Saunaan raskaana
Saako raskaana ollessa saunoa? Kuinka kuumaan saunaan uskaltaa mennä vai onko se kokonaan kiellettyä? Apuva.
Kommentit (20)
Saa mennä, mutta kannattaa lähteä pois saunasta, jos tulee huono olo. Kovin kuumaa saunaa en itse kestänyt raskausaikana.
Tottakai saa saunoa! Omaa kehoa kuunnellen tietysti :)
Saa mennä saunaan ja ottaa löylyä itselle sopivasti. Ei se vauva siitä kohdussa kärsi. Ootko se sama, joka teki aloituksen, että raskaana ei saisi harrastaa seksiä? Sopisi samaan sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ap:n ÄO olikaan?
ei tietääkseni kovin korkea, saa nähdä uskallanko saunaan.
Seksi ja sauna on kiellettyä, älä usko näitä hulluja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä saunaan ja ottaa löylyä itselle sopivasti. Ei se vauva siitä kohdussa kärsi. Ootko se sama, joka teki aloituksen, että raskaana ei saisi harrastaa seksiä? Sopisi samaan sarjaan.
En ole sama, olen ihan ummikko. Säälittää ihan.
Saunominen on ehdottomasti kiellettyä raskaana ollessa!!
Vierailija kirjoitti:
Apua, oikeesti?! Mikä nyt on Totta hei?
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin listaan vielä syömisen, juomisen ,liikkumisen ja makaamisen (ainakin mahallaan).
Vierailija kirjoitti:
Saako raskaana ollessa saunoa? Kuinka kuumaan saunaan uskaltaa mennä vai onko se kokonaan kiellettyä? Apuva.
Millä eväillä meinaat lapsesi hoitaa vastaisuudessa? Aivosi eivät ole näköjään ainakaan käytössä. Teetkö sitten aina niin kuin joku käskee tai kieltää?
Juu, ei saa saunoa. Mieti nyt, se vauvahan kiehuu siellä kuumassa lapsivedessä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sarjaan kuuluu kyllä moni nykyinen neuvolan ohjekin..
Minä menin vielä saunaan, kun en enää synnytyspoltoilta muuhun kyennyt. ;) en sentään saunaan synnyttänyt, ehdittiin vielä sairaalaankin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä eväillä meinaat lapsesi hoitaa vastaisuudessa? Aivosi eivät ole näköjään ainakaan käytössä. Teetkö sitten aina niin kuin joku käskee tai kieltää?[/quot
No on mulla apua vaikka nuori olenkin, älkää nyt heti luulko etten tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä eväillä meinaat lapsesi hoitaa vastaisuudessa? Aivosi eivät ole näköjään ainakaan käytössä. Teetkö sitten aina niin kuin joku käskee tai kieltää?[/quot
No on mulla apua vaikka nuori olenkin, älkää nyt heti luulko etten tiedä mitään.Ei luulla, mutta huomattiin.
Tuleeko siitä vauvasta helpommin sitten kunnon saunoja, Jos se tottuu jo mahassa saunaan lämpöön? Onko sillä mitään merkitystä?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä vauvasta helpommin sitten kunnon saunoja, Jos se tottuu jo mahassa saunaan lämpöön? Onko sillä mitään merkitystä?
-Ap
Voi yhden kerran :) Taidat asua Porvoossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApVoi yhden kerran :) Taidat asua Porvoossa :)
Ei kun olisi ihana salads sellanen saunakaveri, joka ei pelästy vähän kovempia löylyjä.
Humppaa ei kannata kuunnella raskaana ollessaan. Lapsesta tulee muuten humppamuusikko.
Mikäs ap:n ÄO olikaan?