Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyttekö nukkumaan yöjunassa?

Vierailija
13.03.2016 |

Viimeisin kokemus yöjunamatkailusta on about 38 vuoden takaa ja 6-vuotiaanahan se oli parasta maan päällä, harmi vaan, että uni tuli pian kun kiskot vaan kolisi ja kolisi taustalla..

Nyt pitäisi kollegan kanssa matkata Rovaniemelle yöjunalla ja lentää sit takaisin seiraavana päivänä.
Oon kauhean herkkäuninen ja hankala nukkuja, jos tyyny ei oo just niin seuraa pitkällinen oikomissessio. Luonnollisesti käytän unimaskia ja korvatulppia, mutta silti jotenkin ei nyt ahdista, mutta mietityttä toi matka.

En oikein tiedä mikä tässä mättää, ehkä se, että olen koko ikäni asunut yksin ja ajoittaisia työmatkayöpymisiä samassa huoneessa kollegan kanssa on kyllä ollut, eikä ne ole isommin haitanneet. Ehkä se on tuo, että junasta ei pääse oikestaan pois ja toinen ihminen on aika iholla siinä pienessä tilassa.

Argh. Minulla on Imovanet just tällaisia reissuja varten, mutta se nyt on aika kepoisa lääke minulle, ei meinaa millään tuoda unta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset yöjunasta 2010-luvulta. Ite nukkunu junassa hyvin, tosin en oo herkkäuninen. En oo kolketta kuullu enkä heilahduksia tuntenu. Oikeestaan laivalla nukkunu jopa huonommin. Jos oot kovin vaativainen tyynyn suhteen, niin sitten kannattaa ottaa oma mukaan.

Vierailija
2/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, ehditkö puutää muuta unilääkettä kokeiluun? Ei pitäis olla ongelma, jos käytät harvoin. Stilnoct on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku kovin hyvin, vaikka olisin yksinkin vaunussa. Olen herkkäuninen, mutta kuitenkin mieluummin makuuasennossa kuin istuma-asennossa tavallisessa vaunussa. Oma tyyny on yleensä mukana :)

Vierailija
4/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, ehkä se oma tyynylättänä sit mukaan. Muutama tuntikin unta riittäisi, ja eiköhän se tuolla Imovanella tule.

Hyttikaveri on muuten miespuolinen, mutta parempi sekin kuin vieras nainen! Paras olis tietty tuttu nainen mutta elämä ei aina ole valintoja.

Vierailija
5/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen ja yöjunassa herään suunnilleen joka asemalla. Eli liikkeessä saan vielä jotenkin nukuttua. Vaunussa on kerrossängyt eli kannattaa vuorotella esim pesuvuorot niin ei tarvitse sitten olla kylki toisessa kiinni