Jos radioaktiivinen likainen pommi räjähtää ja saastuttaa Helsingin kymmeniksi vuosiksi
Kommentit (14)
Lappiin, on ainakin tarpeeksi kaukana. Mutta Suomesta en kyllä pois muuta.
Ei mitään väliä tai haittaa asun yli 250km päässä .
Mutta kyllä minä olisin surullinen kaikkien maahanmuuttajien, matujen, patujen, ja monikulttuuristen asukkaiden puolesta .
Vaikka sanotaan että Allah pitää omistaan huolta mutta jos sillä on juuri silloin kiire, mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minne haluat muuttaa evakkoon asumaan???
En asu nytkään Helsingissä vaan pohjoisempana Suomessa. Muuttopaikka riippuisi siitä kuinka iso pommi olisi, että kuinka kauas täytyy muuttaa. Jos ihan pikkupikkupikkupommi niin muuttaisin varmaan Norjaan, siis ihan pohjoisosaan. Jos taas vähän isompi pommi niin ehkä Thaimaa olisi kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
espooseen.
Ja on koulussa tullu oltua korvat auki niillä tunneilla kun on ydinpommeista keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy tonttien hinnoille?
Tämän sijoituskohteen arvo nousi hidastuu.
En minä sen takia muuta mihinkään. Kuoleehan sitä kumminkin.
Kerava. On jo muutenkin Suomen Pripjatti
Jos Helsinki saastutettaisiin, niin siinähän menisi suuret joukot muslimeja samalla. Salliikohan koraani sen, koska todennäköisesti kuolleista valtaosa olisi vääräuskoisia.
No en minä ole tähänkään asti siellä kymmeniin vuosiin käynyt, joten ei vaikuta.
Tsernobilin laskeuma osui Suomessa Hämeeseen. Ei sielläkään enää ketään ole. Muuttivat varmaan Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Helsinki saastutettaisiin, niin siinähän menisi suuret joukot muslimeja samalla. Salliikohan koraani sen, koska todennäköisesti kuolleista valtaosa olisi vääräuskoisia.
Onko Stadissa enemmän shiioja vai sunneja? Ne kun voivat hyvin katsoa vääräuskoiseksi eri tavoin uskovat muslimit plus tottakai ei-muslimit.
Olen kaukaa viisas ja olen jo muuttanut Helsingistä pois, koska kun sodan uhka on suuri ja isistäkin saa pelätä on kaikista vaarallisinta asua pääkaupungissa.