Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten päivä, jota itse en edes hoksannut olevankaan

Vierailija
08.03.2016 |

Siis juu oli kuulema tänään naisten päivä, mutta en mä vaan naisena ja äitinä sitä mitenkään huomannut.
Mieheni ei huomioinnut mitenkään. Samalla tavalla lähti minulta huomaamattani aamulla töihinsä, koska nukuin vielä siihen aikaan. Ei tuonnut kukkasia, eikä tänään edes suklaatia. Ruoaksi söin hampurilaisen, ja paistoin lisäksi itse kananmunan hampurilaispihvin kera sämpylän väliin. Salaatin valmistin itse. Mies lähtikin sitten töiden jälkeen kuntoilemaan, ja jäin yksin kotiin. Telkkaria nyt koko ilta sitten katseltu, toinen katselee kakkostelkkaria makkarissa, ja mä olkkarissa, paitsi että tulin tän kirjoittamaan, kun en ole mitään vielä huomannut erikoista tässä meidän naisten nimikkopäivässä, en yhtään mitään. Voinko vielä toivoa jotain tapahtuvaksi tänä iltana? Ja vatsa möyryää nyt siitä hampurilaisesta, kun harvoin niitä edes syön. Eilen sentään sain mieheni valmistamaa lihakeittoa, joten pitääkö olla edes siitä tyytyväinen koko loppuviikon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein piittaa naistenpäivästä, mutta tuntuikin ihan kivalta saada mieheltä toivotukset kesken päivän.

Vierailija
2/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein piittaa naistenpäivästä, mutta tuntuikin ihan kivalta saada mieheltä toivotukset kesken päivän.

Mun mieheni ei noteraanut mua mitenkään tänään, ja kostoksi siitä enpähän antaudu sekstailuun, vaikka kuinka tulisi iholle ronkumaan ja lepertelemään.

Masentaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna en moista päivää edes huomannut, ennenkuin tulin av-palstalle. Hyvää naistenpäivää kaikille!

Vierailija
4/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkuna en moista päivää edes huomannut, ennenkuin tulin av-palstalle. Hyvää naistenpäivää kaikille!

Kiitos kun edes ikisinkkuna toivottelit, kun oma mieheni ei ikinä tuo kukkasia muulloinkaan silleen sponttaanisti kuten muiden miehet. Olen nytkin naamakirjasta katsellut kateellisena, kuinka toisten naisten miehet ovat muistaneet kukkakimpulla omaa kultaansa.

Vanhaa tulppaania vaan sanoi antavansa:D - en huoli. Kärsikööt nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi