Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta seuranneet hyvät asiat. Kerro!

Vierailija
10.03.2016 |

Kerro mikä kaikki on paremmin eron jälkeen. Aina puhutaan siitä kuinka erosta seuraa enimmäkseen vain huonoja asioita etenkin, jos perheessä on lapsia. Onko pystyynkuollut ja rakkaudeton liitto, jossa ei toista arvosteta sitten parempi kasvuympäristö lapselle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi ja vähemmän stressaantunut, ja se kyllä heijastuu lapseenkin positiivisesti. Ennen riitelimme paljon ja minä itkin ja olin ahdistunut ja lapsi joutui väkisinkin jonkin verran keskelle sitä. Nyt olen jälleen positiivinen ja iloinen oma itseni ja jaksan touhuta lapsenkin kanssa paremmin. Uskon että mieskin on nyt parempi isä, kuin sen kaiken parisuhdekriisin keskellä jaksoi olla.

Vierailija
2/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämä, olen onnellinen. Ja sehän heijastuu kaikkialle mun ympärillekin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin lasten isän kanssa nykyään eron jälkeen paljon lämpimämmät välit kuin silloin, kun oltiin vielä yhdessä. Vanhemmuus toimii paljon paremmin, kun aiemmin. Molemmat ottaa vastuuta tasapuolisesti ja rakastaa lapsia. Lapset myös onnellisia. Erosta 7 vuotta. Arvostan ja kunnioitan lasten isää todella paljon, maailman paras isä, vaikka ei meidän avioliitto toiminutkaan ♡

Vierailija
4/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tullut "teiniäitiä", en asu vielä omakotitalossa, olen itsenäinen, voi luojan kiitos tämä: ei koiraa ja autoa käytän vain minä.

En kai vain kuulosta itsekkäältä? :D

Vierailija
5/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsenäinen elämä! :)

Vierailija
6/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas koti, vapaus hengittää, oma tila, onnellinen ihminen!

Parisuhdetta tarvitaan vain lisääntymiseen. Olisi kaikille parempi jos naiset asuisivat keskenään ja miehet omassa porukassaan!

Vierailija
7/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä: ei tarvinnut enää jännätä milloin ylimustasukkainen mies vetää seuraavan kerran turpaan syystä että esim puhuin ravintolassa vieraalle miehelle tai katsoin "väärin" jotain miestä. Sairas paska oli!

Nykyisellä miehelläni: Pääsi aikoinaan eroon psyykkisesti sairaasta akastaan. Ei tarvinnut enää pelätä lasten puolesta ja järjestää jotain "vieraita"(=omia sukulaisia) taloon vieraaksi siksi aikaa kun oli töissä. Vieraita piti olla aina kun vaimo oli "sillä tietyllä tuulella" että sai pelätä lasten hengen puolesta. Muutaman kerran kun oli yrittänyt vahingoittaa heitä. Lisäksi vaimo huijasi, valehteli, kusetti mieheltä rahaa ja istui kaikki päivät puhelimessa juoruamassa. Lapset söivät mitä sattuivat löytämään ja elivät miten sattuu. Mies yritti töiden jälkeen jotenkin hoitaa kotia ja laittaa ruokaa.

Nykyään me olemme olleet yhdessä olleet jo liki 15v ja erittäin hyvin menee sekä omien että miehen lasten kanssa ja lapset ovat iloisia. Mitä nyt välillä se miehen sairas exä häiriköi mutta emme välitä paskaakaan.

Vierailija
8/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, unenlaatu, iloisuus, onnellisuus selvästi lisääntynyt.

On kivaa olla kotona joka on just sellanen mitä haluat, vapaus mennä ystävien kanssa ilman että täytyy ilmoitella missä menee.

Painokin tippunut huomaamatta ja itsessä joku muuttui että tulin rohkeammaksi ja tyylikin muuttui naisellisemmaksi.

Monet ovatkin sanoneet että ero oli parasta mitä oli mulle tapahtunut vuosiin. Puhkesin kuulemma kukkaan.

Niin ja ystäväpiiriin laajeni. Nyt on vaan NIIIN hyvä olla!

Vierailija
9/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi, unenlaatu, iloisuus, onnellisuus selvästi lisääntynyt.

On kivaa olla kotona joka on just sellanen mitä haluat, vapaus mennä ystävien kanssa ilman että täytyy ilmoitella missä menee.

Painokin tippunut huomaamatta ja itsessä joku muuttui että tulin rohkeammaksi ja tyylikin muuttui naisellisemmaksi.

Monet ovatkin sanoneet että ero oli parasta mitä oli mulle tapahtunut vuosiin. Puhkesin kuulemma kukkaan.

Niin ja ystäväpiiriin laajeni. Nyt on vaan NIIIN hyvä olla!

Uskon, että minäkin "puhkeaisin kukkaan" eron jälkeen. Huonossa suhteessa mennään naama harmaana huonon ilmapiirin vuoksi jatkuvasti.

Vierailija
10/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti missä saan itse päättää kaikesta, kukaan ei sotke paitsi minä, ei tarvitse sietää toisen jatkuvaa ahdistusta, ei tarvitse käyttää tuntikausia päivästä siihen että yrittää pitää toisen kasassa, ei tarvitse olla henkilökohtaisena terapeuttina 24/7, oma jaksaminen on parempaa, voin päättää itse mitä kaupasta ostetaan, ystäväpiiri on laajentunut, helpompi hengittää.

Vierailija
11/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saa pitää pöytäliinaa pöydällä ja olla rauhassa hajamielinen

- opiskeluhalujani kunnioitetaan

- kukaan ei ole pahantuulinen joka päivä

- rahat ja mies ei mysteerisesti katoa

- sukulaisiani ja ystäviäni ei haukuta

- minua ei haukuta

- kotona helppo hengittää

- lapset voi paremmin, kun ei ole kireä ilmapiiri

- minulla on taas sosiaalinen elämä

Uusissa naimisissa ja ihan erilaista on!

Vierailija
12/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja tarinoita. Uskaltaisikohan sitä jättää akkansa.

Vierailija
13/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen edelleen onneton ja nyt lisäksi yksinäinen. Kaipaan ex-miestäni valtavasti. Kaduttaa, kun en yrittänyt kovemmin.

Vierailija
14/14 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei arvostele ja ole tyytymätön minuun.

On aikaa itselle ja näytän kauniimmalta kuin koskaan ja voin hyvin.

Toteutin urahaaveeni ja pääsin unelmatyöhöni.

Otin yhteyttä mieheen, jota tapailin ennen ex-miestä ja suhde viriämässä tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi