Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikki tekee naisen? (Chisu)

Vierailija
09.03.2016 |

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/tunnistatko-samaksi-naiseks…
Uskomaton ero tosiaan. En minä ainakaan tunnistaisi samaksi. Ällistyksen jälkeen seuraava ajatukseni oli, miksi ihmeessä hän julkaisi tuon kuvan? Koska jos meikittä on noin eri näköinen, niin voisi kuvitella, että saa kulkea kaupungilla rauhassa kenenkään tunnistamatta. Nyt se etu on mennyttä, jos kovin moni näkee tuon meikittömän kuvan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnilleen samanlainen ero. Ilman meikkiä olen väsähtäneen ja tylsän taviksen näköinen. Tumma tukka, likaisenbeige iho, tummat silmänaluset, väsähtänyt ja roikkuva yleisilme. Jotenkin jopa epäsiistin alkoholistin näköinen, Mervi Tapola pahimmillaan tulee mieleen. Mutta meikillä, joka sisältää reilusti korostuksia ja varjostuksia minusta saa aika näyttävän. Yhtäkkiä olenkin sellainen klassisen kaunis Lumikki. Joskus naurattaa jos joku sanoo että olen kaunis nainen, että joo-o, pelästyisit jos näkisit ilman meikkiä :D 

Vierailija
2/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen vuosikausia yrittänyt selittää, että osa naisista joutuu pakolla meikkaamaan ainakin töihin. En minä ainakaan jaksa kulkea töissä ja vapaa-ajallakaan ulkona samannäköisenä mitä Chisu, sillä ihmiset kyselevät aika herkästi voinko hyvin vai en.

Itselläni vain on todella kalpea iho, vaaleat piirteet ja siihen päälle tummat silmänaluset. Näytän "normaalilta" jo pelkän meikkipohjan ja kulmakarvojen vahvistamisen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ilman meikkiäkin todella kaunis. Herkän ja paljon nuoremman näköinen kun meikattuna.

Vierailija
4/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen vuosikausia yrittänyt selittää, että osa naisista joutuu pakolla meikkaamaan ainakin töihin. En minä ainakaan jaksa kulkea töissä ja vapaa-ajallakaan ulkona samannäköisenä mitä Chisu, sillä ihmiset kyselevät aika herkästi voinko hyvin vai en.

Itselläni vain on todella kalpea iho, vaaleat piirteet ja siihen päälle tummat silmänaluset. Näytän "normaalilta" jo pelkän meikkipohjan ja kulmakarvojen vahvistamisen avulla.

Sama mulla. En niinkään esim. töissä välitä yrittää olla kaunis tai huomiota herättävä, mutta ilman meikkiä näytän sairaalta ja epäsiistiltä, ja siltä en halua näyttää. Joskus en ole ehtiniyt kunnolla meikata ja heti on tullut kommenttia että olen varmasti kipeäksi tulossa, tai että onko tullut käytyä viihteellä edellisenä iltana, kun näytän niin krapulaiselta.

Vierailija
5/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veli kerran aidon järkyttyneenä kysyi nähtyään minut aamulla ilman meikkiä: " Onko sulla joku vakavampi sairaus vai mitä ihmettä sulle on tapahtunut?!"

Olen väritykseltäni samanlainen kuin Chisu, mutta iho on vieläkin kalpeampi. Sellainen sinertävänvalkoinen harmaa. :-D

Kesällä kun olen vähän ruskettunut käyn kyllä ulkosalla reippaasti meikittä. Aurinkolasit peittävät mustat silmänaluset ja ripsettömyyden kivasti.

Vierailija
6/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ilman meikkiäkin todella kaunis. Herkän ja paljon nuoremman näköinen kun meikattuna.

Siitä olen samaa mieltä, että meikittä näyttää nuoremmalta. Minusta naiset meikkaavat liikaa noin yleensä ottaen. Tässä tapauksessa kuitenkin, kun kyseessä on esiintyvä taiteilija, niin on aivan ymmärrettävää että hän haluaa olla näyttävän näköinen lavalla. Ja kun Chisun on tottunut näkemään "Chisu-naamalla", niin se on mielikuvissa se oikea naama. -ap

Vierailija
7/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisilla luonnostaan todella vaaleilla ihmisillä, joilla ei näy edes kulmakarvat ja ripset, voi muutos olla noin suuri meikin kanssa ja ilman. Mutta jos piirteet eivät ole hyvät, ei niitä voi meikilläkään saada upeiksi, joskin ehkä paremmiksi. Chisulla kuitenkin on isot silmät, paksut huulet ja hyvä iho sekä hampaat joten meikin avulla hänestä saa todella näyttävän näköisen. Läheskään kaikista ei saisi.

Vierailija
8/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kuin mikä ilman meikkiä.

M41

Vierailija
9/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisilla luonnostaan todella vaaleilla ihmisillä, joilla ei näy edes kulmakarvat ja ripset, voi muutos olla noin suuri meikin kanssa ja ilman. Mutta jos piirteet eivät ole hyvät, ei niitä voi meikilläkään saada upeiksi, joskin ehkä paremmiksi. Chisulla kuitenkin on isot silmät, paksut huulet ja hyvä iho sekä hampaat joten meikin avulla hänestä saa todella näyttävän näköisen. Läheskään kaikista ei saisi.

