Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte jos lääkäri on kirjoittanut lapselle "liian pitkän" sairasloman?

Vierailija
10.03.2016 |

Jos siis loppusairaslomasta kunto on jo erinomainen ja lapsi täynnä energiaa, lopettaisitko sairaslomailun kesken, veisit lapsen hoitoon ja menisit itse töihin vai makoilisitko lapsen kanssa hyvällä omalla tunnolla sairasloman loppuun asti kotona pois töistä lapsen sairauden takia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaisin sen lapsen toipua rauhassa enkä veisi kesken sairausloman hoitoon. Ei sitä sairauslomaa ole huvin vuoksi kirjoitettu. Hoidossa olo on rankempaa kuin kotona olo - vaikka kotona jaksaisikin, ei välttämättä jaksa hoidossa / saa jälkitauteja.

Vierailija
2/5 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on ammattilainen ja osaa arvioida sairausloman pituuden yleensä vanhempaa paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona, jos olen kerran töihinkin jo ilmoittanut, että olen sairauslomalla lapsen vuoksi. Päivä sinne tai tänne, tee jotain kivaa sen lapsen kanssa kotona ja anna aikaa, jota ei aina arkina ja työpäivinä ehdi, kerkeät töitä paahtaa sittenkin kun lapsi on kunnolla parantunut varmasti ja jaksaa hoidossa.

Vierailija
4/5 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut moneltakin taholta vähän sellaista että jos on flunssa tai influenssa esim. niin kestää sen kahden viikon sairaudesta toipumiseen vielä toinen mokoma. Ja joku sanoo että kestäisi kuulema vielä tuplana, eli jos olet vaikka kuukauden kipeä niin menisi vielä kaksi mokomaa päälle että on täysin terve.

Annapa sen lapsen nyt viettää se LOMANSA rauhassa.

Vierailija
5/5 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tällasen takia tuttavieni perheen lapsi sai pahat jälkitaudit. Ei tarpeeksi hyvin paranneltu kotona vaan päiväkotiin vain. Lopputuloksena oli lapsen pitkä sairaalahoito jälkitaudin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi