Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvasta tuli kuivunutta vaikkua kaksi isoa könttiä (ei heikkohermoisille)

Vierailija
06.03.2016 |

Minulla oli jo monta kuukautta ollut toisessa korvassa paljon vaikkua. Olisin halunnut ne ulos, mutta en saanut, koska aina kun yritin kaivaa, vaikku painui vain syvemmälle. Pumpulipuikolla en ikinä uskalla putsata, kun siitä varoitellaan ja tuttavapiiriin kuuluukin henkilö, joka on puhkaissut tärykalvonsa pumpulipuikolla.

Tänään aamupäivällä, kun ajatuksissani kaivoin kevyesti korvaani, sieltä ropisi saman tien ulos kaksi kuivaa ja kovettunutta könttiä vaikkua. Se on varmaan se sama vaikku, joka on ollut niin kauan korvakäytävässä, tavoittamattomissani. Miksi yhtäkkiä yhden yön aikana vaikku oli kovettunut ja päätti tulla itsestään ulos? En ole tehnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja olen juonut vettäkin ihan normaalisti. Tosi omituista. No hyvä että tuli, mutta pistää mietityttämään, mistä kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvavaikku tulee yleensä itsestä ulos ja se suojaa korvakäytävää. Sitä ei pitäisi edes kaivella vaan kevyesti paperin palalla pyyhkäistä siitä korvan aukolta, jos vaikkua olisi ihan näkösällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Mun pitää käydä korvahuuhtelussa, kun remowax tai mikään muukaan ei auta.

Vierailija
4/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvia?

Vierailija
5/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran joutunut käymään korvahuuhtelussa kun toinen korvani oli lukossa, sellaisia hiutaleita sieltä tuli jotka muistuttivat mielestäni koivun siemeniä ja kuulo korjaantui ennalleen saman tien.

Nyt on toinen korvani samassa mallissa, ymmärsinkö oikein, että siihen olisi olemassa jokin liuotin, jolla sen voisi itse korjata? 

Vierailija
6/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audispray?