Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmä syy jättää miesystävä?

Vierailija
07.03.2016 |

Eli normaalioloissa en kärsi ilmavaivoista. Mutta kun tapaan miesystävän mahaan kertyy ilmaa viimeistään parin tunnin päästä. Ja en oikein pysty päästämään sitä pois, ettei mies huomaa. Välillä saatan onnistua esim. vessassa tai ulkona, mutta harvoin ilmat suostuu tulemaan pois. Loppuajasta mun maha on täynnä ilmaa, sellainen pallomaha ja myös kipeä. Ja olemme sentään olleet yhdessä kahdeksan kuukautta, ja mitään helpotusta ei ole tullut. Ette usko kuinka paljon ärsyttää. Sitten mies kyselee mikä mua vaivaa kun olen niin ärtynyt. En voi millään kertoa totuutta. Koska onhan se varsinainen turn off.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ruokavaliosi.

Vierailija
2/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko testannut ettei miehessä ole hometta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä siis jostain jännityksestä? Kokeile cuplattomia apteekista.

Vierailija
4/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tieteellinen ihme. Allerginen tietylle ihmiselle. Eiköhän se ole vain jännitystä

Vierailija
5/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voi olla niin, että normaalioloissa et kärsi vaivasta, mutta miehen kanssa kärsit? Syöttekö yhdessä aina jotain kaaliraastetta, jota et muulloin syö koskaan ja se ärsyttää? Oletko käynyt lääkärissä? Onko poissuljettu keliakia ja laktoosi intoleranssista yms.?

Vierailija
7/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Kunnon röyhkeä ihmisääliö kyseessä, äkkiä eroon moisesta.

Vierailija
8/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Cuplaton-valmistetta.

Tuo on aika yleinen vaiva. Joskus voi olla että tulee nieltyä ilmaa jos esim. jännittää seurassa.

Todella turhaa tuon takia lopettaa suhde!

Vierailija
9/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Vaikken syönyt mitään niin silti! Meni ohi ajan kanssa.

Vierailija
10/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista, että kun et ole miehen seurassa, päästelet ilmaa ihan normaalisti, ja miehen seurassa pidätät, minkä vuoksi mahasi on kipeä ja pinkeä kuin potkupallo. Hellitä hyvä ihminen. Kun kerran 8 kk olette jo toistenne kanssa olleet, voisitko jo päästää mahasi pälkähästä ja uskaltaa pieraista miehen seurassa. Jos et millään voi, mene vaikka vessaan pieraisemaan. Ei ole järkevää pidätellä loputtomiin, jos aiotte viihtyä yhdessä. Kuulostaa siltä, että olisit valmis jopa eroamaan, jotta saisit päästellä ilmaa vapautuneesti.

Mitä jos kokeilet päästää ihan pienen, jospa mies osaa ottaa asian huumorilla?

Muuten, pieraiseeko hän koskaan sinun läsnäollessasi? Eikö?

Vierailija
11/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piere sen naamalle, voi tykkää siitä.

Vierailija
12/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, tosin olemme asuneet yhdessä 3 vuotta. Nyt pystyn jo rupsuttelemaan vaikka toisessa huoneessa, mutta alkuun en millään vaan kyennyt! Oli pakko lähteä juuri roskia viemään, postia hakemaan tms. Kuulostaa naurettavalta, mutta on todella inhottavaa!

Vierailija
13/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kehosi varoittaa sua nyt tuosta miehestä. ☺ kuuntele sisäistä ääntäsi.

Vierailija
14/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalioloissa en todellakaan kärsi turvotuksesta tai ilmavaivoista. Miehen kanssa syödään normaalia ruokaa. Jännitän usein miehen tapaamista, mutta en miehen seurassa. Paitsi tuo vaiva saa stressaantumaan. Ap

Vierailija
15/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mahdollista, että kun et ole miehen seurassa, päästelet ilmaa ihan normaalisti, ja miehen seurassa pidätät, minkä vuoksi mahasi on kipeä ja pinkeä kuin potkupallo. Hellitä hyvä ihminen. Kun kerran 8 kk olette jo toistenne kanssa olleet, voisitko jo päästää mahasi pälkähästä ja uskaltaa pieraista miehen seurassa. Jos et millään voi, mene vaikka vessaan pieraisemaan. Ei ole järkevää pidätellä loputtomiin, jos aiotte viihtyä yhdessä. Kuulostaa siltä, että olisit valmis jopa eroamaan, jotta saisit päästellä ilmaa vapautuneesti.

Mitä jos kokeilet päästää ihan pienen, jospa mies osaa ottaa asian huumorilla?

Muuten, pieraiseeko hän koskaan sinun läsnäollessasi? Eikö?

Joo siis näinhän se on. En sais pidättää edes yhtä pierua. Mies piereskelee vain sillon tällöin unissaan. Luulen, että pierun päästäminen on liian noloa ja kehoni tekee kaikkensa ettei ulos pääse pihaustakaan. Olen yrittänyt vessassa piereskelyä mutta ei meinaa tulla ulos koska pelkään että tulee iso ääni. Ap

Vierailija
16/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa anaaliseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi