Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki tylsät tyypit kuvittelevat olevansa kuin Peppi tai Pikku Myy?

Vierailija
06.03.2016 |

Oletteko huomanneet, että tosi usein Peppi Pitkätossun tai Pikku Myyn idolikseen mainitsevat tyypit on tosi harmaita? Usein vielä sanovat olevansa samanlaisia. Miksi kaikki haluaa olla tosi rebeleitä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niiden äidit on yrittäneet rohkaista tyttäriään olemaan enemmän rohkeita antamalla heille esikuvaksi pikku myyn tai peppi pitkätossun.

Vierailija
2/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne värjää jossain vaiheessa hiukset punaiseksi, mikä ei sovi ollenkaan niiden valjuun naamaan. Korostaa sitä harmautta. Pukeutuvat Nansoon ja muihin räväköihin punertaviin mekkopaitoihin. Sukat ovat raidalliset. Jutut tylsiä, tyyliin sää. Tunnen pari tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Molemmat vielä todella ärsyttäviä hahmoja, en tajua miksi kukaan haluaisi olla samanlainen.

4/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tuntuu usein jossain vaiheessa alkavan uskoa, että hän on itse sellainen, jollainen vain haluaisi olla, tämä pätee moniin ominaisuuksiin. Usein olen huomannut myös hyvin mitäänsanomattomien ihmisten kuvailevan itseään hulluiksi, ja hulluinta mitä hän on tehnyt, on tyyliin laivalla kännissä tissien näyttäminen hyttinaapurille.

Vierailija
5/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuin Haisuli :)

Vierailija
6/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas kaikki oikeasti hullut (sarjamurhaajat ym) on ulkoisesti harmaita hissukoita joista naapurit sanoo että se oli hiljainen ja huomaamaton.

Vierailija
7/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuin Haisuli :)

Niin varmaan.

Vierailija
8/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen idoli on lordi Voldemort. :))

Vierailija
9/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun idoli on Meppi Kitkatossu

Vierailija
10/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hattivateista. Mitähän se sitten kertoo?

Vierailija
11/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon hirviö ja elefanttimies.

Vierailija
12/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki Pikku Myyn ihailijat ovat rasittavia kälättäjiä. Möykkäävät aina seurassakin kovimmalla äänellä, nauravat teennäisesti ja huitovat kauheasti käsillään. Ovat olevinaan "eloisia" ja "seuran keskipisteitä", mutteivät tajua miten raivostuttavaa se teatteri on. Sellaisia ärsyttäviä.. kuin hyttyset tai sontakärpset, jotka hörräävät koko ajan nenän ja silmien edessä.

Vierailija
13/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään hattivateista! Kaikki muut muumihahmot ovat ällöttäviä. Muumipeikkokin semmoinen hintti lässyttäjä, Niiskuneiti kana-aivoinen lespaaja ja Nuuskamuikkunen on angstinen besserwisser. No, Muumimamma menettelee.

Vierailija
14/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat salaa olla kondomi.

Vierailija
15/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä retardi nimeää idolikseen satuhahmon? Oletteko kaikki jotain vammaisia lastentarhaopettajia joiden koko elämä on pelkkää satua, leikkiä ja lastenlauluja?

Vierailija
16/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannut :D parilla sukulaisellani on just tollanen Pikku Myy -syndrooma...

Jos Muumeista puhutaan, niin itse oon aina samaistunut vahvasti Nipsuun :) Rakastan ruokaa, kaikkea kiiltävää ja lähden usein vastahakoisesti seikkailuille (yleensä baareihin suuntautuville...) joille ystäväni minua raahaavat.

Vierailija
17/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä retardi nimeää idolikseen satuhahmon? Oletteko kaikki jotain vammaisia lastentarhaopettajia joiden koko elämä on pelkkää satua, leikkiä ja lastenlauluja?

Olemme tietenkin! Kuvittelitko löytäväsi mammapalstalta jonkin moottoripyöräkerhon ja palkkamurhaajien sisäpiirin? Taidat itse olla vähän retardi.

Vierailija
18/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaaksolaisista suosikkini on ehkä Niiskuneiti, mutta ärsyttää, kun vaistoan toisaalta, että Niiskuneiti on juuri sitä naistyyppiä, että jos Muumilaaksoon tulisi bilettävien homomiesten jengi, niin Niiskuneiti alkaisi ihan varmasti hengailla niiden kanssa, ryypätä, ehkä käyttää huumeita, eksperimentoida anaaliseksillä yms.

Vierailija
19/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumilaaksolaisista suosikkini on ehkä Niiskuneiti, mutta ärsyttää, kun vaistoan toisaalta, että Niiskuneiti on juuri sitä naistyyppiä, että jos Muumilaaksoon tulisi bilettävien homomiesten jengi, niin Niiskuneiti alkaisi ihan varmasti hengailla niiden kanssa, ryypätä, ehkä käyttää huumeita, eksperimentoida anaaliseksillä yms.

No tuskin mitään anaalijuttuja kuitenkaan. Muumeilla ei oo peppureikiä nääs.

Vierailija
20/47 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä turvallista kapinointia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä