Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero alkoholistista - miten voi olla näin vaikeaa??

Vierailija
09.03.2016 |

Olen yrittänyt tätä soutaa ja huovata jo vuosia, nyt mielestäni viimeiset pisarat minulla tullut vastaan ja ero pitää tulla. Mutta onpa vaikeaa - kun ei tuon kanssa voi sopia asioita! Pitäisihän meidän sopia jotenkin lasten huollosta ja elatuksesta mutta hän ei suostu puhumaan. En tosiaan haluaisi viedä näitä asioita käräjien kautta tms. raskasta.

Toinen on se, että hän nyt jotenkin yrittää laistaa kokonaan elareista, oli ekaluokkalaiselle valittanut jotain miksi hänen pitää maksaa tms.
Se on kai kuvitellut kaiket nämä ajat kun olen erosta puhunut, että lapset olisi vuoroviikoin molemmilla ja hän ei maksaisi mitään.

Nohh.... tilannehan oli ensinnä se, että jos hän olisi niin järkevä että lapset voisi hänellä olla noin paljon, ei eroa tarttisi suunnitella.
En tiedä miten ne tapaamiset yleensä sovitaan tms. - voiko niitä olla tuollaiselle josta ei tiedä milloin alkaa juomaan? Toisaalta toivoisin että pystyttäisiin sopimaan jotain (jos hän pystyisi ne ajat selvin päin olemaan), että minullakin olisi edes hetken hengähdystauko / vapaa-aikaa ja saisin hoitaa asioita ym.

Toinen: hänen töissä ollessaan tulot oli paljon isommat kuin minun, eli laskurin mukaan piti tulla ihan hyvät elarit. Nyt hän työtön mutta työkontakteja on ollut paljon ja yksi paikka pitäisi nyt onnistuakin (soppari puuttuu)... kunhan nyt ei ryssi sitä. Ja ylipäänsä hänen kontakteilla pitäisi joku paikka löytyä. Niin ei kai sitä voi mennä siihen että heittäytyy holisminsa vietäväksi ja menettää työmahdollisuudet, ja saisi sillä pelattua elarit pois / ihan minimiin..??
Lisäksi hänelle jäisi talon myynnin jälkeen niin paljon rahaa että saisi kyllä yhdelle ihmiselle sopivan asunnon velattomana.
(Itse taas joutuisin ottaa kauheasti velkaa jota maksan eläkeikään asti :( ja ylimääräistä ei jää, jotta löytäisin asunnon joka lasten kannalta hyvä ja pysyisi sama koulu.)
Ja silti tämä nyt valittaa että hänen koko elämänansaintansa ollaan riistämässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikeaa siis siksi, että käytännössä

- en ole saanut häntä muuttamaan ulos

- ei olla saatu sovittua asioista viranomaisellakaan vielä

- itse en ole löytänyt vielä asuntoa / etsinnässä, jos löytyy niin miten käy talon myynnin kun täällä alkkis tuhoaa paikat

- ei olla saatu taloa myyntiinkään vielä (vaatii molempien kuittauksen)

- millä saan hänet sitten tyhjentämää tavaransa ja romunsa täältä...

jne.

Siis tosi vaikeaa toimia ihmisen kanssa joka on vähän tyhjäpäinen, ts. ei puhu, sulkeutuu, ei ole tolkuissaan yms. Jos ei ole kännissä makaa morkkiksessa eikä puhu edelleenkään.

ap

Vierailija
2/2 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä miten se voi olla niin vaikeaa. Alkoholi maistuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi