Syy miksi en ole tinderissä
Saan liian vähän matcheja, koska naiset eivät pidä minua tarpeeksi komeana. Ei ole hyvä paikka miehille tinder ellei kuulu siihen komeimpaan eliittiin. :/ Pinnallista.
Kommentit (10)
Minä annan sydämen siellä sen perusteella, mitä siinä tekstissä lukee. Jos ei ole mitään tekstiä, josta voisi yrittää päätellä persoonasta mitään, niin passaan. Jos on joku hauska teksti ja ruma mies, niin kyllä minä painan sitä sydäntä.
Myös kuvat vaikuttaa paljon. Miehillä on monesti ihan jäätäviä kuvia siellä, kun ei ole yhtään silmää.
Oletteko te antaneet sydämiä niille teidän mielestänne seksikkäimmille miehille, vai helpommin saatavissa oleville?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te antaneet sydämiä niille teidän mielestänne seksikkäimmille miehille, vai helpommin saatavissa oleville?
En pidä hyvännäköisenä sitä, mitä yleisemmin ajatellaan seksikkääksi miehessä. Mutta jos osuu sellainen kohdalle, joka miellyttää minua, niin en anna sydäntä. Kai se on sitä, että ajattelen että oma ulkonäköni ei olisi heille ainakaan luonnossa tarpeeksi hyvä.
Olen 40+ mies. Saan Tinderissä oikein hyvin matchejä omalla hakuasetuksella 28-39 vuotiaat naiset. Kaikissa omissa kuvissani on vaatteet päällä.
Myöntääkö joku matchanneensa niitä vatsalihas- ja tai haaruskuvia, jos naamakuvakin on ollut?
So? Ei miehet ees puhu siel mitään eikä ainakaan vastaa jos viestiä laittaa
n19
Vierailija kirjoitti:
So? Ei miehet ees puhu siel mitään eikä ainakaan vastaa jos viestiä laittaa
n19
Ilmeisesti pojat(?)
1/20 naisesta laittaa viestin ensin. Itse vastaan jokaiseen minulle laitettuun viestiin. Tinderistä ei ole mitään hyötyä, jos kerää pelkkiä matchejä.
- M40+
Profiilitekstillä on ehdottomasti suurin merkitys. En etsi sitä kaikista komeinta miestä vaan luonteenpiirteillä, huumorilla ja kiinnostuksen kohteilla minulta saa sydämen. Saan naisena paljon matchejä mutta alan kirjoittelemaan vain miesten kanssa joilla on jotain mielenkiintoista sanottavaa. Nyt tosin en enää Tinderissä, koska löysin jo etsimäni. Osumia ei varmasti paljon tule jos on työtön, kouluttamaton, epäsiisti, poseeraa kuvassa alkoholijuoman kanssa eikä profiilitekstiäkään ole vaivautunut kirjoittamaan.
Samaa mieltä. Omituista, että sanotaan, että inhotuimmat kuvat ovat vatsalihaskuvat ja sellaiset, joissa näkyy "haaroväli". Kuitenkin kun laittoi Tinderiin todella komean miehen naamakuvan ja edellämainitut kuvat, matchia pukkasi koko ajan... Naiset taas saavat tasaiseen tahtiin matcheja, ei mitään vastaavaa kuin tuo komea mies, vaikka nainen oli kuinka kaunis.