Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin asia, mistä poditte lapsena huonoa omaatuntoa?

Vierailija
09.03.2016 |

Miksi näitä poistetaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun varastin pienenä kaverilta barbien kengän. Tuli niin huono omatunto että seuraavalla käynnillä palautin sen kaverin huomaamatta.

Vierailija
2/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä hakkas äitiä ja ei ollut voimia auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin serkulta kiiltokuvan. Itse asiassa siitä on vieläkin näin kolmikymppisenä huono omatunto :(

Vierailija
4/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautin naapurin lasten leikkimökissä purkissa olleet sammakot läheiselle lammelle. No, kun tämä tyttö jonka se purkki oli, huomasi että purkki on tyhjä, hän alkoi hillittömästi itkeä.

Tuli paha olo tytön puolesta mutta en siedä sitä että eläimiä rääkätään/kiusataan enkä ole koskaan sietänyt.

Tästä oli tavallaan huono omatunto koska tyttö suri sammakoitaan mutta toisaalta tiesin tehneeni oikein.

Vierailija
5/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jaksanut sanoa kaikille leluille hyvää yötä.

Vierailija
6/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä oliko pieni mutta vanhempien avioero kun olin 5v. Luulin vuosia että se johtui musta. Vasta aikuisena kuulin että isä oli pettänyt äitiä.

Vierailija
7/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun varastin luokan yhteisen terottimen, koska hävitin omani ja pelkäsin, että äiti suuttuu.

Vierailija
8/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa koskin hedelmiin, joita emme kuitenkaan ostaneet. Syyllisyys seurasi siitäkin, kun kävin koskemassa kaverin hienoon nukkeen sillä aikaa, kun hän oli syömässä, vaikka hän oli nimenomaisesti kieltänyt koskemasta nukkeen. Joo, olin aika ahdistunut lapsi.

Vierailija
9/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli sääntö, että karkkipäivänä sai ennen ruokailua syödä vain kolme karkkia. En ollut varma koskiko sääntö minua ja söin viisi karkkia. (minulla oli omat karkit mukana) Perheen isokokoinen, möreä-ääninen pelottava isä tuli varmistamaan että ovathan kaikki syöneet vain kolme karkkia. Nyökyttelimme rivissä kiltisti, silloin kuumotti että mitä olisi käynyt jos olisin jäänyt kiinni. :D

Ja jälkeenpäin mietin pitkään että teinköhän nyt väärin vai en.

Vierailija
10/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 6-vuotiaana sain joululahjaksi uuden nuken ja seuraavana paivana isoveli 13v sanoi, etta mua ei enaa vanhat nuket kiinnosta. Isa alkoi laulamaan sita kamalaa "Hyljatty nukke"-laulua. 

Vierailija
11/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää       :)

Vierailija
12/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini antoi minulle kirjan, joka oli ollut hänellä jo lapsuudessaan.Pyysi minua pitämään hyvää huolta kirjasta . Luin sen ja lainasin kaverilleni , sain kammottavat syyllisyyden tunteet,  kun olin lainannut kirjan eteenpäin. Aikanaan kaverini palautti kirjan ihan kunnossa se oli ja on vieläkin. En

Vierailija
13/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun nukuin aina isin vieressä ja isi otti kädestä kiinni, mutta minun oli jossain vaiheessa käännettävä kylkeä ja päästettävä isin kädestä irti.

Vierailija
14/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienenä ihonsiirtoleikkauksissa useasti. Isä oli aina tunnollisesti minua nukuttamassa ja paikalla kun heräsin.

Sen yhden kerran leikkauksesta herättyäni kun isän täytyi lähteä aikaisemmin pois (äiti synnytti) isä joka oli väsymyksestä muutenkin uupunut, sanoi "Kyllä sinä nyt iso tyttö pärjäät itse" kun pyysin olemaan lähellä. (hoitajilla ei ollut aikaa)

Vierailija
15/15 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa en halunnut pelata jotain lautapeliä terapeutin kanssa Saksassa ja hän sanoi "Harmi kun et halunnut pelata kanssani" saksaksi siis. Harmittelin tätä pitkään, että olin pilannut sen ihmisen päivän :(