Miksei 30-40v mies saa haluta nuorta 18-20v naista?
Kuitenkin jo 25v naiset käyttää ryppyvoiteita ja meikkaa nuoreksi.
30v naiset yrittävät saada teini-iän hehkua takaisin. Naisesssa seksikkäintä on NOURUUS.
Nouruus naisessa = FEMINIINISTÄ = Miehet on luotu syttymään feminiinisistä piirteistä
Nainen on luotu syttymään maskuliinisista piirteistä, jotka mies saavuttaa 30-40v tienoilla.
Kommentit (21)
Senkus haluatte, mutta pitäkää halunne päänne sisällä. Oksennan joka kerta suuhuni, kun 30+ mies yrittää iskeä.
Tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää äijistä, vaik mammat välil nurisee, et ei niit muka kiinnosta.
Minkäläinen ominaisuus naisessa on tuo toistelemasi NOURUUS? Nou ruus? Ei venäläinen?
Mies on miehekkäimmillään tasan 28-vuotiaana ja sitten alkaa nopea alamäki.
Lähinnä tulee mieleen, että yrität hyväksikäyttää nuoria ihmisiä, joilla on aikuiselämä vielä ihan alussa toisin kuin sinulla.
Siinä ei ole mitään maskuliinista, päinvastoin.
Taas tämä sama jankutun. Miksei mies saa sitä taikka tätä. Onko sun pakko jankuttaa päiva kaupalla samoja aloituksia. Mies 30-40v saa haluta vaikka itse pääpirua, kukapa sen kieltää. Eri juttu on haluaako piru sinua.
Saat haluta, mutta jos naiset eivät syty niin just deal with it. Vaikka miehet olisi suunniteltu syttymään jopa 17-vuotiasta, niin se ei tarkoita että 17-vuotiaat syttyvät isänsä ikäisistä miehistä.
Kyllä se tälläisen alle 30 wee naisen unelma on usein ihan se oman ikäinen ja pärjäävä mies, jonka kanssa rakennetaan yhdessä tulevaisuutta. Suomessakin alle 5 vuotta on tavallisin ikäero ja tästä poikkeaa vain marginaalinen osa pareista. Yleisin ikäero on 2-3 vuotta.
Harva nuori nainen haluaa hankkia itselleen toista "isää". En sano että vanhat miehet olisivat jotenkin oksettavia tai täysin syvältä. Kyllä ne ihan tuttavina menee, mutta romanttisessa mielessä ovat jo auttamattomasti liian vanhoja ainakin pysyviin suhteisiin suurimmalle osalle yli 10 vuotta nuoremmista.
Varsinkin on oksettavaa että haetaan erittäin nuorta naista sen vuoksi ettei nainen näyttäisi vanhalta. Ketään ei kiinnosta alkaa olemaan vain nuori rypytön p*llu miehelle. Ei jatkoon.
Jos jostain alle 25-kesäisestä haaveilet, niin anna jo periksi. Jos olet 40 tai lähentelet jo 50 vuotta niin todellakin olet ihan auttamattoman vanha koska elät täysin eri elämänvaihetta. Juuri 20-vuotta täyttäneelle olet kuin alieeni toiselta planeeltalta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Johnny Deppin voisin iäkkäämmistä hyväksyä mutta se onkin Johnny Depp.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama jankutun. Miksei mies saa sitä taikka tätä. Onko sun pakko jankuttaa päiva kaupalla samoja aloituksia. Mies 30-40v saa haluta vaikka itse pääpirua, kukapa sen kieltää. Eri juttu on haluaako piru sinua.
Miksi sinulla on tarve heti perään huomauuttaa, että "eri asia on haluaako X sinua"? Tämähän ei varsinaisesti liity itse käsiteltävään asiaan (miksi vanhempi mies ei saisi haluta nuorempaa naista), niin miksi kuitenkin niini kova tarve tuoda sitä esiin?
Saa haluta, mutta ei pidä valittaa, jos(kun) kukaan niin nuori ei sinua halua. Tai jos haluaa, niin on kiinnostunut vain rahoistasi. N19
Joo hyi, ryppyisille lerppakulleille sanon "Mee pappa bingoon"!
N22
Mun tekis mieli tulla kuristamaan näiden provojen tekijä, oikeasti niin paljon nämä vituttaa.
Ihminenhän saa kai haluta mitä vain. Syödä kärpässieniä, p***a naapurin isäntää, purra naapurin isäntää, matkustaa kuumailmapallolla maapallon ympäri, ratsastaa vuohella, koristella itsensä kuusenkävyillä ja heittää voltteja Prisman heviosastolla. Mutta kuten sinäkin ap tiedät, halulla ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa mitä ihminen lopulta tekee ja mitä hänellä on mahdollisuus toteuttaa. Tai haluaako vuohi, että ihminen ratsastaa hänellä. Ei halua ja siksi emme vahingoita vuohta.
Vierailija kirjoitti:
Joo hyi, ryppyisille lerppakulleille sanon "Mee pappa bingoon"!
N22
Ai että kullin kovuuden kuitenkin tarkastat?
t. optimistinen setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Johnny Deppin voisin iäkkäämmistä hyväksyä mutta se onkin Johnny Depp.
No ei sekään nykyisin menis. Henki on kadonnut jäbästä.
Mulle kelpais vanhanakin Sam Elliot <3
Tällä palstalla on yllättävän monta pakkomielteiseltä vaikuttavaa vakkaria, samat aloitukset jopa useamman kerran päivässä.
Ja taas se haukkuminen alkoi, täysin loputon jatkumo. Tämä on noin 1566677788889 avaus samasta asiasta, täysin samat herjat ja haukkumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve heti perään huomauuttaa, että "eri asia on haluaako X sinua"? Tämähän ei varsinaisesti liity itse käsiteltävään asiaan (miksi vanhempi mies ei saisi haluta nuorempaa naista), niin miksi kuitenkin niini kova tarve tuoda sitä esiin?
Ainahan haavemaailmassa elävä yritetään palauttaa todellisuuteen. Jos ei tajua elävänsä haavemaailmassa, nolaa itsensä ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas se haukkuminen alkoi, täysin loputon jatkumo. Tämä on noin 1566677788889 avaus samasta asiasta, täysin samat herjat ja haukkumiset.
Minkäs teet kun papparaiset ei ymmärrä että me ei haluta niitä?
Ootko joku hihhuli? Luotu.