Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä summasta leikkaisit hiukset kaljuksi?

Vierailija
11.03.2016 |

Minulla ehkä 2000 e.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5000:sta. Olen asiakaspalvelussa eikä sinne mikään siilitukka oikein sovi. Vaikuttaisi protestilta. Mutta kai jotain huivia tai peruukkia vois pitää 1-3 kuukautta, että olis taas tukkaa. Lyhyt tukka ei ole ongelma, mulla on nytkin lyhyt malli.

Vierailija
22/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mammoille 10000e nakataan käteen, että ota ja jätä hiukset 90% ne hiukset lähtis päästä. Naurettavaa puhua kymmenistä tuhansista (50) ja sadoista tuhansista euroista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan ottaisin kaks tonnia ja koneen käteen.

Vierailija
24/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolainan verran.

Samoin. Tai jotain 10000-50000.

Vierailija
25/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt rahasta. Mutta jos joku lupaisi remontoida keittiöni (nimenomaan tehdä sen kaiken työn, esim. hankkia lapsille ruuat), niin voisin luopua hiuksista.

Vierailija
26/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin kaljuksi pari vuotta sitten, kun luovuin rastoista. Olin aina luullut, ettei kalju sovi minulle, mutta se oli upea! Tai nimenomaan sellainen parin sentin siili oli tosi hyvä. Nyt tukka on jo pitkähkö.

Hintani: 100€, mutta toki yrittäisin tinkiä enemmän

Vierailija
27/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole erityisesti rahasta pulaa, sen takia on aika vaikea motivoida rahalla. Jos jää vaikka tonni kuussa säästöön, ei se 10 000 euroakaan ole järisyttävän iso rahasumma. En suoraan sanottuna edes keksi, mitä tekisin ylimääräisellä rahalla. En nyt kesää vasten innostuisi ajelemaan kaljua. Peruukki on hirveän hiostava.

Hiukset kyllä kasvavat nopeasti, mutta lyhyiden hiusten laittaminen veisi myös aikaa, pitkähiuksisena en ole sellaiseen tottunut.

Vierailija
28/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tarttisin 20t uuteen autoon. Mutta kyllä kymppitonnista voisin jo leikata. Eri juttu sit kuka siitä noin paljon mulle maksais :D

Vierailija
29/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leikannut pariin otteeseen ja ihan ilmaiseksi. Se on tukkaa, kyllä se kasvaa takaisin.

Ai, kasvaa vai? Missä ajassa? Olen kohta kymmenkuntavuotta odotellut mutta ei oo tullut takaisin.

Vierailija
30/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on jo ihan kaljut.

Vierailija
31/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tarttisin 20t uuteen autoon. Mutta kyllä kymppitonnista voisin jo leikata. Eri juttu sit kuka siitä noin paljon mulle maksais :D

Enkä usko ,että se tavallinen  suomalainen hiuslaatu niin kovin kysyttyä niillä aitohius peruukkien markkinoilla (joita se Oksasen 'Sohvi' siinä 'Norma'-teoksessaan  tarkasteli) olisi.

Kuka niillä  keskimääräisen laatuisilla suomalaisnaisen hiuksilla sitten leikattuina enää voisi netota missään  senttiäkään, eli voisihan sitä vaikka vain saksilla leikatuista ja lyhennetyistä varpaankynnenkappaleistaankin pyytää vaikka satasen,jos vain joku hullu maksaisi. Maailman parhaat hiuslaadut laatuperuukkien valmistusta varten tulevat jostain etelä-. tai kaakkois-Aasiasta, tai etelä-Amerikan alkuperäiskansoilta,esim. vaikka Brasilian Mato-Groso alueen intiaaninaisilta.Ei heillekään niistä tosin mitään lähellekään täällä enimmillään ehdotettuja hintoja makseta. Muutama tuhat dollaria  korkeintaan ja pituutta on niillä oltava vähintäänkin yli metrin verran. 

Vierailija
32/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos mammoille 10000e nakataan käteen, että ota ja jätä hiukset 90% ne hiukset lähtis päästä. Naurettavaa puhua kymmenistä tuhansista (50) ja sadoista tuhansista euroista :D

Minähän meinasin ensin laittaa että 100 000 lähtis, mutta sitten tarkemmin ajateltuna tosipaikan tullen, niin kyllä 10 000 jo riittäis. Varmaan tositilanteessa muutama tonnikin riittäis, lämmittäis nimittäin aika paljon opiskelijan mieltä. Hiukset on uusiutuva luonnonvara ja jo parin kuukauden päästä olisi siedettävä siilitukka tai pixie-cut. Vaatis kyllä pokkaa kulkea tuolla ja käydä työharjoittelussa ihan kaljuna, kun hoitopuvun kanssa ei oikein pipoakaan pidettäis ja huivi näyttäis vähän hoopolta.

Vierailija
33/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hius kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä usko ,että se tavallinen  suomalainen hiuslaatu niin kovin kysyttyä niillä aitohius peruukkien markkinoilla (joita se Oksasen 'Sohvi' siinä 'Norma'-teoksessaan  tarkasteli) olisi.

Kuka niillä  keskimääräisen laatuisilla suomalaisnaisen hiuksilla sitten leikattuina enää voisi netota missään  senttiäkään, eli voisihan sitä vaikka vain saksilla leikatuista ja lyhennetyistä varpaankynnenkappaleistaankin pyytää vaikka satasen,jos vain joku hullu maksaisi. Maailman parhaat hiuslaadut laatuperuukkien valmistusta varten tulevat jostain etelä-. tai kaakkois-Aasiasta, tai etelä-Amerikan alkuperäiskansoilta,esim. vaikka Brasilian Mato-Groso alueen intiaaninaisilta.Ei heillekään niistä tosin mitään lähellekään täällä enimmillään ehdotettuja hintoja makseta. Muutama tuhat dollaria  korkeintaan ja pituutta on niillä oltava vähintäänkin yli metrin verran. 

Totta. Ehkä joku kaljufetissin omaava rikas pervo voisi maksaa.

Vierailija
34/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000e ja voisin hetkeksi luopua leijonanharjasta

Vierailija
35/35 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä