Osaako joku tätä kieltä? "Salam 2st lachs"???
Joku on jo kuukausia lähettänyt minulle parin viikon välein tekstareita, missä lukee aina tuo "Salam 2st lachs". En ole ikinä vastannut.
Osaako joku sanoa mitä se tarkoittaa?
Kommentit (13)
Sun pitäs hommata 2senttiä salamia. Voit varmaan ostaa 100gr meetvurstia ja laittaa viestin: Tehtävä suoritettu.
Riippuu mitä kieltä tuo nyt on, mutta 2st lachs tarkoittaa saksaksi kaksi lohta. :D
Vierailija kirjoitti:
Salami ja kaksi lohta.
Kauppalista siis. :)
Toi on tosiaan kauppalista, tai sitten joku nälkänen pyytää sulta lohta ja salamia.
Miksi se puhuisi mulle arabiaa ja saksaa sekaisin??? En osaa kumpaakaan.
Ap
Salami on saksaksi salami, ei salam. Jos hän tervehtii tuolla salam-sanalla ja sitten pyytää kahta lohta? :D
Eikä 😂tää mysteeri on pakko ratkaista. Onko se viesti kotimainesta numerosta? Numerotiedustelu? Ehkä se on koodi, terroristisolu?
Nyt opit :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se puhuisi mulle arabiaa ja saksaa sekaisin??? En osaa kumpaakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku on jo kuukausia lähettänyt minulle parin viikon välein tekstareita, missä lukee aina tuo "Salam 2st lachs". En ole ikinä vastannut.
Osaako joku sanoa mitä se tarkoittaa?
Mistä viestit tulevat? Veikkaisin että kyseessä on urdu tai intialaisen muslimin käyttämä hindi. Lakhi on käytössä intiassa ja pakistanissa muistaakseni lakhi tarkoittaa 100000 eli 2 lakhia olisi 200000. Saattoi olla myös miljoona, näitä oli kaksi erilaista rahasta käytettävää lukua.
urdu nahi aati kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa mitä se tarkoittaa?Mistä viestit tulevat? Veikkaisin että kyseessä on urdu tai intialaisen muslimin käyttämä hindi. Lakhi on käytössä intiassa ja pakistanissa muistaakseni lakhi tarkoittaa 100000 eli 2 lakhia olisi 200000. Saattoi olla myös miljoona, näitä oli kaksi erilaista rahasta käytettävää lukua.
Joku haluaa ostaa seksiä ja maksaisi 2 lakhia.
Salam on tervehdys arabiaksi.