Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmennuskurssi poikaystävän paikkakunnalla ja ero

Vierailija
07.03.2016 |

Olen maksanut tonnin valmennuskurssista joka mun oli tarkoitus käydä poikaystävän paikkakunnalla. Tilanne onkin nyt se, että olen harkinnut todella vakavasti eroa meidän 4 vuoden suhteesta. En ole tyytyväinen mun asemaan meidän suhteessa ja välillä vaan vituttaa niin suunnattomasti että haluisin riuhtasta itteni pois jotta voisin keskittyä paremmin opiskeluun ettei nää ajatukset tulvisi mun päähän. Pelkään myös että poikaystävä pettää.

Mitä mun kannattaa tehdä? Eroanko ja heitän tonnin hukkaan, tutkinko viestejä ja selvitän mitä tää tän hetkinen salamyhkäinen käytös ja seksinpuute on vai sinnittelenkö pääsykokeisiin asti, koska muussa tapauksessa en pääse tunneille kun ei ole asuntoa tällä paikkakunnalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity satasella valmennuskurssiin ja pääsykokeisiin, anna poikakaverin puuhata mitä puuhaa. Maksa kuitenkin asumisesta osuutesi ihan rahalla, ei tarvi luonnossa korvata eikä jää mitään hampaankoloon. Pääsykokeiden jälkeen selvittäkää välinne ja suhteen jatko. Todennäköisesti olette joka tapauksessa nyt tienhaarassa; jos pääset opiskelemaan, koko elämän kuviot ja kaveripiiri muuttuu eikä ole ehkä järkevää jäädä jumiin vanhaan, etenkään jos se vanha suhde yhtään epäilyttää. Katse kohti uutta, tsemppiä valmennuskurssille ja pääsykokeisiin! Elät nyt vain itseäsi varten.

Vierailija
2/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 1. kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele pääsykokeeseen asti!

Vierailija
4/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan myös kysyä, voiko kurssipaikkakuntaa vaihtaa. Yleensä onnistuu, koska olet maksava asiakas. Ehkä löytyisi joku sukulainen tms. jonka luona voisit asua kurssin ajan?

Vierailija
5/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaa valmennuskurssiin ja sisäänpääsyyn. Selvitä välit sen jälkeen.

Vierailija
6/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavan yksimielistä porukkaa, mutta samaa mieltä. Pääsykoe on nyt tärkein - siihen lienee aikaa n. 3 kk? Vedä se proggis nyt kunnialla maaliin, ala säätää suhteita sitten sen jälkeen tosissaan. Muuten tajuut olevasi ensi syksynä kotona ilman poikaystävää JA ilman opiskelupaikkaa. Ja sitten vasta vituttaakin. 

Vierailija
7/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vituttaa ja haluat eron mutta samalla pelottaa että se pettää? Öö okei. No varmasti pettääkin, vaikutat nalkuttavalta ja takakireältä akalta

Vierailija
8/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne onkin nyt se, että sinnittelisin mielelläni jos tilanne olisi se ettei mua kiinnosta mitä tuo touhuaa muttakun kiinnostaa ja ihan liikaa. Tuntuu että rakastan tota toista, mutta en saa tästä suhteesta tarpeeksi irti. Ei oo seksiä tai läheisyyttä hirveesti, poikaystävä ei muutenkaan ota minua osalliseksi elämäänsä ja jos jään suhteeseen oon kokoajan itsekseni joko mustasukkanen, vihainen tai surullinen. Pahinta on että en voi ottaa asiaa poikaystävän kanssa esille jotta saisin tähän selvyyden koska pelkään että asia päätyisi vahingossa eroon. Tuo toinen on siis ihan tietämätön tästä mitä käyn mielessäni läpi.

Ainoa miten voisin muuttua välinpitämätömäksi olisi se että voisin olla erossa tosta tai sitten keskittyä muihin miehiin mikä nyt ei taida olla vaihtoehto, ellen sitten saisi selvyyttä pettämisestä. Varmasti heitän moraalini roskakoriin jos selviää ettei toi toinenkaan niistä piittaa.

AP

Vierailija
9/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä vituttaa ja haluat eron mutta samalla pelottaa että se pettää? Öö okei. No varmasti pettääkin, vaikutat nalkuttavalta ja takakireältä akalta

Entä jos mua vain vituttaisi koska olen mustasukkainen ja siksi haluan eron?

AP

Vierailija
10/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi