Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt riitti av, näkemiina :D

Vierailija
09.03.2016 |

En kestä enää tätä epävarmojen ja huonolla itsetunnolla varustettujen "naisten" leikkikenttää. Tänään on kyselty miedten mielipiteet nänneistä ja finneistä. Voi apua :D

Ehkä vaan olen liian itsevarma ja vanha (40) tänne palstalle. Ei vaan pysty enää näitä juttuja lukemaan :DD

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemiina vain sinullekin.

Vierailija
2/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai sit sulla vaan on rumat nännit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku nainen, että joillekin miehelle on ongelma finni tai ruskeat nännit. On teillä jutut. En toki voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en ole elämäni aikana keskustellut kertaakaan yhdenkään miehen kanssa nännien väristä tai jonkun naisen finnistä. Ainakin minulle nuo jutut vaikuttaa pähkähulluilta.

-mies

Vierailija
4/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku nainen, että joillekin miehelle on ongelma finni tai ruskeat nännit. On teillä jutut. En toki voi puhua kuin omasta puolestani, mutta en ole elämäni aikana keskustellut kertaakaan yhdenkään miehen kanssa nännien väristä tai jonkun naisen finnistä. Ainakin minulle nuo jutut vaikuttaa pähkähulluilta.

-mies

Kyllä ne finnit on ongelma. Ei säväytä sitten yhtään jos muijalla finnit loistaa naamassa. T Mies

Vierailija
5/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Kyllä ne finnit on ongelma. Ei säväytä sitten yhtään jos muijalla finnit loistaa naamassa. T Mies

Juu, mutta käsittääkseni oli yhdestä finnistä eikä aknesta, mua ny finni haittaa ja en ite ole mikään mr.täydelisyys.