Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ilmoitan te-toimistolle osa-aikatyön päättymisestä?

Vierailija
10.03.2016 |

Olin viime vuoden lopussa osa-aikatyössä ja tämän ajan pidin työnhaun voimassa. Ilmoitin te-toimistoon työn alkamis ja loppumispäivämäärän (31.12.15).
Luulin että asia sillä selvä. Mutta nyt tuli viesti, että heidän tietojen mukaan olen edelleen osa-aikatyössä ja pyydettiin ilmoittamaan mahdollisista muutoksista työnhaussa.
Mutta en tiedä miten saan muokattua nettipalvelussa omia tietoja, niin että en ole enää osa-aikatyössä. On vain vaihtoehdot työn aloittamiselle ja työnhaun päättämiselle.

Omissa tiedoissa kuitenkin lukee selvästi osa-aikatyön päättymispäivä, kuten myös kelaan lähetetyssä lausunnossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko siitä Muuta työnhakuasi kohdasta? En ole varma, sairausloman ilmoittaminen kävi tuota kautta.

Vierailija
2/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mahdollista käydä työvoimatoimistossa aiemman työsopimuksesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai lähettää kopio aiemmasta työsopimuksesta työvoimatoimistoon? Järjetön tilanne.

Vierailija
4/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko siitä Muuta työnhakuasi kohdasta? En ole varma, sairausloman ilmoittaminen kävi tuota kautta.

No sielä juuri yritin muokata, mutta ei ollut mitään sopivaa vaihtoehtoa.

Voikohan tästä tulla jotain sanktiota, esim. työnhaun väliaikainen katkeaminen tai jotain muuta paperisotaa?

Vierailija
5/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiton työlinjalle pitäis riittää, ainakin mulla homma hoitui sillä! :)

Vierailija
6/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soiton työlinjalle pitäis riittää, ainakin mulla homma hoitui sillä! :)

Joo täytyy huomenna soittaa, tänään taitaa olla jo kiinni.

Vierailija
7/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sielä juuri yritin muokata, mutta ei ollut mitään sopivaa vaihtoehtoa.

Voikohan tästä tulla jotain sanktiota, esim. työnhaun väliaikainen katkeaminen tai jotain muuta paperisotaa?

Joo, kävin itsekin kurkkaamassa, ei onnistu. Soita Työlinjalle, kysyin sieltä neuvoa kaverille (sairaslomasta), jolla ei ole nettiyhteyttä ja ei siis pääse nyt kävelemään. Sanoi, että hoituu myös puhelimitse Työlinjan kautta. Tai ainakin saat kysyttyä sieltä ohjeet, kuinka toimia. 

Vierailija
8/8 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta kuin huomenna soittaa sinne. Rasittaa kun joutuu nyt huomiseen saakka asiaa stressaamaan, vaikka tuskin tästä nyt mitään suurempaa härdelliä tulee.

Ihmettelen kyllä kovasti, miksi heidän tietojen mukaan olen osa-aikatyössä edelleen. Vaikka tiedoissa lukee että työt loppuneet viime vuoden lopussa.