Muodokas mutta kauniskasvoinen nainen on kaikkein paras
Sellaiset ihanat naiset, joilla on reilusti niitä muotoja lantion seudulla, pakaroissa sekä rintavarustuksessa on kaikkein parhaimpia naisia. Sitten kun sellaisella on vielä söpön kauniit kasvot, niin kuuluu silloin naisten parhaaseen A-luokkaan. Siinä yhdistyy luonnollinen naiseus ja sellainen uunituoreita pullia leipova äitihahmo, eli siis täydellinen sekoitus miehelle!
Kommentit (11)
Harvalla pyöreällä naisella on vyötärö tai vain yksi leuka. Mutta hyvännäköisiähän ne on, jos oikeisiin kohtiin kertynyt rasva.
"Siinä yhdistyy luonnollinen naiseus ja sellainen uunituoreita pullia leipova äitihahmo, eli siis täydellinen sekoitus miehelle!"
:D :D Päivän parhaat naurut!
Luulenpa, että olet vähän vähemmistössä miesten keskuudessa, jos etsit puolisossasi äitihamoa.
Kunhan muodokas tarkoittaa oikeasti muodokasta eikä läskiä.
Ite oon tommonen ja kyllä jotkut käy kuumana...
N19
Mä olen myös tuollainen. Mitat 164/65 ja vy 70 cm, mutta pyllyä ja lannetta löytyy ja olen kuitenkin myös urheilullinen. Ja teen tosi hyvää pullaa, kakkua ja piirakkaa. Joo olen varattu ja mies käy ihan kuumana. Ja ottajia on aina ollut. Parasta on tosiaan kasvoni, saan sekä miehiltä, että naisilta kehuja.
Yleisesti halutuimpia ja seksikkäimpiä on hoikat normaalipainoiset, joilla on muodot oikeissa kohdin, ei väärissä kohdin tursuavana läskinä. Siis isot tissit, muodokas perse ja kapea vyötärö, mutta leveä lantio. Mutta kyllä jotkut suosivat pullavia lihaviakin, mutta harvat. Joten aloittajan mielipidettä ei kannata yleistää.
Yksi M
Ei tosiaan kannata yleistää. Minä olen oikea tiimalasi, tuhmasilmäinen kaunotar. Pullanpaisto vaan ei nappaa, mulla on sattuneesta syystä muutakin tekemistä.
Voiko muunlaisia pullia leipoa kuin uunituoreita?
Sun juttus ei kiinnosta yhtään ketään, siksi sinä olet onneton ja yksinäinen ja kirjoittelet tänne päivästä toiseen tota tyhmää p..aa.