Nyt riitti av, näkemiina :D
En kestä enää tätä epävarmojen ja huonolla itsetunnolla varustettujen "naisten" leikkikenttää. Tänään on kyselty miedten mielipiteet nänneistä ja finneistä. Voi apua :D
Ehkä vaan olen liian itsevarma ja vanha (40) tänne palstalle. Ei vaan pysty enää näitä juttuja lukemaan :DD
Kommentit (5)
niin tai sit sulla vaan on rumat nännit
Luuleeko joku nainen, että joillekin miehelle on ongelma finni tai ruskeat nännit. On teillä jutut. En toki voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en ole elämäni aikana keskustellut kertaakaan yhdenkään miehen kanssa nännien väristä tai jonkun naisen finnistä. Ainakin minulle nuo jutut vaikuttaa pähkähulluilta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku nainen, että joillekin miehelle on ongelma finni tai ruskeat nännit. On teillä jutut. En toki voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en ole elämäni aikana keskustellut kertaakaan yhdenkään miehen kanssa nännien väristä tai jonkun naisen finnistä. Ainakin minulle nuo jutut vaikuttaa pähkähulluilta.
-mies
Kyllä ne finnit on ongelma. Ei säväytä sitten yhtään jos muijalla finnit loistaa naamassa. T Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kyllä ne finnit on ongelma. Ei säväytä sitten yhtään jos muijalla finnit loistaa naamassa. T Mies
Juu, mutta käsittääkseni oli yhdestä finnistä eikä aknesta, mua ny finni haittaa ja en ite ole mikään mr.täydelisyys.
Näkemiina vain sinullekin.