Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaupassa, kun änkee eteen "sua ei varmaan haittaa jos etuilen.."

Vierailija
07.03.2016 |

"..kun mulla on vaan tämä yksi ostos."

Helvetti, odota vuoroasi, mullakin saattaa olla kiire, ja olen odottanut jonossa jo pitkään! Niin että haittaa kyllä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole onneksi käynyt noin. Olet varmaan kiltin näköinen.

Vierailija
2/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vielä kiltimmän näköinen kun minulle ei edes sanota mitään vaan ängetään vaan eteen ja näytellään kuin olisi laput silmillä. Keski-ikäiset naiset ovat tässä huippuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa se, että siellä jonossa edessä joku antaa luvan mennä eteen, kun on vaan se yksi ostos. Ei se varmaan sitä yhtä ihmistä haittaa, mutta mua - ja ehkäpä koko muuta jonoa haittaa. 

Tai jos joku pyytää kassalta anteeksi, että hakee vielä yhden unohtuneen tavaran. Ei siltä kassalta tarvitse pyytää anteeksi, ei se ole mihinkään menossa, mutta taas koko muu jono odottaa.

Vierailija
4/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pakko päästää menemään edelle. Mutta itsellä on aina niin paljon ostoksia, että jos takana oleva kysyy niin toki saa mennä yhden ostoksen kanssa ensin.

Vierailija
5/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa ap asettua sen yhden ostoksen kanssa yhtä kauan tai siis vielä kauemmin jonottamaan joutuvan asemaan ollenkaan? Eri asia tietty jos aloittajallakin on suht lyhyet ostokset, mutta jos on perheen viikonloppuruuat niin aika paljon nopeammin pääsetkin kun pidät kiinni paikastasi.

Vierailija
6/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ostos kestää joitakin sekunteja, kärryllinen monta minuuttia.

Vierailija
7/18 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua haittaa se, että siellä jonossa edessä joku antaa luvan mennä eteen, kun on vaan se yksi ostos. Ei se varmaan sitä yhtä ihmistä haittaa, mutta mua - ja ehkäpä koko muuta jonoa haittaa. 

Tai jos joku pyytää kassalta anteeksi, että hakee vielä yhden unohtuneen tavaran. Ei siltä kassalta tarvitse pyytää anteeksi, ei se ole mihinkään menossa, mutta taas koko muu jono odottaa.

Siis tarkoitatko, että joku tulee sinne kassalle kokonaan jonon ohi?

Vierailija
8/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haittaa, avatkaa suunne. Minut etuillut mamma (ei kysynyt lupaa, tuli vain kassalle eteen) sai täyslaidallisen. Lähti sitten häpeästä punoittaen pois. Törpöille pitää opettaa tapoja.

Vierailija
9/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viimme viikolla kysy yks mies multa että saako mennä mun eteen kun on kiire ja vaan kaksi ostosta. Annoin luvan vaikka mullaki oli kiire. Mies makso ja käveli suoraa pelikoneelle pelaan että niin kiire oli siis wtf

Vierailija
10/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista sanamuotoa ole kyllä kuullut. Joskus joku on ystävällisesti kysynyt, voiko menne ensin, kun minulla on kukkurallinen kärryissä kamaa ja hänellä joku yksittäinen ostos. 

Eli ei ongelmaa, annan luvan kyllä. Usein tällaisessa tilanteessa jopa tarjoan ohitusta, jos vain ehdin huomata takanatulijan. 

Kerran kyllä kyrsi, kun tuli luvallani eteen ja kortissa ilmeni jotain ongelmia, joita sitten setvittiin minuuttitolkulla. Mutta eihän se hänen vikansa ollut. 

Vierailija
11/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyin kerran anteeksipyydellen eräältä naiselta, voisinko mennä hänen edelleen yhden banaanini kanssa kun mies & muksut odottivat autossa..  tällä naisella oli kori täynnä tavaraa ja kaupassa oli vain 1 kassa auki!

mutta yleensä siis odotan, vaikka olisikin vain yksi ostos

Vierailija
12/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on, jotka päättää etukäteen, että "sua ei varmaan haittaa...", kysyisivät edes. Useimmiten ei haittaa, mutta joskus kyllä, kun itselläkin on kova kiire niiden parin ostokseni kanssa.

Vierailija
13/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meleko vaikeeta tuo kaupassa asiointi monelle mammalle.

Mitenkäs kun tulee oikeita vastuksia elämässä? Sairautta, tai kuolemaa.

Vierailija
14/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mulle ei ole käynyt tolleen kuin kerran elämässäni. Itse kyllä teen niin että kehotan ohittamaan mut, jos olen jonon viimeinen ja huomaan että taakseni on tulossa joku yhden ostoksen kanssa. Siis silloin kun mulla on kärry täysi. Itsellenikin on muutamia kertoja tehty niin ja koska se on niin mukavaa olen itsekin alkanut tehdä silviisii.

Toisaalta pari vuotta sitten hampurilaispaikassa se yksi hönö ihan vaan tunki jonossa eteeni. Pikaisen uhka-arvion jälkeen totesin että uskallan sanoa mitä ajattelen. Kun olin sanonut asiani se kiilausta yrittänyt olmi olikin sitten kiltisti takanani.

Vierailija
15/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisä jonoissa joutuukin jonottamaan niin pitkään, että menee koko elämä vielä ohi. Jää paljon ongelmia toteamatta av-palstalla.

Kauppojen aukioloajat ovat niin laajat, että pakkoko sinne kauppaan on kiiressä mentävä. 

Vierailija
16/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulit tänne valittaan kun toiset valittaa? Muista sitten kun olet kuolemassa että sinulla ei ole oikeutta valittaa koska monet kuolee paljon pahemmilla tavoilla, esimerkkinä vaikka kuoliaaksi kidutettavat. Että mitäs täällä valitat?

Vierailija
17/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit tänne valittaan kun toiset valittaa? Muista sitten kun olet kuolemassa että sinulla ei ole oikeutta valittaa koska monet kuolee paljon pahemmilla tavoilla, esimerkkinä vaikka kuoliaaksi kidutettavat. Että mitäs täällä valitat?

Meleko kaukaa menee...Mutta ei tarvitse suvaita jonottajien temppuja.

Vierailija
18/18 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tarvitse kysyä, yleensä huomaan itse että takanani olevalla on vain 1 ostos, niin sanon heti että voitte mennä ennen mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä