Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla nössön miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2016 |

Sellaisen tossukan ja jopa vähän ripustautuvan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nörtti. Mutta ihana. Ja luotettava.

Vierailija
2/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Miehen on oltava karski ja kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Miehen on oltava karski ja kova.

Ajattelitko, että tuohon väliin ei mahdu mitään?

Vierailija
4/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossukat onkin yleensä luotettavia.

Vierailija
5/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla nössön kanssa, mutta en myöskään minkään "miehekkään" tappelupukarin kanssa, sellaisen dominoivan perheen pää-tyyppisen ällötyksen kanssa. Mieheni on kiltti, uskollinen ja ymmärtäväinen. Hänellä on kuitenkin omia mielipiteitä, osaa keskustella niistä asiallisesti muut huomioon ottaen ja hoitaa itse omat asiansa.

Vierailija
6/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla itsenäisen naisen kanssa. Naisen tehtävä on olla kotona ja hoitaa lapsia ja kotia. Töissä käyvät naiset saavat minut oksentamaan.

Vierailija
7/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ainakin yrittää. Olen jostain syystä päätynyt yhteen (kaksi pitkää suhdetta) itsenäisten, joustamattomien, kovapäisten ja karujen miesten kanssa. En nyt itsekään ole mikään ripustautuja niissä ollut, mutta on tuntunut, että aina vähän enemmän mukana kuin toinen. Voisihan se olla kiva, kun toinenkin haluaisi oikein kovasti viettää mun kanssa parisuhdeaikaa...

Vierailija
8/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvoinen kirjoitti:

Minä en voisi olla itsenäisen naisen kanssa. Naisen tehtävä on olla kotona ja hoitaa lapsia ja kotia. Töissä käyvät naiset saavat minut oksentamaan.

Me voitais olla hyvä pari.

Vierailija
9/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ripustautuvan, mutta ns. nössön kyllä, jos se tarkoittaa sitä että miehessä on pehmeitä ja herkkiä puolia. Sellaisen kanssa olenkin. Hän on hyvin saman tyyppinen kuin kirjoittajan 5 mies. Ihan paras ja ihanin :)

Vierailija
10/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Oma mieheni on nörtti (hyvässä mielessä) ja ehkä hiukan tossukkakin (liian kiltti, hän antaa liian helposti muiden jyrätä ylitseen). Mutta erittäin rakas hän minulle on.

Vierailija
11/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään tossukka miehen kanssa ja päivä päivältä se oli raskaampaa.

Kun mies hännystelee perässä ja kyselee jatkuvasti "kulti, voinko auttaa", "kulti, enhän ole nyt taas tehnyt jotain väärin?", "kulti, laitanko nämä näin?" jne. jne. niin raskaaksihan se kävi.

Ja kun se tossukkamaisuus ei yleensä rajoitu vain kotioloihin vaan heijastuu epävarmuutena kaikkeen mitä tekee.

Ei ikinä enää nössöä tossukkaa vaikka kilttejä, luotettavia ja loistavia isiä ovatkin.

Vierailija
12/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä yök.

Vierailija
13/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin! Mistä saan sellaisen?

Vierailija
14/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. Ne naiset, jotka valitsevat kumppanikseen"hyvän isän" päätyvät yhteen juuri näiden korkean estrogeenitason naismaisten nössöjen kanssa. Sitten ihmettelevät, kun ei tee mieli koskea kumppaniin ja seksielämä kuolee. No et tietenkään halua koskea nössökumppaniisi, en minäkään haluaisi - mitäs jos tekisit valinnan vähän fiksummin ensi kerralla?

Vierailija
15/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten apina-aivot hylkii kilttejä miehiä, alapää kostuu eri miehistä. Evoluutio on luonut naiset tuollaiseksi.

Onneksi itse kilttinä miehenä voin käydä huorissa ja saan olla sellainen kun haluan eikä tarvitse välittää mistä naiset pitää.

Vierailija
16/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossukat onkin yleensä luotettavia.

nimenomaan :)

Vierailija
17/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin olla erittäin mielellään sellaisen naisellisen ja meikkaavan miehen kanssa joka pukeutuisi oikein tyttömaisesti. Nössöyskin olisi tällöin söpöä ja seksikästä.

Vierailija
18/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, kyllä voisin.

Vierailija
19/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten naiset suostuu pariutumaan vain korkean teston miesten kanssa ja sitten itkee kun mies on väkivaltainen tai pettää

Vierailija
20/20 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sanan nössö sellaisena selkärangattomana ja tossuna, mammanpoikana tms, en kuitenkaan nörttinä. 

Mun mies ei todellakaan ole nössö, mutta on silti kiltti, huomaavainen ja herkkäkin. Kuitenkin selkärankaa, itsenäisyyttä, miehisyyttä ja sellaista karskiutta siinä on. Eli ei, en ottaisi nössöä miestä. en mä ole itsekään nössö.