Kukaan ei tunne tai muista Axleni mainitsemaa Peteriä, IS selvitti
Asiaa on selvitelty vaikka mistä, kenelläkään ei ole mitään hajua tästä mystisestä Peteristä. Kuka on Peter?
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001136830.html?nomobile=2&ref=og…
Kommentit (19)
No tämä keksittyihin kavereihin ja heidän tarinaansa vetoaminen alkaa tätä vauhtia olla jo maan tapa.
Hätäpäissään keksinyt koko tarinan.
Kiristyksen uhrina itsemurhan tehnyt työkaveri jäisi kyllä lähtemättömästi mieleen kaikille. Koko tyyppiä ei siis ole olemassa.
Putkassa hiljaisina tunteina keksitty mielikuvitustarina.
Tarinan on tarkoitus herättää sääliä ja ymmärrystä omille toimille. Oikeudessa homma ei vaan mene näin vaan lain rikkomiseen keskitytään.
Iltis on kysynyt parilta tyypiltä ja koska nämä eivät sattuneet muistamaan ketään sopivaa niin isot otsikot siitä että juttu on feikki. Siinä sitä nykyjournalismia puhtaimmillaan.
Lukijoille taas on tärkeämpää päästä heittämään paskaa kuin ymmärtää lukemansa.
Iltiskin seuraa Vauva-palstaa. En kaipaa kunniaa, mutta olen se, joka ensimmäisenä toi esille kysymyksen onko Peter uusi enkeli-Elisa eli keksitty henkilö. Minua siteerasi myös nainen, jota haastateltiin ja joka olis siis joutunut AXLn kuvaamisen uhriks. Hyvä, että media tarttuu näihin asioihin joita palstalla herätetään.
Vierailija kirjoitti:
Iltiskin seuraa Vauva-palstaa. En kaipaa kunniaa, mutta olen se, joka ensimmäisenä toi esille kysymyksen onko Peter uusi enkeli-Elisa eli keksitty henkilö. Minua siteerasi myös nainen, jota haastateltiin ja joka olis siis joutunut AXLn kuvaamisen uhriks. Hyvä, että media tarttuu näihin asioihin joita palstalla herätetään.
Itsetuntosi on aika heikko ja pönkäät sitä kaikella mahdollisella.
Kyllä se Peter on täytynyt olla olemassa, kun on tehnyt Axliin niin lähtemättömän vaikutuksen, että vuodesta toiseen on kunnioittanut miehen muistoa videoinneillaan.
Että mua naurattaa nyt se lause Peteristä "otti mut siipiensä suojaan". Ei sentään ihan murmuttanut (kauempaa) miten ihana Axl onkaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon Peterin olemassaoloa ole aika moni muukin kyseenalaistanut kuin vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Iltis on kysynyt parilta tyypiltä ja koska nämä eivät sattuneet muistamaan ketään sopivaa niin isot otsikot siitä että juttu on feikki. Siinä sitä nykyjournalismia puhtaimmillaan.
Nimenomaan laatujournalismia yrittää selvittää asia. Onko sinusta laatujournalismia julkaista täysin kriitikittömästi rikollisen jutut kyseenalastamatta ja yrittämättä ottaa selvää todenperäisyydestä?
Oletko myös oikeasti sitä mieltä, ettei tuollainen tapahtuma työyhteisössä jäisi mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntosi on aika heikko ja pönkäät sitä kaikella mahdollisella.
Haista sinä maalainen vittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon Peterin olemassaoloa ole aika moni muukin kyseenalaistanut kuin vain sinä.
No olin kuitenkin ensimmäinen. Sen jälkeen muut toistelivat samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan laatujournalismia yrittää selvittää asia. Onko sinusta laatujournalismia julkaista täysin kriitikittömästi rikollisen jutut kyseenalastamatta ja yrittämättä ottaa selvää todenperäisyydestä?
Oletko myös oikeasti sitä mieltä, ettei tuollainen tapahtuma työyhteisössä jäisi mieleen?
Laatujournalismin ja tämän toimittajan tekemän pikkugallupin ero on siinä että laatujournalismissa myös mietitään että mitä on oikeasti saatu selville. Tässä on tarkoitus lätkäistä isot otsikot pienellä vaivalla. Idea on siinä että jos myöhemmin joudutaan korjaamaan niin siitä voi lätkäistä uudet isot otsikot jne.
Taitaa olla kyseessä Axlin suuri esikuva ja mentori Peter Pani.
Ehkä on sittenkin mennyt sekaisin sanoissaan, jospa kyseessä olikin perverd?