Kiinnostaisi tietää, miten Axln pano on saanut tietää kuvaamisesta
Kenties jäänyt kumppanilleen kiinni pettämisestä ja on yrittänyt syyttääkin Axlia raiskauksesta. Axl sitten sanonut, että "äläpäs horo yritä, mulla on videolla kaikki" ja siitäkös emäntä suuttunut.
Vai kenties aamulla alkanut uteliaana tonkia Axln paikkoja, kun Axl ollut suihkussa ja hups. Kamera näkyi.
Vai kenties Axl jälkeenpäin kertonut, arvaamatta suuttumisen määrää, että hän kuvaa kotona kaikenvaralta.
Mitä veikkaatte?
Kommentit (12)
Tai ehkä äksel on uhannut levittää nauhoja kavereille/julkisuuteen jos nainen ei toimi juuri siten miten äksel on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on manipuloinut Axlin kertomaan tai jotain, eikös lehtijutussa ollut, että manipuloiva nainen kyseessä.
Niinkö? Mennyt tuo lehtijuttu ohi.
Mutta miten voi manipuloida kertomaan jotain, mistä ei tiedä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä äksel on uhannut levittää nauhoja kavereille/julkisuuteen jos nainen ei toimi juuri siten miten äksel on halunnut.
Tuohon en usko, koska tuskin Axl haluaisi näyttää itseään panohommissa.
Olisko Axeli leuhkinut kavereilleen vidoista ja päätynyt kuvatun tietoon ja sen jälkeen Axeli putkaan ja laulanut kaikki seuraavana aamuna että pääsi pois.
Jostain on täytynyt vetää herneet syvälle, kun on viitsinyt ihan rikosilmoituksen tehdä. Itse olisin "vain" puhunut Axln kanssa asian selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain on täytynyt vetää herneet syvälle, kun on viitsinyt ihan rikosilmoituksen tehdä. Itse olisin "vain" puhunut Axln kanssa asian selväksi.
Tai sitten moraaliltana vastuuntuntoinen ja kypsynyt aikuinen kun teki rikosilmoituksen.
Vaikea sanoa, kiinnostaisi kyllä tietää.
Jotenkin epäilen, että kamera/t olisi mitenkään helposti huomattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten moraaliltana vastuuntuntoinen ja kypsynyt aikuinen kun teki rikosilmoituksen.
Kypsynyt aikuinen kyllä saa selviteltyä tuollaisen asian ilman suurta haloota. Jonka tuokin on ihan varmasti tiennyt syntyvän, kun julkkiksesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypsynyt aikuinen kyllä saa selviteltyä tuollaisen asian ilman suurta haloota. Jonka tuokin on ihan varmasti tiennyt syntyvän, kun julkkiksesta kyse.
Lainmukaisesti omien oikeuksiensa puolustaminen kun on joutunut rikoksen uhriksi = suuri haloo.
Miten "hienoa" logiikkaa sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on manipuloinut Axlin kertomaan tai jotain, eikös lehtijutussa ollut, että manipuloiva nainen kyseessä.
Eikös tämä nainen ollut sen kaverin muija josta sen nyyhkytarinan kertoi?
Siis eikö ihmiset nykyään harrasta seksiä sellaisten ihmisten kanssa joihin luottavat? Mä ainakin kilahtaisin jo siitä että mun poikaystävä ei luota sen vertaa siihen, että en ala aiheettomasti raiskauksesta syyttämään?!