Jos saisit syödä päivän aikana mitä vaan ilmaiseksi ja lihomatta niin mitä haluaisit syödä?
Yhtenä päivänä saisit syödä ihan ilmaiseksi mitä ikinä haluat ja miten paljon tahansa. Tietenkäät et olisi tuona päivänä millekään allerginen ja kaikissa on tasan 0 kaloria eikä mitään tarvitse kokata itse! Kylläisyyden tunne tulee kuitenkin normaalisti :D Mitä söisit?
Kommentit (50)
Grillin eväitä ja leipomon leivoksia.
Jäätelöä, omenia ja pähkinöitä. Kahdelle jälkimmäiselle olen allerginen...
Ben & Jerrys jäätelöä varmaan 10 pakkausta, Kebabpizzaa, limua, viiniä. Sushia voisin kans ottaa. Raakakakkuja. Lasagne voisi kelvata myös.
Vierailija kirjoitti:
Ben & Jerrys jäätelöä varmaan 10 pakkausta, Kebabpizzaa, limua, viiniä. Sushia voisin kans ottaa. Raakakakkuja. Lasagne voisi kelvata myös.
Fajitakset unohtuivat.
Ja jaksaisin syödä tulematta ähkyyn...
Sisäfilepihviä ja ihana salaatti jossa ainakin aurajuustoa ja pähkinärouhetta ja päärynää...
silliä, keitettyjä kananmunia
suklaamousse
kotijuustoa, hyvää sellaista, ruisleipää ja rosollia
hmm... ehkä jotain hyvää suklaata, vähän
muutama hyvin tehty hampurilainen
jotain meksikolasista.
Tacosipsejä ja tulista salsaa
niin ja punaviiniä, paljon, monta lasia... (en tulis varmaan liian känniinkään tuommoisena ihme päivänä, eikä krapulaa tulis?)
Suklaata, sipsejä, leipää, juustoja, pizzaa..ja uudestaan..
Vaahtokarkkeja, kinderpatukoita, pizzaa, hesen juustohamppareita.
Pizzaa ja lasagnea. Tämän olen kyllä tehnytkin. :D
Hummerisalaattia, mätiä lisukkeineen, sushia, leivoksia, ehkä pari lasia samppanjaa
Kasvislasagnea, pizzaa, mozzarellatikkuja, tacoja, juusto, juustoa ja juustoa. Ja juustosalaattia. Juustodippikastiketta. Juustosipsejä.
Ainoa, mikä tuossa olisi mulle uutta olisi ruoan ilmaisuus. Eli vastaan siis jotain Michelin-tähti tasoista ruokaa koko päivän 7 ruokalajin illallisineen. Tykkään mureasta liharuoasta hyvällä kastikkeella, merenelävistä varsinkin alkupaloina, tiramisusta, suklaakakusta vadelmakastikkeella... Oikeastaan voisin syödä 7 tähden italialaiskeittiön antimia sen päivän.
Karkkia, suklaata, sipsejä. Vitsi kun tekeekin noita mieli!
Täytekakkua, mutakakkua, pizzaa, juustoja, korvapuusteja, lakritsia.
Täytekakkuja, leivoksia, suklaakonvehteja!!!
Hummerikeittoa, ostereita, tryffelirisottoa, erilaisia suklaita, key lime pietä, prinsessakakkua, juustoja ja viikunahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mikä tuossa olisi mulle uutta olisi ruoan ilmaisuus. Eli vastaan siis jotain Michelin-tähti tasoista ruokaa koko päivän 7 ruokalajin illallisineen. Tykkään mureasta liharuoasta hyvällä kastikkeella, merenelävistä varsinkin alkupaloina, tiramisusta, suklaakakusta vadelmakastikkeella... Oikeastaan voisin syödä 7 tähden italialaiskeittiön antimia sen päivän.
Sama:)
Kyse on enemmän siitä miten vatsa vetäisi. Herkkuruokia syön joka aterialla.
Kauppatorin tms kunnon lihapiirakoita, pizzaa ja donitseja, muutaman Berliininmunkin myös.
Aamupala jossain hyvässä hotellissa, lounas laivan buffetissa ja illallinen fine dining-ravintolassa useamman ruokalajin menu ja viinipaketilla tietysti, koska ilmainen.
sipsejä. pitsaa. sipsejä. lasagnea. sipsejä. valkosipulikermaperunoita. sipsejä.
Vatkattua voita, sokeria ja suklaata.