Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisi tietää, miten Axln pano on saanut tietää kuvaamisesta

Vierailija
10.03.2016 |

Kenties jäänyt kumppanilleen kiinni pettämisestä ja on yrittänyt syyttääkin Axlia raiskauksesta. Axl sitten sanonut, että "äläpäs horo yritä, mulla on videolla kaikki" ja siitäkös emäntä suuttunut.

Vai kenties aamulla alkanut uteliaana tonkia Axln paikkoja, kun Axl ollut suihkussa ja hups. Kamera näkyi.

Vai kenties Axl jälkeenpäin kertonut, arvaamatta suuttumisen määrää, että hän kuvaa kotona kaikenvaralta.

Mitä veikkaatte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on manipuloinut Axlin kertomaan tai jotain, eikös lehtijutussa ollut, että manipuloiva nainen kyseessä.

Vierailija
2/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä äksel on uhannut levittää nauhoja kavereille/julkisuuteen jos nainen ei toimi juuri siten miten äksel on halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on manipuloinut Axlin kertomaan tai jotain, eikös lehtijutussa ollut, että manipuloiva nainen kyseessä.

Niinkö? Mennyt tuo lehtijuttu ohi.

Mutta miten voi manipuloida kertomaan jotain, mistä ei tiedä mitään?

Vierailija
4/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä äksel on uhannut levittää nauhoja kavereille/julkisuuteen jos nainen ei toimi juuri siten miten äksel on halunnut.

Tuohon en usko, koska tuskin Axl haluaisi näyttää itseään panohommissa.

Vierailija
5/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Axeli leuhkinut kavereilleen vidoista  ja päätynyt kuvatun tietoon ja sen jälkeen Axeli putkaan ja laulanut kaikki seuraavana aamuna että pääsi pois.

Vierailija
6/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain on täytynyt vetää herneet syvälle, kun on viitsinyt ihan rikosilmoituksen tehdä. Itse olisin "vain" puhunut Axln kanssa asian selväksi.

Vierailija
7/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain on täytynyt vetää herneet syvälle, kun on viitsinyt ihan rikosilmoituksen tehdä. Itse olisin "vain" puhunut Axln kanssa asian selväksi.

Tai sitten moraaliltana vastuuntuntoinen ja kypsynyt aikuinen kun teki rikosilmoituksen.

Vierailija
8/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kiinnostaisi kyllä tietää.

Jotenkin epäilen, että kamera/t olisi mitenkään helposti huomattavissa.

Vierailija
9/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten moraaliltana vastuuntuntoinen ja kypsynyt aikuinen kun teki rikosilmoituksen.

Kypsynyt aikuinen kyllä saa selviteltyä tuollaisen asian ilman suurta haloota. Jonka tuokin on ihan varmasti tiennyt syntyvän, kun julkkiksesta kyse.

Vierailija
10/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypsynyt aikuinen kyllä saa selviteltyä tuollaisen asian ilman suurta haloota. Jonka tuokin on ihan varmasti tiennyt syntyvän, kun julkkiksesta kyse.

Lainmukaisesti omien oikeuksiensa puolustaminen kun on joutunut rikoksen uhriksi = suuri haloo.

Miten "hienoa" logiikkaa sinulla.

Vierailija
11/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä nainen ollut sen kaverin muija josta sen nyyhkytarinan kertoi?

Vierailija
12/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ihmiset nykyään harrasta seksiä sellaisten ihmisten kanssa joihin luottavat? Mä ainakin kilahtaisin jo siitä että mun poikaystävä ei luota sen vertaa siihen, että en ala aiheettomasti raiskauksesta syyttämään?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän