Eteinen, kengät ja matto
Meillä on eteisesä harmaa maalattu lankkulattia, koko eteisen pituinen käytävämatto ja pienen patterin edessä erillinen "kuramatto" siis sellainen pohjustettu matto joka ei päästä kosteutta läpi. Tässä patterin edessä on paikka päivittäin käytetyille kengille. Muut kengät säilytetään eteisen kaapissa koska viisihenkisen perheen kaikki kengät ei voi olla eteisen lattialla, vaikka iso eteinen onkin.
Lattiapintaa on siis aika vähän näkyvissä.
Kysymys kuuluu että astuisitko ulkoa tullessasi märillä, ehkä vähän kuraisilla kengillä maton päälle vai maton sivuun?
Mä kerron kohta mikä on mun elämäni suurin ongelma tällä hetkellä =)
Kommentit (5)
Kunnon tumma kurakaappari lattialle ja astutaan aina siihen.
Ai saakeli kun mua sieppaa se viereen astuminen. Lattia likaantuu täysin turhaan.
Ap kertoo että astuu myös matolle. Miehessä vain on aivan helvetinmoinen kouluttaminen, se kun astuu matolle =) ja jättää kenkänsä juuri sen kuramaton ulkopuolelle. Kun matto muuten likaantuu. SE ON KURAMATTO, se ei haittaa.
Multa ehkä kohta katkee verisuoni päästä =)
Mä koulutin miestä ja poikaa aikani, ilman tulosta. Ostin jopa isomman kynnysmaton, niin eikös nää hyppineet sen maton yli lattialle, ettei uus matto mee piloille:)
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo että astuu myös matolle. Miehessä vain on aivan helvetinmoinen kouluttaminen, se kun astuu matolle =) ja jättää kenkänsä juuri sen kuramaton ulkopuolelle. Kun matto muuten likaantuu. SE ON KURAMATTO, se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kato perhana! Ehkä mulla on jo katkennut se suoni. Siis mies astuu lattialle maton ulkopuolelle.
ap
Matolle tietenkin. Meillä on kapea ja säilytystilaton eteisen irvikuva, jonka lattia on peitetty matoilla suurimmaksi osaksi. Kengät pannaan kuivumaan matolle tai sanomalehdelle.