Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muodokas mutta kauniskasvoinen nainen on kaikkein paras

Vierailija
10.03.2016 |

Sellaiset ihanat naiset, joilla on reilusti niitä muotoja lantion seudulla, pakaroissa sekä rintavarustuksessa on kaikkein parhaimpia naisia. Sitten kun sellaisella on vielä söpön kauniit kasvot, niin kuuluu silloin naisten parhaaseen A-luokkaan. Siinä yhdistyy luonnollinen naiseus ja sellainen uunituoreita pullia leipova äitihahmo, eli siis täydellinen sekoitus miehelle!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun juttus ei kiinnosta yhtään ketään, siksi sinä olet onneton ja yksinäinen ja kirjoittelet tänne päivästä toiseen tota tyhmää p..aa.

Vierailija
2/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on pienet tissit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla pyöreällä naisella on vyötärö tai vain yksi leuka. Mutta hyvännäköisiähän ne on, jos oikeisiin kohtiin kertynyt rasva.

Vierailija
4/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä yhdistyy luonnollinen naiseus ja sellainen uunituoreita pullia leipova äitihahmo, eli siis täydellinen sekoitus miehelle!"

:D :D Päivän parhaat naurut!

Luulenpa, että olet vähän vähemmistössä miesten keskuudessa, jos etsit puolisossasi äitihamoa.

Vierailija
5/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:)

Vierailija
6/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muodokas tarkoittaa oikeasti muodokasta eikä läskiä.

Vierailija
7/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tommonen ja kyllä jotkut käy kuumana...

N19

Vierailija
8/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tuollainen. Mitat 164/65 ja vy 70 cm, mutta pyllyä ja lannetta löytyy ja olen kuitenkin myös urheilullinen. Ja teen tosi hyvää pullaa, kakkua ja piirakkaa. Joo olen varattu ja mies käy ihan kuumana. Ja ottajia on aina ollut. Parasta on tosiaan kasvoni, saan sekä miehiltä, että naisilta kehuja.

Vierailija
9/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti halutuimpia ja seksikkäimpiä on hoikat normaalipainoiset, joilla on muodot oikeissa kohdin, ei väärissä kohdin tursuavana läskinä. Siis isot tissit, muodokas perse ja kapea vyötärö, mutta leveä lantio. Mutta kyllä jotkut suosivat pullavia lihaviakin, mutta harvat. Joten aloittajan mielipidettä ei kannata yleistää.

Yksi M

Vierailija
10/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata yleistää. Minä olen oikea tiimalasi, tuhmasilmäinen kaunotar. Pullanpaisto vaan ei nappaa, mulla on sattuneesta syystä muutakin tekemistä.

Vierailija
11/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muunlaisia pullia leipoa kuin uunituoreita?