Anteeksi vaan mutta pidän aika yksinkertaisina ihmistä joka
haluaa panna samaa miestä vuodesta toiseen. Tämä on asia, jota en tietenkään koskaan sano ääneen. Kaveri kertoi mulle kerran, että sekstailevat joka päivä miehensä kanssa ja mun eka ajatus oli, että miksi helvetissä?! Että miten tyhmä on ihminen, joka kiihottuu samasta miehestä vielä sanotaanko kymmenen vuoden päästäkin? Miten joku ei muka kyllästy siihen? Oon varmaan täysin yksin tämän ajatuksen kanssa. Itse oon ollut saman miehen kanssa 15 vuotta ja yli 10 vuotta oon ollut todella kyllästynyt meidän seksiin. Kestän kuitenkin, koska muuten kaikki toimii ja menee hyvin. Mies saa kyllä seksiä multa joka viikko. Joku ehkä pitää MUA tyhmänä, mutta minkä mä sille voin, että ajattelen näin :D
Kommentit (11)
No mä taas pidän yksinkertaisena sellaista ihmistä joka ei osaa pitää seksuaalista mielenkiintoa yllä suhteessa. :)
Ei kyllästy, kun on vaihtelua ja yllätyksellisyyttä seksissä itsessään. Ainakin näin omalla kohdalla.
Sitten on yksinkertaisesti ihmisiä, joille seksi ei ole niin iso asia. Näihin en itse kuulu, mutta ymmärrän, että ei olla samasta puusta.
Eli jos saman miehen kanssa seksi tuntuisi usein siltä, kuin olisi melkein eri mies, niin pystytkö sillä vaihtelevuudella käsittämään asian, ap?
Jos nyt en edes lähde sille linjalle, että seksi ja rakkaus ja blaa blaa toimii paremmin kun suhde on kunnossa blaa blaa kun kaikki nämä jutut jo tietää.
Minusta taas seksi eri kumppanien kanssa olisi hirveän tylsää ja epäkiitollista. Menee kuitenkin hetki saada homma toimimaan täydellisesti ja vasta kun luottamus on kunnossa pääsee siihen oikeasti mielekkääseen ja vaihtelevaan seksielämään, vaikka kipinää ja kemiaa olisi miten paljon ja vaikka miehellä olisi miten täydellinen penis. Meillä on mieheni kanssa samat mieltymykset, olisi aika ankeaa hakea vaihtelua kun ei todennäköisesti kuitenkaan löytäisi ketään, jota kiinnostaa samat asiat (ja vehjekkin olisi pienempi kuitenkin). Jos ihan perus tavallinen kiva vaniljaseksi on se oma juttu, niin mikäs siinä, mutta muuten riittää niin paljon kaikkea kokeiltavaa, että kaikkea ei edes ehdi toteuttamaan. Edes yhden kumppanin kanssa.
Saat anteeksi. Minäkin pidän sinua yksinkertaisena tuon avausvuodatuksen jälkeen.
Mulla käy niin että rakastun syvästi ja hyvä seksi lisää rakastumista ja kierre on valmis. Lopulta liitän siihen rakkaaseen ihmiseen seksuaalisen nautinnon saamisen niin voimakkaasti, että en halua muita kuin korkeintaan fantasian tasolla.
Koko uskollisuusskeidaan ja yhteen seksikumppaniin tyytyvät ovat yksinkertaisia. Kyllä me miehet tämän tiedämme. Monen eri naisen kanssa nussiminen on elämän suola!
Saat anteeksi, mutta antaa olla viimeinen kerta.
No lopeta seksin harrastaminen ja ala rakastelemaan. Ei taatusti kyllästy.
Tyhmänä? Tarkoitatko, että seksiin kumppaninsa kanssa kyllästyy nimenomaan älykäs ihminen?