Näin jonkinasteisen kaksoisolentoni, olipa kyllä hassu tilanne
Miehenikin mielestä kyseessä oli erittäin samanoloinen ja jopa -näköinen ihminen kuin minä, kun hienovaraisesti osoitin henkilön julkisella paikalla miehellenikin. Vaatetusta myöten hän oli aivan kuin joku kaksoissiskoni tai jotain. Kunhan kerroin, ei tällaista tapahtu usein. :D
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kylpylän uima-altaalla nipistin kerran pyllystä ventovierasta naista joka oli takaapäin kuin vaimoni. Koko ja vartalonmuoto sama. Tukan väri ja kampaus sama. Samanlaiset uikkaritkin päällä.
Nolotti...
No tässäkin olisi voinut olla jo riskinä että mieheni olisi alkanut poistaa sen naisen ostoskärrystä keksipaketteja takaisin hyllyyn, jos ei olisi oikein tarkasti katsonut kasvoihin.
Mun paras ystävä on kuin kopio minusta (tai minä hänestä). Ollaan sentilleen saman pituisia ja saman painoisia, kasvonpiirteetkin on todella samanlaiset. Parhaita kavereita ollaan oltu ala-asteelta asti ja ollaan jopa niin samannäköisiä, että aina edes omat vanhemmat ei erottanut kumpi meistä viiletti ulkona :)
Kylpylän uima-altaalla nipistin kerran pyllystä ventovierasta naista joka oli takaapäin kuin vaimoni. Koko ja vartalonmuoto sama. Tukan väri ja kampaus sama. Samanlaiset uikkaritkin päällä.
Nolotti...