Kyllä aika huonot piirteetkin voi saada meikillä hyvän näköiseksi. Itselläni ongelma on juuri rumat piirteet: pienet tihrusilmät lähellä toisiaan, leveä nenä, kapea otsa mutta leveät, vähän roikkuvat leukaperät. Nämä kaikki on asioita jotka voi meikillä muuttaa täysin.

Silmät saa näyttämään suuremmilta ja kauempana toisistaan olevilta silmän ulkonurkkaan painottuvilla rajauksilla ja varjostuksilla. Kasvojen suhteita voi muokata visuaalisesti merkittävästi laittamalla varjostusvärejä sinne mitä haluaa kaventaa (nenän sivut, leukaperät ja hamsteripussit leuan alla) ja korostusvärejä sinne mitä haluaa korostaa. 

Vierailija
10/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kyselee, jos ovat tottuneet näkemään sut meikattuna. Itse en meikkaa koskaan, joten ihmiset tietävät, että tältä näytän eikä kukaan kysele voinko hyvin.

Vierailija
11/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mua niin säälittää miehet. Olisi ihan kamalaa jos miehetkin  huijaisivat naisia yhtä paljon kuin naiset miehiä. Koskaan en tietäisi miltä mies oikeasti näyttäisi sen kaiken alla.

Vierailija
12/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua niin säälittää miehet. Olisi ihan kamalaa jos miehetkin  huijaisivat naisia yhtä paljon kuin naiset miehiä. Koskaan en tietäisi miltä mies oikeasti näyttäisi sen kaiken alla.

Itse taas en ajattele ollenkaan noin. Joskus olen jopa ajatellut, että olisi kivaa jos miehetkin koreilisivat enemmän esim. peruukeilla, meikeillä ja vaatteilla kuten joskus muinoin Aurinkokuninkaan aikaan Ranskassa. Ei se minusta ole sen enempää huijaamista kuin sekään että pukeutuu mieleisiinsä kauniisiin vaatteisiin. 

Vierailija
13/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen ilman meikkiä! ainoastaan noi kasvojen luomet ei ole makuuni. mun mielestä toi kulmattomuus ja ripsettömyys ei näytä alkkikselta, vaan joltain runwaymodel-coolilta.

Vierailija
14/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ajattele ollenkaan noin. Joskus olen jopa ajatellut, että olisi kivaa jos miehetkin koreilisivat enemmän esim. peruukeilla, meikeillä ja vaatteilla kuten joskus muinoin Aurinkokuninkaan aikaan Ranskassa. Ei se minusta ole sen enempää huijaamista kuin sekään että pukeutuu mieleisiinsä kauniisiin vaatteisiin. 

Kyllä se on huijaamista, jos piirretään kulmakarvat, joita sulla ei oikeasti ole.

Vierailija
15/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kasvattaa parran. Seurustelin kolme vuotta komean miehen kanssa, jolla oli lyhyt tumma parta ja viikset. Ne sopivat miehelle tosi hyvin, näytti vähän nuorelta Clint Eastwoodilta (mun mielestä kiva juttu :D). No mies leikkasi sen partansa pois suhteen loppuaikoina ja voi hitto mitä sieltä paljastui. Ei ollenkaan leukaa ja silti kamalan roikkuva heltta siinä "leuan" alla. Muuttu ihan täysin eri näköiseksi.

Ei me sen takia erottu, mutta oli se vähän järkytys :D

Vierailija
16/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on huijaamista, jos piirretään kulmakarvat, joita sulla ei oikeasti ole.

Plus supersupersuurentavat rintaliivit. B-kupit onkin yhtäkkiä D-kupit.

Vierailija
17/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki tekee naisen? Minä olen luullut, että ne on kromosomit.

Vierailija
18/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on taas kerran mielipidekysymys. Chisun fanit katsoo häntä ruusunpunaisten rillien läpi vaikka tyyppi istuisi paskalla ilman meikkiä ja väittävät jumalaisen kauniiksi. Minun ja muiden realistien mielestä tuo meikitön naama ei todellakaan ole kaunis, lähinnä täysin tavallisen perus-eukon näköinen: ei kulmakarvoja eikä silmäripsiä, ohut hapsottava hiirenhäntämäinen tukka, valtava määrä luomia naamassa kuin V-M Loirilla. 

Mutta: ei tällä ole mitään merkitystä! Chisu on hyvä musiikintekijä, vaikkei olekaan kaunis eikä osaa laulaa yhtään. Eikä laulajan tarvitse ollakaan kaunis, koska ei ole missi eikä malli.

Vierailija
19/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kyselee, jos ovat tottuneet näkemään sut meikattuna. Itse en meikkaa koskaan, joten ihmiset tietävät, että tältä näytän eikä kukaan kysele voinko hyvin.

Jep, ei kukaan näytä sairaalta ilman meikkiä, jos muut eivät ole tottuneet näkemään meikattuna. Minä en osaa meikata mitenkään hyvin, joten onnekseni olen yhtä kaunis ilman (huonoa) meikkiäkin. En edes haluaisi totuttaa ihmisiä näkemään minua tällättynä, sillä en pidä meikkaamista kaiken vaivan ja rahan arvoisena. Onneksi mieskin pitää minusta tällaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä