Haluan vauvan
Moikka. Olen 13v. Tyttö ,seurustelen hyvässä suhteessa. Olen kuitenkin masentunut ahdistunut ja itsetuhoinen. Aloin miettimään itsemurhaa. Mutta sitten keksin ratkaisun ja elämän kunnollisen tarkoituksen. Vauva. Haluan vauvan. En halua että vanhemmat saa tietää siitä. En missään nimessä. Ja synnytyskään ei onnistuisi sairaalassa. Pitäisi saada oma koti ja pian. Tässä onkin sitten pohdittavaa. En voi odottaa enää kauan , itsetuhoiset ajatukset ovat pinnalla. :(
Auttakaa pliis!
Kommentit (5)
Toivottavasti olet trolli.
Olet vielä itsekin lapsi, ja mitä ilmeisimmin et voi hyvin. Tuohon tilanteeseen ei vauvan teko auta.
Haaveesi on erittäin epärealistinen ja vahingollinen. Lapsi ei tule olemaan vastaus pahaan oloosi, vaan voi jopa pahentaa sitä. Ajattelepa jos pienen vauvan äitinä yhtäkkiä flippaat ja vahingoitat itseäsi tai vauvaa.
Sinä et tarvitse lasta, vaan apua. Ja mielellään pian. Miksi et voi kertoa ongelmistasi vanhemmille? Onko jotain muuta aikuista jolle voisit kertoa.
Sinun ei tarvitse kärsiä yksin, vaan apua on saatavilla. Sinun täytyy vain tehdä itse aloite avun saamiseksi.
Miten kuvittelet voivasi huolehtia vauvasta jos olosi on noin kurja? Vauva ei ole mikään lelu jolla voi leikkiä että tulee hyvä mieli.
Et selvästikään ole kunnossa.
Vauvat on ihan karmeita. Eikä ne oo vauvoja kun vuoden, sitten ovat vieläkin karmeampia. Perheelliset on masentuneempia kuin lapsettomat.
vauva ei ole mikään masennuslääke. moni varmasti kyllä ajattelee elämän olevan suht merkityksetöntä ilman omia lapsia mutta jos nyt lähtisit vaikka siitä liikenteeseen että hankit apua angstiisi. jokainen hankkikoot lapsensa missä iässä sitten parhaaksi kokevatkaan, mutta ollaksesi tasapainoinen äiti tulee sulla olla henkinen hyvinvointi kunnossa. edes siten ettet ole kriittisesti vaarassa tai vaaraksi.