhua-seksistä-yhtään-mitään-oma-aloitteisesti-ainakaan-koko-loppuvuonna!
Ap
Miehen on siis nyt pakko havahtua siihen, että en ole enää halukas kuten 2,5 vuotta olen ollut. Enkä jossain tulevaisuudessa jollain tavalla tulen olemaan, mutta nyt se juna meni jo. Ei vain enää jaksa kiinnostaa stressata ja panostaa seksiin, kun on min paljon muutakin kuormitusta nyt kun petraan äidin tehtävissä, joihin keskittyminen on mielestäni epäseksikästä eli en tunne itseäni seksikkääksi ja jos miestä ei kiinnosta osoittaa että olen seksikäs, en halua seksiä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä-en-aio-puhua-seksistä-yhtään-mitään-oma-aloitteisesti-ainakaan-koko-loppuvuonna!
Ap
Ehkä teille tekee hyvää keikauttaa roolinne siihen perinteiseen "nainen siivoaa, mies vonkaa" -kuosiin, kun kerran tuo toisenlainen järjestely ei toiminut. Ymmärrätte sitten ehkä toisianne paremmin, kun olette katselleet asiaa siitä toisestakin vinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No joo joo, mutta ennen kuin tilanne eskaloitui! Onhan se sunkin vastuullasi ilmaista miehelle, mistä tykkäät aloitteissakin, jos ne on noin tökkineet. Siis jos ne on tökkineet. Miten voit olettaa saavasi parempia aloitteita, jos haluat ymmärtää haluuksä munaa:sta että nyt annan.
Vaikka haluuksä munasta tulee kyllä mieleen, että mies antaa sulle säälistä, eikä hän itse halua siinä hetkessä mitenkään erityisemmin. Toisaalta pitäisi miehellä olla siihenkin oikeus. Toisen tyydyttämisseksi on aika perseestä pitkän päälle. Miehelläsi on oikeus harrastaa seksiä vasta sitten kun itse kokee halua, eikä vain tyydytellä sinua.
Ennen kuin tilanne eskaloitui, halusin millaista tahansa seksiä millä tahansa keinolla, mies taas ei. Ap
Ap, teet parisuhteestasi tänne niin monta aloitusta että selvästi sinulla on siinä tosi paha olla. Sinua itseäsi ehkä hetkellisesti auttaa purkautua tänne aina sen päivän ahdistuksesta, sinulla ei ilmeisesti ole sellaisia kavereita joille voisit uskoutua. Mutta pidemmän päälle en usko että tämä auttaa sinun parisuhdettasi paremmaksi, katkeruutta on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa. Masturbointi on helpompaa. Minä en enää halua miehen munaa, koska en saa yhdynnässä orgasmia,enkä halua sottaista spermaa sisääni enkä halua raskaaksi, ehkäisy jää naisen kontolle. Miehet ei edes hiero klitorista. Kivampi vaan masturboida ja fantasioida tuhmia asioita. Oikeastaan miestä ei tartte mihinkään, ehkä rapsutteluun ja hipsutteluun ja hellimiseen, siis että se on molemminpuolista. Laskutkin voi maksaa itse oman kulutuksen mukaan.
Olisi kyllä ikävää jos oma kokemus seksistä olisi tuollainen. Miksi olet yhdessä jonkun kanssa joka ei täytä seksuaalisiahalujasi? Ja älä yleistä mitä miehet muka eivät tekisi, minun tekee kaiken mitä pyydän :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, teet parisuhteestasi tänne niin monta aloitusta että selvästi sinulla on siinä tosi paha olla. Sinua itseäsi ehkä hetkellisesti auttaa purkautua tänne aina sen päivän ahdistuksesta, sinulla ei ilmeisesti ole sellaisia kavereita joille voisit uskoutua. Mutta pidemmän päälle en usko että tämä auttaa sinun parisuhdettasi paremmaksi, katkeruutta on liikaa.
Totta, enkä tämän jälkeen enää teekään. Ap
Hyvä sillä olen käytettävissä ilmoittaa naapurinmies :)
Ilmoita vaan koska haluat syventää ystävyyttämme :D