Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka kehtaavat näin anonyymisti myöntää treenaavansa / meikkaavansa / huolehtivansa ulkonäöstään ensisijaisesti miehiä miellyttääkseen?

Vierailija
12.03.2016 |

Siinähän se kysymys pääpiirteittäin otsikossa tulikin.

Itse haluan näyttää hyvältä enimmäkseen juuri siksi, että näyttäisin hyvältä / kiinnostavalta sellaisten miesten silmissä, joista itse olen tai voisin olla kiinnostunut. En meikkaa itseäni varten, vaan siksi, että näyttäisin paremmalta muiden silmissä. Lähinnä miesten, mutta myös "kilpasisarten" silmissä.

Harrastan urheilua myös itseäni varten, esim. tanssissa suurin motivaattori minulle on se, että pidän siitä, se tuottaa nautintoa ja siitä tulee hyvä olo. Mutta salitreeniä harrastan ensisijassa siksi, että saisin paremman kropan, jota miesten olisi miellyttävämpi katsella (ja kosketella jos siihen asti päästään), nautin niistä katseista ja kehuista.

Pukeudun viihteelle lähtiessäni vartaloani imarteleviin vaatteisiin, jotta saisin ihailevia katseita miehiltä. Minulla tosin on ns. oma tyyli, en pyri miellyttämään jokaista miestä tai mitään keskiarvomiestä, mutta pyrin siinä omassa tyylissäni näyttämään parhaat puoleni.

Sinkkunainen 25v olen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen en kyllä kehtaisi myöntää, koska tulisin leimatuksi alistetuksi sovinismin uhriksi, mitä en mielestäni ole.

Kyllä, laittaudun pääasiassa siksi, että kokisin olevani aviomieheni mielestä haluttava ja kykenevä kilpailemaan muiden naisten kanssa hänen huomiostaan. Yritän jatkuvasti selvittää, mikä on naisen ulkonäössä puolisoni mielestä viehättävää, ja laittaudun sen mukaan. Toki johonkin vedän rajan, enkä laittaudu esim. huoran näköiseksi muuten kuin joskus makuuhuoneessa. Yritän kuitenkin uusia vaatteita ostaessani tai hiuksia laittaessani miettiä, mistä me molemmat tykkäämme. En tee ulkonäölleni mitään, mikä on omasta mielestäni vastenmielistä.

Mieheni ei itse kyllä ulkonäöllisesti ole mikään joka naisen unelmamies. Hän tietää sen itsekin. Hän ei myöskään vaadi minulta mitään erityisiä panostuksia ulkonäkööni. Hän kehuu minua päivittäin kauniiksi, vaikka en todellakaan meikkaa tai ajattele vaatteitani joka päivä. Hän ei ole koskaan vertaillut minua muihin naisiin.

Tästä huolimatta uskon vahvasti, että ulkonäköni on tärkeä tekijä siinä, miten houkuttelevana kumppanina puolisoni näkee minut. Vaikka mieheni vannoo ja vakuuttaa rakastavansa minua omana itsenäni, hän on huono peittelemään sitä että katselee pitkään naiselliseksi laittautuneita naisia :D Pyrin siis itsekin ylläpitämään itselläni samanlaista ulkonäköä.

Olen tehnyt hauskan havainnon: saan mieheltäni kaikista eniten ulkonäkökehuja sellaisina päivinä, kun olen panostanut ulkonäkööni erityisen paljon ja sellaisina päivinä kun hymyilen erityisen paljon!

Vierailija
22/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen EI SAA tehdä mitään miellyttääkseen miehiä tai ketään muutakaan. Vahva ja itsenäinen täytyy olla, ei riippuvainen toisista millään tasolla, missään tilanteessa, ikinä. Onnellisuus tulee vain ja ainoastaan sinun itsesi sisältä! Kaikista säälittävin on nainen, joka hakee miesten huomiota, sillä naisen tulisi pärjätä omillaan eikä rakkaudesta saa haaveillakaan. Näin yleensä paasaavat onnellisessa (näinköhän) parisuhteessa olevat, eivät jostain syystä soisi samaa onnea muille.

Tämä asenne jota tässä kuvailtiin ottaa mua niin päähän! Ihanko oikeasti ne kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat olleet täysin itsenäisiä ja onnellisia itsekseen ja sitten hupsista vain on mies tupsahtanut elämään lisäämään sitä onnellisuutta? Mutta että ihan hyvin voisi sitten ilman sitä miestäkin olla koska olisi kuitenkin onnellinen vahva ja itsenäinen nainen??

Minä myös laittaudun miesten huomiota saadakseni. Ajattelin myös ruveta vähän muokkaamaan kroppaa haluttavampaan suuntaan, ihan hyvässä kunnossa olen jo nyt koska olen liikuntaa harrastanut oikeastikkin itseäni varten ja terveyssyistä ja kroppa ollut sitten se mukava sivutuote, mutta näkemällä vähän enemmän vaivaa voisin saada vielä vähän paremman kropan kun nyt on aika keskiverto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaatte miehille tai ette, niin minä ainakin katselen useasti eteeni tai sitten katukivetykseen, te olette vain este tielläni paikasta A paikkaan B. Silmiäni korkeintaan kirvelee hiuslakkanne.

Jos jonkun itsetunto siitä kohoaa, että huomaa jonkun katsovan, niin 5 sekunnin päästä hän katsoo jotain toista. Joskus hän voi katsoa jopa maassa makaavaa tupakantumppia.

Loppupeleissä harvaa kiinnostaa edes se, että oliko vastaantulijalla edes kulmakarvoja... Mutta katsoo silti.

Vierailija
24/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt ollaan näin anonyymejä ja kaikkea niin kehtaan avoimesti myöntää, että en todellakaan meikkaa/treenaa/huolehdi ulkonäöstäni miehiä varten. Meikkaan jos huvittaa, joskus en ollenkaan, riippuen OMASTA fiiliksestä. Jos menen oikein ihmisten ilmoille harjaan hiukset ja pukeudun siististi, jotten näyttäisi variksenpelättimeltä ja saisi liikaa tuijottavia katseita KENELTÄKÄÄN, mieheltä tai naiselta. Haen siis joukkoon sulautumista, en huomiota.

Vierailija
25/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nyt ollaan näin anonyymejä ja kaikkea niin kehtaan avoimesti myöntää, että en todellakaan meikkaa/treenaa/huolehdi ulkonäöstäni miehiä varten. Meikkaan jos huvittaa, joskus en ollenkaan, riippuen OMASTA fiiliksestä. Jos menen oikein ihmisten ilmoille harjaan hiukset ja pukeudun siististi, jotten näyttäisi variksenpelättimeltä ja saisi liikaa tuijottavia katseita KENELTÄKÄÄN, mieheltä tai naiselta. Haen siis joukkoon sulautumista, en huomiota.

Oletpa itsenäinen ja vahva nainen!!!

Vierailija
26/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa itsenäinen ja vahva nainen!!!

En yritä olle mitään muuta kuin olen. En ole vahva, itsenäinen olen kyllä. Pitäisikö minun nyt muuttua, jotta uskoisit minua, mieliksesi? Sitä paitsi mitä vahvaa näet siinä, että haluan sulautua joukkoon? Minusta se kuvaa enemminkin jonkinlaista vajaavuutta, heikkoutta. Luitko edes viestiäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan